Pohľad Jakea :
Neviem, asi som si musel o sebe myslieť, že som najúžasnejší presviedčavač na svete, keď som si myslel že Terez pôjde s nami. Vlasne ani neviem, prečo by s nami chodila. Nemá najmenší dôvod, ako to sama povedala. Má tu kamarátov, má peniaze a je spokojná. Začínam sa cítiť previnilo len za to, že keď odídem, bude mať pravdepodobne výčitky svedomia. S Loganom sme sa rozprávali, a usúdili sme, že najlepšie bude, keď hneď zajtra odídeme. Najlepšie by bolo, keby ešte ani nebola hore. Je mi ale veľmi ľúto že s nami nejde. Vyzerá ako celkom milá. Akurát netuším aké vzťahy majú ona Oliver a Sebastián medzi sebou. Bolo mi nad slnko jasnejšie, že moja sestra s Oliverom spáva. Aj to, že prišla bez podprsenky. Ale aspoň že je úprimná. Cela tá situácia, keď prišla z motorky, mi prišla velice vtipná. Keby to nebola moja sestra. Akože jej život, ale má 18. Pije, nepochybujem o tom že aj fajčí. Ale je krásna. Povedal by som že nádherná. Bude mi za ňou smutno. Viem, viem, poznáme sa len jeden deň, ani to nie, ale je to moja sestra. Chýbala by mi, aj keby to bola najväčšia kriminálnička. Bolo by mi to jedno. Asi.
Ráno sme boli pripravený na odchod už o siedmej. „Určite sa s ňou nechcete ísť rozlúčiť?" asi po stý krát sa nás spýtal Jonah. „Nie, zaobíde sa aj bez toho." Prehlásil som sa pomaly som išiel ku naše mu autu. „A vy sa zaobídete? Ona možno áno, ale vy nie." „Daniel, jasne povedala že o nás nestojí. Nebudeme sa vnucovať. Odchádzame." Zavelil Logan, a to sme už boli posadaný v aute. Naštartoval motor. Čo len bude, keď prídeme do LA? Budeme sa tváriť že sa nič z tohto nestalo? „Logan stoj!" prudko povedal Jack. „Jack naozaj nemám nálady na tvoje mudrovanie o súrodeneckej láske." „Pozri sa z okna zadubenec." Všetci sme sa pozreli na Terkin dom. Prudko sa otvorili dvere. Bežala z nich Terez, len v Oliverovom tričku a nohavičkách. Postavu má teda prvotriednu. „Počkajte. Prosím!" vystúpil som z auta. Vbehla mi do náruče. „Pôjdem s vami aj na koniec sveta. Hocikam, Kľudne aj teraz." Logan vystúpil z auta tiež. Objala aj jeho. „Idem s vami. Len potrebujem trochu času na zbalenie." „Máš ho koľko chceš." Usmievajúc povedal Logan. Usmiala sa aj na chalanov v aute. Jack sa uškŕňal, Zach sa zatváril velice porazenecky. „Ďakujem Terka." Povedal jej s úsmevom Jack. Ona sa usmiala „Neni začo." „Ani nevieš začo ti ďakujem." Zmätene sa tváril Jack. „Ale viem Jack. Vsadil si sa zo Zachom o 50 dolárov či pôjdem alebo nie." Uškrnula sa. Jack a Zach si odo mňa vyslúžili vraždiaci pohľad. „Tupci. Ako sa môže staviť o takých veciach. A Zach nikdy nezabudnem, že si si myslel že nepôjde." Zhnusene som sa na nich pozrel. Logan, Daniel, Corbyn aj Jonah sa smiali na plné hrdlá. „Vlasne tam stretnem kopec starých známych." Oni na mňa hádzali nedôverčivé pohľady aj priam šokujúce. ,,Tý tvoji chalani nejdú s tebou, že nie?" spýtal som sa opatrne. Ona sa začala neuveriteľne smiať „Tebe jebe? Sotva prežívam keď mám v dome 4 chlapov, nie že by som ich tam mala mať trikrát viac." Ja som hlasno vydýchol. Ona mi zo srandy buchla do pleca. A bolelo to, sakramentsky. „Jáaaaau. Čo máš päsť zo železa?" zachicholata sa, a smerovala naspäť do domu. „Čo si myslela tým, že tam veľa ľudí poznáš? Koho napríklad." „No napríklad sa veľa bavím s Liamom Paynom, ako aj s ostatnými chalanmi z bývalej One Direction. Sme super kamošky s Cradi. Bavím sa aj s Camillou, Taylor ako aj s Duou Lipou alebo Ariadnou. Poznám sa aj s Marcusom aj Martinusom ktorý sa tam teraz presťahovali. Celkom dobré vzťahy mám aj s Edom, Khalidom . Shawn je super, ale aj Justin alebo BTS sú strašne milí. A Pretymuch tí majú veľké miesto v mojom srdiečku. Ale veľmi veľa ich poznám, ale nie až tak osobne. Stretli sme sa raz možno dva krát, tých nepočítam. A ešte aby som nezabudla Coula Sprousa. Ten je môj broo." „Neverím ti. Ako môžeš poznať toľko ľudí. Veď ani dokopy ich toľko z tejto branže nepoznáme." Neveriacky krútil hlavou Corbyn. „Moje druhé meno je Sneaky Lady." To nemôže byť pravda. Sneaky Lady je najlepšia modelka, ktoral je momentálne na plagátoch. Proste legenda. Plus, tancuje v každom lepšom klipe. A navyše boxuje. Pekelne dobre.
Pohľad Terez :
Vyjavene na mňa čučali. Ja som sa zasmiala, zvrtla som sa na päte, kráčajúc naspäť do domu. Zbaliť sa. Včera som poriadne nespala. Rozmýšľala som. Čo pre mňa znamenajú priatelia a čo moji bratia. Došla som k tomu, že kamaráti sú pre mňa viac. Že si neviem bez nich predstaviť život. A presne taký istý vzťah chcem mať s mojimi bratmi. Preto s nimi pôjdem. Oliver mi to odobril. Akože, šla by som tam aj bez toho, ale takto z toho budem mať lepší pocit. A náš akože vzťah s Oliverom? Hah. Milujem ho. Ale nie zrovna ako partnera. Takže presne tak ako sme začali, tak aj skončíme. Rýchlo.
Vbehla som do šatníka. Mala som tam niekde síce s poriadnou vrstvou prachu, ale mala, kufre. Ráno som volala maklérovi, nech tento dom dobre predá. S autami, to neviem. Dúfam že majú v LA veľkú garáž. Počula som ako sa moji bratia a zjavne aj Jack, Zach, Corbyn, Daniel a Jonah dotrepali dovnútra. Tiež som počula ako vyjedajú z chladničky. Nechápem. Mohli chvíľu počať, a spravila by som im wafle.
Všetky veci som sa snažila úsporne poskladať, a natrepať do kufrov. To budem mať len jeden jediný plný spodného prádla. Dva veľké plné topánok. Dva veľké tričiek, topov, blúzok a crop topov. Dva plné na prasknutie nohavíc, šortiek, sukní a rifieľ. Tri plné mikín a svetrov, plus ďalšie tri v ktorých boli bundy. A potom našťastie už len jeden doplnkov, okuliarov klobúkov a podobných blbostí. V izbe som nemala skoro nič okrem elektroniky a mojich boxerských rukavíc. Takže dokopy 15 kufrov mojich vecí. To si musím zobrať Jeep aby som to tam napratala.
Ostatné autá mi pošlú lietadlom.Oliver ešte spal, keď som sa aj s kuframi dostavila do kuchyne. Všetci zdvihli zrak od mobilov, keď som sa tam dopratala. „Si velice šikovná sestrička ale nezabudla si, že si máš niečo nechať na seba." Do kelu. „Toto už otvárať nejdem. Budem musieť ísť takto." Vzdychla som si. „Čo už. Nedá sa nič robiť. Inak dom bude za chvíľu predaný, a autá mi dovezú lietadlo. A mám otázku. Máte dosť veľkú garáž?" potrebovala som sa uistiť že moje najdrahocennejšie autíčka budú bezdomovci, a nebudú mať kde zaparkovať. „Koľko máš áut a motoriek?" začala som to počítať na hlas. „Aston Martin rapid S, Bugatti Veyron, Koenigsegg agera r, SCC Tuatara, Porsche 918 Spyder, Lomborgini Aventador, Porsche Panema Hatchback a jeden Jeep. A potom myslím že 4 motorky." Neviem ako často uvidím ten ich prekvapený výraz ale začína sa mi dosť páčiť. „Takže dokopy 9 áut a 4 motorky. Zmestí sa?" „Hej. Zmestí. Musíš mi porozprávať, ako si k nim prišla. K tým autám. A ako to že si Sneaky Lady. " Prikývol mi Logan. „Niekedy inokedy, Logan. Ale rada."
🌹
YOU ARE READING
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
FanfictionLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...