Oliver zišiel zo schodov. Hneď som ho objala. A zase som plakala. Hovorila som vám že nikto zo mňa nedostal toľko sĺz za posledných 6 rokov? Cítila som že on má tiež čo robiť, aby sa nerozplakal. Ale nevydržal to. Cítila som jeho slzy, ako sa spúšťajú po jeho líci, cez moje, až ku krku. Zobral mi tvár do jeho silných ale nežných rúk. „Sľúb mi že si budeš dávať pozor." Šepol mi. Ja som len slabo prikývla a konečne som spojila naše pery v jedno. Ten bozk bol jemný, nežný, plný citov.
Vedeli sme, že sa vidíme naposledy za budúcich aspoň dvoch rokov. Znamenalo to koniec. Znamenalo to, že si obaja s veľkou pravdepodobnosťou nájdeme niekoho iného. Odtiahla som sa, poutierala som si slzy. Nasadila som masku hodnej aj ľadovej kráľovnej. Odtiahla som sa od nášho posledného dotyku. Od posledného spojenia od neho. Nebolo mi ani tak ľúto nášho vzťahu ako nášho kamarátstva. Ta ma štvalo. Ale ja som sa rozhodla. Najhoršie bolo, že dôsledky môjho rozhodnutia museli znášať aj ostatný. Aj moji kamaráti. S kamennou tvárou som sa otočila k mojej novej rodine. „Môžeme ísť." „Daj, pomôžeme ti s kuframi." Ponúkol sa Jack. „To by bolo fajn." Snažila som sa usmiať. Ale zjavne mi to dobre nešlo. Corbyna asi topánky priťahujú, ale hneď si zobral kufor s nimi. Teda ten najväčší. „Prosím ťa Terka čo tu máš? Tehly alebo čo ?" „Skromná zbierka topánok." Myslím že tento raz sa mi usmiať podarilo. „A v tomto?" okej, začala som sa smiať. Daniel si zobral ten najmenší „Ten je plný spodného prádla." A smiala som sa ďalej. Pridali sa ku mne všetci čo tu boli. „Načo toľko veľa?" začala som sa smiať ešte viac nad Jackovým nechápavým pohľadom. Dobre. Tento jeho pohľad mám ešte radšej ako nechápavé pohľady mojich bratov. „No to je velice jednoduché prečo. Všetko je na niečo iné." „Akože na čo iné. Vysvetli mi to prosím ťa." „No takže, máš podprsenku na normálny deň, buď obyčajnú alebo peknú. Máš športovú. Tá je buď veľmi pohodlná alebo menej." „Akože menej pohodlná a viac?" prerušil ma Jake. „No keď ideš cvičiť do posilky, nechceš aby sa ti pozerali na prsia ako ti skáču preto je viac vystužená." „WTF. Nechápem tomu. Vysvetlíš mi to, večer pri fľaši dobrého vína." ja som len zo smiechom prikývla. Moja maska je preč. Zobrali sme kufre a išli sme ich napratať do Jeepu.Zmestili sa len tak tak. Ale dôležité je, že sa zmestili. Chalani nastúpili do auta. Zastala som len ja a on. Oliver. „Terezka choď. Nerob si výčitky. Choď, a nerob to ešte ťažším." Pozrela som sa do jeho očí. Posledný krát. „Nikdy nezabudnem čo všetko si pre mňa spravil. Aj ty si dávaj pozor." Nastúpila som do auta. Logan ma počkal pred domom. Z toho jeho malinkého autíčka musel zdvíhať hlavu hore, aby ma vôbec videl. „Ešte musím ísť niečo vybaviť. Stretneme sa na pumpe za mestom." Vytúrovala som ten úžasný motor. Jake sa mykol, lebo som ho vystrašila. Žmurkla som naňho, a už som sa hnala ku vile ktorú vlastnili chalani. Zjavne už boli hore, lebo keď videli moje auto, vybehli na záhradu. Vyskočila som z auta. Doslova Vyskočila, lebo podvozok to má pol metra nad zemou. Stále len v mojom pyžame som podišla k nim. „Odchádzam." Jednoducho som im oznámila. Oni vypúlili oči. „Vravela si že nepôjdeš, že tu zostaneš kvôli nám. Prečo?" vychrlil zo seba Jacob. „Uvedomila som si ako veľmi vás mám rada. A že takto rada chcem, mať aj mojich bratov. Chcem, aby keď od nich budem odchádzať, aby som mala ten istý pocit, ako mám teraz." Nasledovala hromadné objatie, ktoré som si úprimné užívala.
Nechcela som to viac naťahovať, tak som zase vyskočila do auta. Naštartovala som. Posledný krát som sa na nich pozrela. A odišla som. V tichu popri ceste, sa mi v hlave prehrávali všetky zážitky, a spomienky. Nechala som slzám voľný priechod. Na pumpu to bolo presne 20 minút, keď som šla pomaly aj 30. Počas toho, som sa vyplakala. Zaspomínala. Na prvý krát čo sme sa videli. Prvú pusu s Olim. Prvý spoločný sex. Prvý krát čo sme sa riadne opili. Moje začiatky tancovania. Ich podpora v každej veci. Ich otvorenosť ktorú som si nadovšetko vážila. Nikdy sme si neklamali. A teraz som od nich odišla pre nový život. Vlasne som spravila presne to isté, ako pred mnoho rokmi moji bratia.
🌹
YOU ARE READING
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
FanfictionLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...