9

282 15 2
                                    

Vnútrajšok domu bol rovnako skvostný ako vonkajšok. Kuchyňa bola úžasná.

Veľká

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Veľká. Dalo sa v nej piecť koláče, čo bolo hlavné. Kuchyňa je vlastne neuzavretý obdĺžnik. Jedna strana je kuchynská linka plus umývačka, ďalšia strana umývadlo, kávovar a rôzne iné prístroje. A za tou treťou boli stoličky. Oproti stoličkám, hore na skrinkách bola veľká plazma na ktorej, ako mi Logan povedal hrajú hry. Potom tu bol veľký stôl s ôsmimi stoličkami. Kuchyňa bola spojená s obývačkou. Veľký čierny koberec, intergalakticky veľká šedá sedačka a fúrou vankúšov.
Ďalšia telka. Ďalej tam bol obrovitánsky okrúhly biely stôl ktorý bol vlasne celkom dokonalý. Potom prvé poschodie. Tam bolo päť izieb. Corbynova, Jonahova, Jekeova a Loganova. A potom tam mali miestnosť v ktorej sa hrali hry. Xbox, PlayStation, Nintendo a podobné veci ktorým ani za mák nerozumiem. V suteréne obrovská telocvičňa s náradím všeho druhu. Bol tu dokonca aj ring a boxovacie vrecia. Na a potom druhé poschodie. Je rozhodne väčšie ako to prvé,a aj tu sú štyri izby. Keďže každé dve izby majú spoločnú kúpeľňu, (kúpeľňa s dvoma dverami) a Daniel a Zach mali spoločnú tak ja ju budem mať s Jackom. A teraz moja izba. Krásna biela, aj s bielou posteľou, skriňami, kobercom, nábytkom aj zo sedačkou. Nádhera.

Kúpeľňu máme v tomto dome najväčšiu

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Kúpeľňu máme v tomto dome najväčšiu. Vaňa veľkosti vírivky, sprchový kút, dve umývadla a WCko.

Objala som Logana

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Objala som Logana. On mi objatie opätoval. „Som tak rád že si už tu. Po celý čas si mi nehorázne chýbala." „Aj ja som rada, aj ja. Ale je tu jedna vec ktorá mi nedá pokoja." „Aká?" „Koľko ti mám zaplatiť? Naozaj sa tu nebudem cítiť dobre, keď budem vedieť že to mám zadarmo." Vychrlila som zo seba stále v objatí. „Ak ťa to poteší, za tento dom som nedal ani cent. Máme ho od rodičov." Pošepkal. Ja som pri spomienke na nich začal plakať. A jeho slzy som cítila tiež. Takto sme tam stáli, v objatí možno desať minút, možno pol hodinu. Niekto si odkašľal. Bol to Jack, ktorý sa opieral o rám dverí. „Nechcem rušiť rodinnú chvíľku, ale potrebujem s Terkou prebrať smrteľne vážnu vec, a nepotrebujem pri tom ďalšie oči a uši." S Loganom sme si naraz utreli slzy. Kývla som naňho a odišiel. Normálne neverím. Jack Avery vyhodil Logana Paula. Potlesk. Jack sa tváril vážne, takže som si vedľa neho dychtivo sadla na koberec. Ale vlaste na zem. Lebo logicky, aj keď ležíte na posteli, stále ste na zemi. Zahnala som svoje stupídne myšlienky kade ľahšie a sústredila som sa na Jacka. „O čo ide?" „Musíme si podeliť poličky v kúpeľni." Ja som sa začala smiať ako blázon ale prikývla som mu. Tak sme si to nejako nakoniec rozdelili. Ja len tak dopĺňam. Ten chlap má viac vecí len na vlasy ako ja dokopy. A nieže by sme si to rozdelili ako normálny ľudia, napoly, ale každá polička má svoje využitie. Jack by si mohol otvoriť nejaký kurz na efektívne využitie poličiek.
Keď sme s tým rozdeľovaním konečne skončili, už zapadalo slnko. Išla som si vybaliť veci. Odfotila som si krajinku a dala som to na instagram. Mám na ňom okolo 15mil. folowers. Vlasne také najviditeľnejšie influencerky to som ja a Loren Gray.
Prezliekla som sa do obyčko adidas ceplákov a tielka. Pod to som si dala obyčajného Calvina , podprdu a tangá.
Zišla som dole, kde niekto robil strašný rámus, a začalo to tam aj poriadne smrdieť. „Daniel?" on sa otočil a usmial sa na mňa „Čo to tu pre boha robíš?" on sa poškrabal na krku „Večeru?" zasmiala som sa, „Kľudne si choď robiť čo chceš, ja jedlo spravím." Vďačne sa na mňa usmial, ale neodišiel. Sadol si a ťukal si niečo na mobile. Ja som mohla bez problémov šmariť panvicu aj z niečím neidentifikovateľne čiernym do umývadla, a začala som rabovať chladničku. Ani nie za minútu došli úplne všetci a posadili sa k linke. „Terka?" opýtal sa ma Jonah. „Áno?" „Budeme sa ťa pýtať otázky. Ty na každú musíš odpovedať buď pravda alebo klamstvo." Vysvetlil mi Corbyn a ja sa prikývla, zatiaľ čo som začala pripravovať mexické tacos a na tiramisu. „Máš 18." Začal Jack. „Áno." Pokračoval Zach „Máš priateľa?" zasmiala som sa. „Klamstvo." On vyvalil oči. „A čo je potom Moy?" „Najlepší kamarát." „S výhodami." Presviedčal ma Jonah. „No teraz, keď je odo mňa šesť hodín cesty ďaleko tak asi nie." „Ale spala si s ním." Pokračoval Daniel. „Pravda." „Koľkokrát?" spýtal sa Corbyn. „Myslím že si práve porušil pravidlá vlastnej hry, Corbyn." On si vzdychol „Ja Že ťa nachytám. No dobre. Viac ako desať krát?" ja som sa smiala „Myslíš za posledný týždeň? To možno." „Takže nemá význam sa ťa to pýtať." Doplnil Jonah. „Nie to teda nemá." Jonah pokračoval „Mala si 15 keď si prišla o panenstvo?" Táto hra sa začína uberať nesprávnym smerom. A to sa mi vonkoncom nepáči. „Áno mala som 15." Pražila som papriku s cibuľkou, kukuricou a fazuľou na panvici. Popritom som už mala hotovú tiramisu v chladničke. „Moy?" „Hej, Moy." „A teraz ešte že ktorý?" vybuchla som smiechom. „Ja a Sebastián? Vážne? Samozrejme že to bol Oliver." Do placiek obložených šalátom som nakladala náplň. Do vnútra som k tomu ešte postrkala kuracie mäsko. „S koľkými si spala?" rýchlo som to v hlave spočítala. „S piatimi." „Kto sú tý ostatný štyria?" uškrnula som sa tvárou k nim. „Vieš niekedy sa práca na pracovisku zvrtne, keď robíš niečo také ako modeling a tanec." „Takže?" dychtivo sa ma môj starší mladší brat spýtal. „Liam Payne." Oni zalapali po dychu. Netušili že o ich malú sestričku je až tak veľký záujem. „že sa to zvrtlo na pracovisku? V ktorom, klipe si tancovala?" zobrala som mobil, napojila som ho na telku a pustila som im Strip that down. Tancujem tam viac vyzlečená ako oblečená. Liam je super kamarát, preto som to preňho išla tancovať keď ma o tom poprosil. Ale aj jeho malý kamarát je super kamarát.
Zase tie ich vyvalené oči. „Takže vyjasnime si to. Spala si s Liamom Paynom. Ženatým Liamom Paynom. Otcom dieťaťa." „Kurevsky sexi ženatým otcom dieťaťa." Dodala som. „A tý traja?" „Coule Sprouse, Shawn a Zion." Usmiala som sa a podala som im hotové tacos. Oni sa doňho pustili, akoby týždeň nič nejedli. Ja som si naliala červeného vína, a bolo mi dobre. Bola som šťastná. „Mladá dáma! Pod touto strechou piť nebudeš piť dokým ti nebude 21." Logan po mne zhúkol „Nemyslíš si že mám krásny prostredník?" ukázala som mu ho a napila som sa. „Naozaj je to víno výborné." Vychvaľovala som si. A oni sa začali rehliť s plnými ústami tacos, ktoré lietalo po celej obývačke a kuchyni. Ja som sa skrčila za linku aby na mňa tie žuvance nepadali.

🌹

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKМесто, где живут истории. Откройте их для себя