Na pumpe už čakala moja nová rodina. Moja nová crew. Bavili sa s nejakými chlapíkmi. Zaparkovala som vedľa nich a hlasno zatrúbila. Odmietala som v New Orleans stráviť čo i len ďalšiu minútu. Oni mi dali gesto že počkaj a presne to som teraz odmietala robiť. Vystúpila som z auta. Našťastie v túto dobu tam nebolo až tak veľa ľudí, čo by si ma obzerali. „Logan, nechcem tu stráviť ani chvíľu. Takže láskavo poď, alebo mi daj adresu." Týpka s ktorým sa rozprával som poznala. Bol to ten typický mladý nechutný chlapec, ktorý vás obchytkával zakaždým keď ste si prišli natankovať. „Pokoj, už len chvíľku. Hneď ideme. Len sme mali debatu zhodou okolností o tebe." Vyvalila som oči. Netušila som, o čom sa s týmto tajtrlíkom mohli o mne rozprávať. „A čo také ste o mne hovorili?" veľmi ma to zaujímalo, lebo neviem, čo o mne už len on môže vedieť. „Práve som tvojim bratom rozprával aká si neuveriteľne milá vždy, keď si prídeš natankovať." „Áno. Vlastne som bola minule tak milá, že som ti nezabudla roztrieskať tú tvoju nechutnú tvár o kôš na plasty. Spomínaš si? Bolo to veľ mi vzrušujúce. Uspokojil si ma ani nevieš ako. Mám chuť si to zopakovať." Schmatla som ho za ruku, spravila som mu jeden z mojich úžasných chmatov, a ponorila som mu tvár do tej nechutnej vody na umývanie predného skla. Keď som usúdila, že má dosť, vytiahla som ho a povedala som mu. „Ešte raz, ma oslovíš, dotkneš sa ma alebo na mňa hodíš jeden z tých tvojich úlisných pohľadov, skončíš horšie." Odfrkla som si. Chalanom som ešte zabručala „Dnes mám zlý deň. Môžeme ísť?" Jake naprázdno preglgol. „Môžem ísť s tebou?" „Aj ja?" ozval sa Zach a Jack. „Hej aj ja chcem ísť." pridal sa Daniel. „Vyzerám na to, že by som teraz chcela v aute spoločnosť?" „Hej presne tak vyzeráš." Zaškeril sa na mňa Zach. Muselo byť vidieť že som riadne naštvaná. Presne tak som sa cítila. Proste som nemala na nič náladu. A už vôbec na niekoho. Vyšvihla som sa do auta. Naštartovala a chcelo sa mi odísť pred tým, ako nastúpia. Ale tak nebudem až tak hnusná. Nastúpili, a mohol sa spustiť mordor. Teda to som si myslela.
Pohľad Daniela :
Nastúpili sme do vysokánskeho krásneho auta. To čo Terez spravila tomu chalanovi som odmietal riešiť. Zjavne mali už nejaký incident za sebou.
Naštartovala, a motor vydal nádherný zvuk. Kým sme vyšli z pumpy bolo ticho. Potom som chcel rozprúdiť konverzáciu. Opýtal som sa jej „Terka, ako to všetko začalo?" chvíľu bola ešte ticho. Rozmýšľala. „Detstvo pre mňa nebolo až tak veselé, ako zjavne vaše. Mamu si nepamätám. Otec bol stále odcestovaný. Žila som u krstných. Podľa mňa je to najhorší pár na vychovávaní detí na svete. Krstná bola fajčiarka ktorá si neustále pichala niečo do žíl. Krstný nebol snáď nikdy triezvy. Keď tu boli ešte Logan aj Jake, bil len krstnú. Keď odišli zdala som sa mu vhodnejšia obeť. V 10 som sa konečne pozbierala, zbalila som si veci a utiekla som. Otec mi nechal slušné peniaze, tak som si prenajala malý byt. Začala som boxovať, lebo som sa neustále bála, že ma krstný nájde a zmláti ma. Predstav si, 10 ročné dieťa, ktoré si pomocou otcových mafiánskych priateľov zaobstaráva bývanie. " ironický sa zasmiala. Bolo to strašné. Horšie ako som si predstavoval. ,, A nejaké dva roky som to začala robiť profesionálne. A potom prišiel na rad tanec. Stretla som Olivera, Sebastiána, Jacoba, Jessieho, Arona, Brandona a našu crew. Začal sa život po ktorom som vždy túžila. Robila som to, čo ma bavilo. Tancovala som, boxovala som, robila modelku, preháňala som sa na motorke. Peňazí som nikdy nemala málo. Kamarátov tiež nie. Kamaráti boli vlaste skoro to jediné, na čom mi záležalo. A teraz? Teraz sú fuč. Ja mojich bratov vôbec nepoznám. Neviem čo majú radi, aké sú ich záľuby. Ich tajomstvá, ktorými by som sa mohla oháňať keby som niečo chcela. Neviem o nich nič. Ja len....." zasekol sa jej hlas v hrdle. „Prepáč." Utrúsil som potichu. Nevedel som že mala také detstvo. Zrazu som bol aj na Logana aj na Jakea strašne nasratý. Chápal som teraz viac, ako by sa mohlo zdať. Utrela si slzy. Zach, ktorý sedel vpredu pri nej, ju jemne pohladkal po ruke. Usmiala sa naňho a razom bola jej zlá nálada preč. Tá ženská je sakramentsky náladová. Jack pustil nejakú hudbu a všetci sme začali spievať. Smiali sme sa ako šialený. Jonah nebol určite tak zaujímavý šofér ako Terka. Rozprávala sa s nami, smiala sa aj si s nami spievala, zatiaľ čo Jonah by nás okrikoval že sa nemôže sústrediť.
„Inak ty nás poznáš, všakže?" Spýtal sa jej Jack. „No teraz tu s vami sedím a smejem sa s vami, takže asi hej, asi vás poznám." Odfrkla si, načo som sa musel smiať. „Ale ja myslím ako spevákov. My sme sa ti ani nepredstavili a ty vieš naše mená." Vysvetlil jej to. „Hmmm no tak trocha vás počúvam." Pokrčila ramenami. „Tak trochu?" rypol si do nej Zach, načo si vyslúžil jemne podráždený pohľad. „No dobre. Odhalil si ma. Zbožňujem vašu hudbu. Keď vy spievate tak dokonalo. Mám všetky vaše tričká aj mikiny. A som na vás zato strašne naštvaná. Posadli ste ma vy idiotský maniaci." Začali sme sa rehotať. Neuveriteľne ma z toho bolelo brucho. náš smiech museli počuť aj v Loganovom aute, ktoré šlo tesne pred nami. „Neverím ti." Dostal som zo seba, keď som sa už tak tak ukľudnil. Ona kývla na svoj mobil. Jack ho doslova schmatol a zapol obrazovku. Na jej pozadí mala usmiateho Zacha. „Héj to neni fér. Prečo práve Zach?" on sa prekvapene pozrel na nás, a vytrhol Jackovi mobil z ruky. Udivene zhíkol. „Fíha. Terezka má crusha?" ona sa začervenala. „Tak to mi budeš musieť vysvetliť." Ozval som sa, a hral som sa na urazeného. „Nám." Potvrdil moje slová Jack. „Ja si nesťažujem." Zaškeril sa na nás Zach. Za chvíľku tú jeho popularitu u dievčat začnem závidieť. Ale po pravde som si myslel, že tam bude mať Jacka. „No tak nám to vysvetli Terka. Prečo on." On si povzdychla a spustila.Neprestala sa pozerať pri tom na Zacha. „Má úžasne hnedé oči. To za A. Potom, strašne zlatý s tými svojimi červenými líčkami. A má dokonalo výrazné lícne kosti." Vychrlila zo seba. Zach si sklopil zrkadlo ktoré mal nad hlavou, a začal sa obzerať. Zase sme sa začali smiať ako blbý. „Ďakujem veľmi pekne. Aj ty máš dokonalo výrazne.." nasucho preglgol keď ju vyzliekal pohľadom. „Radšej ani nepokračuj." Zasmiala sa. Ostatok cesty bol Jack naparený, a zo založenými rukami sa pozeral na Zacha ublíženým pohľadom. Veľmi ublíženým. Ja som nad ním krútil hlavou, a s Terez som sa rozprával o blbostiach, zatiaľ čo Zach zaspal. Zaspal podľa Terez najzlatšie ako človek vie zaspať.
🌹
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
ФанфикLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...