Peki ya siz?Sizler Kimsiniz?

1K 27 62
                                    

Bu hikaye kimmlk ye gelsin 😘 Gay bireylerin yaşadıkları zorlukları kendi çapımda hikayeye dökmek istedim kimmlk'nin ricasıyla. :) Oy ve yorumla beni sevindirirsiniz. Malikanedeki Kargalar hikayem çok değerli onu SenaRis'im düzenliyor o iyi olup dönene kadar bende bu hikayem ile size döneyim dedim 😘

"Cinsel kimliğimi ilk keşfettiğimde dehşete düşmüştüm. Bir yandan ailemin vereceği tepki ne olacaktı diğer yandan neden ben? Cevabı zamanla bulacağımı umarken yeni sorular belirdi cevap hiç yoktu... Cevapsız kalan asılsız bir ton sorular...Din açısından düşündüm. Düşünsene muazafakar bir ailenin evladısın, karşı cinsten değil hemcinsinden hoşlanıyorsun. Kaç defa dilimin ucuna geldi söylemek , kendimi itiraf etmek... Ama hep dilimin ucunu ısırmak zorunda kaldım. Muazafakar bir aileden geldiğim için onlar gibi düşündüm önce. Ya ben dedikleri gibi lanetliysem? Ama lanetli olmam için bir suçum yoktu ya da çok büyük bir günahım... Peki ya Tanrı'nın bana verdiği bir ceza yöntemiyse? Ama neyin cezası ki bu? Hangi suçumun cezası? Ya da bir lütufdu bu desem , hep zorluklar yaşadığım benim gibi olmayan insanlar yüzünden bunun neresi bir lütuf olabilirdi ki? Neydi o zaman bu?

Bu benim kimliğimdi, kim olduğumdu. Peki ya siz? Sizler kimsiniz?"

On kişilik bir genç grup , bir lgbt cafesinde buluşmuş birbirlerini süzüyordu. İçlerinden bir kişi onlara mail atmış verilen adrese gelmelerini söylemişti. Hepsi korku içindeydi. Büyük ihtimal maili atan kişiydi az önce konuşan. Yine aynı kişi söze girişti.

"Kendinizi tanıtmaya bile cesaretiniz yok yani? O zaman ilk ben başlayayım. Ben Kim Jongin. Yanımdaki de sevgilim Oh Sehun. Peki ya siz? Sizler kimsiniz? Kendinizi takdim edin lütfen."

"Şey , ben Xing Xing" diye bir ses geldi toplanan gruptan çok cılız ve çekingen bir sesti. Sesin sahibini aradı Jongin. Gamzeli , siyah saçlı naif bir genç çocukla göz göze geldi.

Xing Xing diye kendini tanıtan çocuğun ardından bir cılız ses daha eklendi.
"Ben Geyik Lulu~" yine bütün gözler sesin geldiği yöne yöneldi ardından sıradaki kim diye sabırsızlıkla beklendi.

"Happy Virus" denilince küçük Lulu yerinden sıçradı bir an. Sesin sahibine değil de gözler Lulu'nun tepkisine takıldı , soru dolu gözlerle herkes ona baktı.
Lulu , açıklama gereği duydu.
"Şey , ses öyle tok öyle kalındı ki...Dalmışım sesi duyunca bir an irktim."  Herkese geçerli bir sebep gelmişti , tıpkı lakabı gibi geyik gibi ürkmüştü.

"Hadi ama , isminizi söyleseniz ölür müsünüz? Neredeyse hepiniz nickinizi söylediniz! Ne yapacağım sizin isminizi bilince ilan mı vereceğim? Bakın hepsi gay , ifşa ediyorum mu diyeceğim? Keşke böyle olacağını bilseydim sizi çağırmazdım." Sehun , şekilli kaşlarını çatarak, kollarını kavuşturarak tepkisini hem sözlü hemde beden diliyle ortaya koymuştu.

Lulu , söze girişti eski çekingen halinden eser yoktu. Cılız sesi erkeksileşmiş hatta yükselmişti.

"Söylesene, ne malum senin bizi nefret cinayetine kurban etmeyeceğin? Ne malum bizim bir düşmanımız olmadığın? Ha ne malum bizi ailemize ifşa etmeyeceğin? Neye dayanarak sana ve zenci tipli sevgiline güveneyim?! Gizemli bir mail atıyorsun bu adresi veriyorsun, kendinle ilgini öğrenmek istediğin ne varsa burada öğreneceksin yazıyorsun. Amacın ne senin?"

"Amacım , aramızda bir dostluk kurmak. Cherry Bomb'da (yazar notu:gaylerin flörtlesme tanışma uygulamasının kafamdan attığım hayali bir adıdır cherry bomb) flört etmek için türlü türlü fotoğraflarınızı atıyorsunuz ama! İsminizi karşı tarafa veriyorsunuz ama! Ha sevişmek için de konum bile atıyorsunuz! Bana gelince ne malum benim size nefret söylemi yapmadığımın di mi?! Sevgilime de zenci deme ırkçı misin sen?!"

"Sevgilim , sakın ol. Onları biz çağırdık buraya. Bizden çekinmeleri çok normal. Şimdi herkes ya ismini söylesin tanışalım ve belirli tarihlerde bir araya gelerek zaman geçirelim. Evet , hiç yaşamadınız mı aileme nasıl açıklayacağım Cinsel kimliğimi diye korkmadık mı? Kaç kez söylemek istedik de vazgeçmedik mi? Herkesten gizleyerek toplum içinde yaşamadık mı aşkımızı? Söylesenize! Bunları konuşmak için buradasınız. Daha kendi adınızı söylemeye korkuyorsunuz. Cesareti olan bu masada kalsın , olmayanlar ise sessizce masadan ayrılsın lütfen."

Jongin , söylediği şeyin gençler üstündeki etkisine baktı. Hepsi etkilenmiş olacak ki , cesaret gelmiş oturuyorlardı.

Sonunda biri sessizliği bozdu.
"Ee öt bakalım! Gel dedin geldik! Kimsiniz necisin? " yine tok sesli uzun boylu çocuktu konuşan.

Sehun ve Jongin planlarının işe yaramasının sevinciyle göz göze geldi. Artık asıl konuya yani neden burda olduklarını aciklayabilirlerdi!
Önlerinde uzun zaman vardı , her bir genç kendi kimliğini , hayat öyküsünü açıklayacaklardı ama önce onları buraya davet eden SeKai çifti öncü olmalı ilk onlar başlamalıydı ki , diğerlerine de tıpkı az önceki gibi cesaret gelsin.

Söze girismeden evvel herkes bir şeyler sipariş vermeye karar verdiler. Böylece o gün ilk dostlukları başlamış oldu. Hikayeleri mi? Anlatacak meğer ne çok şeyleri varmış...

Not: Hikayeleri de artık bir sonraki bölüme 😂 merakta kalın hahahahahahahahahah nihahaha çok kötüyüm 😂

GİZLİ KİMLİK~(Smut Exo) (Sekai/Chanbaek\Chenmin vs.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin