Yolculuk

160 7 0
                                    

-Bakıyorum da yine dalmışsın Nur'um.
+Ahh Gül sen miydin ?
-Neler düşünüyordun bakalım ?
+Sence ölümden daha büyük bir imtihan var mı ? Hatırlıyorum da amcam öldüğünde annemler hep derlerdi ki keşke şunlar şunlar olsaydı da amcan ölmeseydi diye . Ama biliyor musun bu bizim imtihanımızdı geride kalanlar için bir zorluktu insan için daha farklıdır değil mi ? Mesela imandan yoksun olmak en büyük imtihan değil midir sence ?
-İmansızlık en büyük bela ve en büyük imtihandır aslında .
Nereden geldi ki aklına şimdi bunlar , nereden çıktı ki ?
+ Gül az önce düşündüm de tıp okurken yaşımızdan büyük imtihanlardan geçtik baksana tıpta bitti doktor olduk bundan sonra ne olacak , nasıl imtihanlardan geçeceğiz diye düşündüm ama sonra aklıma geldi ki bu imtihanlarımız O'nun (C.C) yolunda olduğumuz için çektiğimiz imtihanlar ve biz çok nasipli insanlarız .
-Ahhh canım kardeşcağızım ...

Koskocaman 6 yıl geçmişti . 6 yılın özetine geç deseler bolcana güzellik, kardeşlik, dava ve imtihan derdim.
Kardeşlik demişken Gül ile tıp fakültesine başlamadan 3 yıl önce tanışmıştık . O benim can kardeşimdi. Her zaman olduğu gibi şimdi de yanımdaydı . Peki neydi ikimizi de bu kadar yaralayan imtihan ? Sonunu bildiğimiz bir yolculuğa adım atmıştık evet sonunu bildiğimiz yolculuk çünkü bu yolun sonunda Biiznillah cennet vardı en önemlisi de Rabbim'in rızası ...

İSLAM HEKİMESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin