Buna.Sunt Natalia o fata simpla de 19 ani care pana de curand eram inconjurata de prieteni si viata mea era semi-perfecta,dar cand m'am mutat in Los Angeles pt a urma facultatea de jurnalism a trebuit sa las totul in urma.
Parintii mei s'au mutat in New York si mi'au acordat sansa de a ma descurca singura in viata.Bineinteles imi trimit bani lunar dar..eh nu conteaza ii pot vedea oricand.
Desig
ur am si aici prieteni ,dar..parca imi lipseste ceva...acea adrenalina de care se bucura fiecare adolescent caci inca ma simt adolescent chiar daca luna viitoare implinesc 20 de ani.
Prietenii mei imi sunt dragi dar simt ca uneori nu ma inteleg ei se bucura de viata pe deplin insa eu..
Ei bine Rebeca e blonda inalta frumoasa de 19 de ani.Este o fire nebunaticaa, bagareata ii place sa se amestece in orice problema chiar daca este a ei sau nu ,dar imi sare mereu in ajutor si de asta o iubesc.Are parte de tot ce isi doreste ,tatal ei fiind regizor de film si cu toate acestea ea e modesta si nu se lauda cu acest lucru de asta o iubesc a da si pt faptul ca ma ajuta sa ies din situatii dificile:).
Adela este foarte frumoasa si de asemenea o fire excentrica caruia nu prea ii place scoala hmm mai bn spus facultatea traieste totul la maxim ii place sa umble cu orice baiat i se apare atragator si uneori chiar ma scoate din sarite:)) pentru ca e ca un copil uff am mereu grija de ea.Este putin mai bagareata ca Rebeca dar tot ma ajuta la nevoie.De fapt toate trei ne ajutam una pe alta
Iustin..si el imi este un bun prieten chiar si vecin dar nu imi este atat de bun prieten incat sa ii zic secretele mele de fata:''>.Este foarte de treabaa ,destept frumos orice fata s'ar indragosti de el ma si mir ca inca nu a gasit persoana potrivita.
Dupa cum vedeti sunt inconjurata de oameni minunati care ma fac foarte fericita.
Si mai sunt cativa dar..nu asa importanti.
Vechii mei prieteni erau fix cum imi doream si uneori chiar le simt lipsa dar mi'am zis ca trebuie sa privesc spre prezent si viitor si nu spre trecut caci totul a ramas in urma...
Luni 7:00 AM o noua zi.M'am trezit buimaca ,astazi era prima zi din noul an de facultate si trebuia sa arat fresh ,nici bine nu apucasem sa ma trezesc ca am fost asalta de soneria telefonului.
Melodia ce imi incanta sufletul:
A drop in the ocean/A change in weather/I was praiying that you and me might end up together
M'am oprit din a'mi asculta melodia preferata si am raspuns apelului instistent.
Eu:-Aloo daa!
Rebeca si Adela de pe celalat fir:-Doamne fat'o ce ti'a luat atat sa raspunzi !azi e ziua cea mare noul an de facultate !tipau cele 2 fete de parca vroiau sa devoreze telefonul.
Eu:-Asa si?
Rebeca:-Cum asa si? te astept la mine ,Adela e deja aici haide vin'o mai repede te pupam!
Eu:-Uff bn ma dau batuta pornesc imediat spre voi.
M'am spalat pe dinti , pe fata si am deschis larg sifonierul pentru a'mi alege tinuta pe ziua de azi.
Am optat pentru o preche de jeansi albastri cu talie inalta, o camasa bagat in pantaloni si un sacou negru,iar ca incaltaminte am ales o pereche de botine cu talpa ortopedica foarte lejeri si o geanta tip postas:X.
Parul mi l'am prins intr'un coc impletit ..si Voila eram gata de drum.
Mi'am luat cheile de la Audiul r8 si am gonit spre strazle Los Angeului pt a ajunge la fete..