18.Bölüm

2K 114 26
                                    

Bana Aitsin

Fethi'den Anlatım

Gözlerimi yorgunlukla kapattığım sırada  Eylem'in baygın ve kısık sesi ile sayıklamasını duydum. Yattığım ikili koltuktan kalkıp yanına gittim. Küçük  kahverengi açıktı ama kendi de  olmadığı çok belliydi. Alnında biriken terleri elimle silmeye başladım. Eylem boşta olan elini elimin üzerine koydu. Üzerinde  ki terden ıslanmış tişörtü çıkardım ve Fatih'in benim için getirdiği kıyafet poşetinde ki gri tişörtü Eylem'in üzerine geçirdim.

"Fet-Fethi...al-dın...is-te-di-ği-ni...bı-rak...be-ni." Kesik kesik söylediği cümleye sinirlenmiştim. Eylem'i bırakma fikri bile beni delirtirken, beni bırak demesi beni deli ediyordu. Kulağına eğilip nefesimi üfledim. "Asla..." Diyerek kulağının arkasına bir öpücük kondurdum.

...

Eylem'i evde tedavi olması için hastaneden çıkarmıştım. Üç gündür küçük kahve gözlerini görmüyordum ve bu beni çileden çıkarıyordu. Üç gündür on sekiz tane adam öldürdüm ama yine içimde ki kendime olan öfkem dinmiyordu. Haketmediği bir şeyi yapmıştım. Ona zorla sahip olmuştum. O küçük bedenini bedenime esir etmiştim.

"Fethi..." Eylem'in fısıltı gibi çıkan sesiyle daldığım düşüncelerden çıkmıştım. "Ölmek istemiştim ben." Diyerek ağlamaya başlamıştı. Daha fazla bu görüntüyü izlememek için oturduğum berjerden hızla kalktım ve odadan çıktım. Beni ancak şu an içmek yatıştırırdı.

Eylem'den Anlatım

Hâlâ nefes alıyordum. Acı bedenim her bir zerresi acıyı iliklerime kadar hissediyorum. Üşüyorum. Nefes alıyorum ama yaşamıyorum. Ruhumu çoktan öldürmüştü.

İntikam Ateşi...

Dediğini yapmıştı. Bedenimi bedenine esir etmişti. Masum bir kız değildim artık.

Fethi'nin Kadını

İki kelimeye sığdırmışlardı bedenimi. Ben istemedim. Onun bedenimde hüküm sürmesini istemedim. Babamın biricik masum kızı olmayı beceremedim.

Fethi'nin dediği gibi; orospu, fahişe bir sürtükten başka hiçbir şey değildim. Bedenimi ona sunmuştum.

Kalbim...

En çok orayı yaraladı. Yarayı derin açmıştı. Kana boyandı saf yüreğim. Kendini öldürdü orda. Ben istemedim ölmesini. Ben istemezdim ölü bir ismi kalbimde taşımayı.

Kaç saattir ağlıyordum böyle bilmiyordum. Yavaşça yataktan kalktım ve banyoya ilerledim. Banyonun kapısını açıp içine girdim. Lavabonun önünde durup ayna da ki yansımama baktım. Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Solgun yüzüm ve sağ boynumda göğsüme kadar devam eden diş izi morlukları. Sol gözümden yaş şakağıma doğru yavaş yavaş ilerledi. Bir hıçkırık kaçmıştı ağzımdan. Banyo dolabına ilerledim ve Fethi'nin kullandığı kırmızı reçeteli olan ilaçlarını elime aldım. Artık ölmek istiyordum.

Acizdim...
Çaresizdim...
Mutsuzdum...
Sevgisizdim...
Ve en önemlisi de
Artık masum bir kız değildim...
Fethi'nin Kadını...

Banyo kapısını ilerleyip kilitledim. Elimdeki ilaç kutusunu açtım ve avcuma boşaltım. Gözlerimi sıkıca yumdum. Nefes almak çok zordu. Elimi ağzıma getirip bütün ilaçları ağzıma attım. Hepsini zorlukla yuttum. Gözlerim hâlâ kapalıydı. Yavaşça gözlerimi açtım ve duşa kabinine doğru ilerledim. Yavaş adımlarla duşa kabinine girdim. Sıcak suyu açtım ve başımdan aşağı akmasına izin verdim.

Bana çok kızma baba ben böyle olmasını istemezdim. Ölmeyi ben istemedim. Seni seviyorum F..Fe..Fet...

Fethi'den Anlatım

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin