1

18 2 2
                                    

Alarmının sesi ile gözlerini açtı Yaprak. Ve çok uykuluydu ama konu çete olunca tabi ki gerisi mağlum. Üstünü giyintikten sonra çantasını aldı ve bisikletine atladı. Yönünü her zaman buluştukları kafeye doğru getirdi.

Kafeye geldiğinde gördüğü dört  bisiklet ile gülümsedi ve bisikletini bisikletlerin yanına koydu. Kafeye girdiğinde gördüğü arkadaşları ile gülümsedi ve e hemen yanlarına gitti.

Oğuz- Hoş geldin Yaprak başkan

Yaprak- Hoş buldum Oğuz kuşum

Dedi ve gülümsedi Yaprak. Her zamanki yeri yani Ali'nin yanına oturdu. Oğuz garsonu çağırdı ve herkes istediğini söyledi.

Yemeklerini yerken bir yandan da sohbet ediyorlardı.

Yemekleri bitince herkes ortaya bir para koydu ve hesabı ödediler. Kafeden çıktılar ve herkes kendi bisikletini aldı. Bisikletlerine binip Ali'nin evine yola çıktılar. O gün Ali'nin anne babası evde olmayacaktı ve ekip bunu fırsat bilip Ali'nin evine gittiler.

Ali'nin evine geldiklerinde Ali hemen mutfağa gitti. Geri kalanlar da televizyonu açıp futbol oyunu açtılar. Ali elinde büyük kaseler, içinde cips olarak geri geldi. Herkes Ali'nin getirdiklerinde oooo çekerken Ali gülmeye başladı. Cipsleri masaya bıraktığında da hala gülüyordu. Diğerleri birbirine baktı ve Ali'nin yanaklarına atıldılar.

Herkes- Bunlar neymiş? Bunlar neymiş?

Demeye başlamıştı. Ali'nin daha fazla gülmesinde dolayı artan gamzeler diğerlerini zorluyordu.

En sonunda Ali'yi bıraktılar ve televizyona yöneldiler. Bir yandan cips yerken Yaprak ve Gökhan oyunu oynuyordu.

Yaprak'ın attığı son gol ve biten maç ile ooo sesleri yükselmişti.

Gökhan- Şimdilik böyle olsun Yaprak başkan. Başka maçlarda görüşürüz

Yaprak- Tamam tamam. Çok da üzerine gitmicem be Gökkuşum

Dedi ve arkada onu izleyen Ali Sinan ve Oğuz'a parmaklarıyla 3, 2, 1 yaptı.

Sinan Ali ve Oğuz- Yaprak başkan oley, Yaprak başkan oleeyy

Demey başladıklarında Gökhan surat astı.

Yaprak- Şaka be Gökkuşum alınma hemen

Dedi ve Gökhan'a sarıldı.

Gökhan- Peki peki

Dedi ve Yaprak'a karşılık verdi. Diğerleri de yanlarına geldi ve hep birlikte sarıldılar. Ayrıldılar ve ellerini üst üste koydular.

Herkes- Hepimiz kızımız, kızımız hepimiz için!
~~~~~~~~~~~~~~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4N1K İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin