Part 1 [XXX17black]

772 22 0
                                    

"Oprostite gospođice Maybell, doveo sam Lukea!"

Rekao je Greg ulazeći u moj 'ured' i dovlačeći zavezanog Lukea koji se naravno pokušavao izvući od jakog Gregovog stiska ali mu nije uspjevalo.
"Znaš gdje ga trebaš odvesti!" rekla sam uz bezobrazni osmijeh na licu.

Uzela sam crni kaput sa vješalice i izašla van. Isti tren kada sam izašla zapuhnuo me val hladnoće, što mi je zaista prijalo. No iako bih sada najradije išla kod Jima malo ga mučiti ipak prije večerašnje igrice sa Lukeom moram obaviti nekoliko 'sitnica'.

***Pripovjedač P.O.V***

Sjedila je u udobnoj fotelji u tattoo salonu čekajući da stigne majstor, iako nije baš bila sigurna zašto joj uopće treba taj prokleti majstor kada si tetovažu može sama napraviti. Ali ipak bilo je više cool kada netko drugi radi to a ti uživaš, koliko uopće možeš uživati dok ti neki nepoznati čovjek buši kožu. Ali ne, njoj je to bilo uživanje, i uopće nije razmišljala o tome. Ono o čemu je ona razmišljala bilo je na koje načine će večeras nanjeti bol Lukeu. Ipak Luke je taj koji je uništio život njenoj sestri Vasilissi.

Napokon je stigao majstor i počeo joj pokazivati neke tetovaže koje bi joj mogao napraviti....

***Maybell P.O.V***
"Ne, ne želim ni jednu od tih" rekla sam odmahujući glavom lijevo-desno.
"Želim da mi napišete XXX17black na zapešće." Dodala sam pružajući ruku u nadi da me neće više ništa pitati i da će već jednom početi raditi tu prokletu tetovažu.
"Ovako, koji oblik slova želite?" Pristojno je upitao na što sam zakolutala očima i dodala
"Obična slova zar je to tako teško shvatiti?" Visoki, plavokosi dečko samo je klimnuo glavom mrmljajući nešto što nisam uspjela razumjeti ali kladim se da je rekao da sam razmažena. *idiot pomislila sam.
*
*
*
*

Kada je tetovaža napokon bila gotova otišla sam natrag kući, ako se to uopće može nazvati kuća jer više liči na neki stari oronuli podrum no iako imam novca i svoj vlastiti stan draže mi je provoditi vrijeme tamo gdje imam potpunu vlast nad svime i svima.

Trenutno sjedim u udobnoj stolici čekajući Matthewa da dovede još jednu od mojih mnogobrojnih 'žrtava'. Odlučila sam dok čekam otići kod Lukea malo ga provocirati.

Izašla sam iz 'ureda' kako volim zvati prašnjavu prostoriju u kojoj najčešće bivam, i zaputila se prema Lukeovoj novoj sobi u kojoj će provesti dobar dio svoga života. Ispred vrata stajao je jedan od nekoliko 'zaštitara' koji čuvaju moje 'žrtve'.

Isti tren kada me primijetio spustio je pogled u pod samo da me ne gleda u oči. Zna da to ne smije.
"Rocco zar ne?" Upitala sam a on je samo klimnuo glavom izbjegavajući moj pogled.
"Pa Rocco mislim da ćeš mi trebati, znaš na što mislim." Bezobrazno sam se nasmijala ulazeći u prostoriju te pogledom tražeći Lukea, i našla sam ga, sjedio je na staroj oronuloj stolici u najmračnijem dijelu sobe.

Bezobrazno sam se nasmijala i promrmljala "Sada slijedi zabavni dio" namignula sam mu a on me samo gledao bjesnim pogledom.
"Što hoćeš od mene?" Ljutito se izderao na mene što mi je stvarno bilo jako smiješno pa sam usne razvukla u još veći osmjeh.
"Rocco možeš početi" Pozvala sam Rocca koji je automatski ušao u sobu i ne gledajući u mene krenuo prema Lukeu.

Sjela sam na stolicu pored vrata i čekala da ga Rocco počne malo mučiti.

Uskoro je Luke bio u okovima okrenut prema zidu dok mu je Rocco u jednom potezu skinuo traperice i gaće ostavljajući ga bez odjeće. Uskoro je i Roccova crna trenerka bila spuštena do koljena.
"Što mi radiš gade jedan" Vrištao je Luke dok je Roccov (...) ulazio u njegovu stražnjicu. Inače samo da se zna Rocco je gay, nakon što je nekoliko puta Rocco ušao i izašao iz Lukea svršio je, obukao svoju trenerku na sebe ostavljajući Lukea bez odjeće. Ponovno ga je svezao za stolicu i udario nogom tri puta u

(...) na što je Luke ponovno jakunuo iako nije ni prestajao dok ga je Rocco zadovoljavao.

Zadovoljna obavljenim poslom izašla sam iz sobe i uputila se prema uredu.

.... Komentari?
Glasovi?
Ly xx

Zavedena Zavodnica/Harry Styles FF/CroatianWhere stories live. Discover now