Seriál
Žánr: Komedie/ Romantický
Hlavní postavy: Rachel Greenová, Phoebe Bufetová, Joey Tribbiani, Monica Gellerová, Chandler Bing, Ross Geller
Obsah: Šestice přátel z New Yorku a jejich příběhy plné lásky, důvěry, nadějí, zklamání a především humoru. Ross, Rachel, Monika, Chandler, Joye a Phoebe se na deset sezón stali fenoménem především mladých diváků, jejich sympatický humor měl však příznivce ve všech věkových skupinách. V seriálu se objevila spousta známých herců, z hlavní šestice udělal seriál hvězdy televize. Napínavé finále se zařadilo mezi nejsledovanější pořady začátku tisíciletí.
Zajímavosti: Seriál patří mezi TOP 5 nejsledovanějších seriálů všech dob. Vůbec nejsledovanější epizodou se stala finální dvoj-epizoda "The Last One" s počtem diváků 52, 46 milionů.
V 3x05 se přátelé baví o tom, s jakými slavnými by se vyspali. Rachel (Aniston) zmíní Brada Pitta, který byl později po dobu 5 let její manžel.
Poté, co byla ve třetí sezóně natočena epizoda, ve které se Ross a Rachel rozcházejí, jak Schwimmer, tak Aniston ve skutečnosti brečeli, jelikož se v této době s někým rovněž rozcházeli.
Původně se měl seriál točit kolem čtyř postav a Phoebe a Chandler měli být v pozadí. Navíc Chandler měl hrát homosexuála, což si producenti rozmysleli poté, co do role Chandlera obsadili Matthew Perryho. Postavě ponechali však mnoho homosexuálních znaků.
Můj názor: Tento seriál každý viděl určitě nesčetněkrát, ale já jsem ho sem prostě musela dát. Přátelé jsou moje srdcovka a vždycky budou ❤👌. Na jakkoliv epizody se můžu dívat i 10x a pořád mě to skvěle pobaví 😇❤. Určitě každý viděl nebo ví, jak skvělí přátelé jsou. Nemám víc k tomu co dodat, protože....BO PŘÁTELÉ ♥. Když tak o tom píšu tak mám vlastně chuť se na nějaký díl zase podívat 😂😇. No tak já už to nebudu obkecávat. Prostě PŘÁTELÉ ♥.
Hlasování: 5/5
-Mitchezoy 🌹
ČTEŠ
Filmy, seriály....
AléatoireBerte tohle jako takové tipy na filmy, seriály atd... Jako ne každý má můj vkus (nikdo nemůže mít tak dobrý vkus jako já 😎), ale tohle by vás mohlo inspirovat abyste se podívali na nějaké seriály nebo filmy od odborníka .....😎😏♥ Proto.... TY, JE...