12

259 18 6
                                    

Na poschodí si ma našťastie nikto nevšímal, tak som bez problémov išla hore do izby. Zhodila som zo seba oblečenie a bandáže a išla som si dať sprchu. Inak, milujem horúcu vodu. Tak som sa umyla, vyšla som zo sprchového kútu. Obmotala som okolo seba uterák, a naspäť som sa vrátila do izby. Zo skrine som si vybrala oblečenie, že sa idem obliecť ale niekto, koho som si predtým nevšimla sedel na mojom gauči a odkašlal si. „Zach naozaj neviem čo tu robíš, ale vypadni." Uškrnul sa, zdvihol sa z gauču, a išiel smerom ku mne. „Zacharis povedala som ti, aby si vypadol." Zavrčala som. Naozaj mi nebolo príjemné, keď som tam bola len, tak, v uteráku. „Nepáči sa ti, že som tu? Prečo nie?" zase ten jeho úsmev. Ahhhh. Roztopím sa. Stále sa ku mne približoval. Bol už nebezpečne blízko keď konečne zastal. Bol tak blízko, že nepochybujem o tom, že počul biť moje splašené srdce a môj zrýchlený dych. „Vieš čo tu robím? Prišiel som si pre teba." Ja som nasucho preglgla. A zachripela som „Zach odíď. Nemôžeš tu byť. Ak si potrebuješ uspokojiť svoje chúťky, bež za svojou Loren." Bola som dosť prekvapená, že som to zo seba dala von tak, aby mi bolo rozumieť. „Ale ja nechcem Loren, ja chcem teba." Odrovnal ma. Zdvihol ruku, a prešiel mi po perách. „Vieš ako rád by som ich bozkával. Ako rád. Ako rád by som bol na mieste Jacka. Nevieš si to ani predstaviť." Už som bola mimo. Jeho dotyk ma pálil. Tak veľmi. Moje pery vtedy priam horeli. Boli celé v ohni, a nielen ony. Moje vnútro na pálilo. Celé telo. Ale nechcela som ustúpiť, chcela som viac. Viac a viac. Ale nemohla som. „Zach odíď." „Nie neodídem. Pokiaľ nedostanem to, čo chcem." „Ale ty nemôžeš. Okamžite choď." Zasyčala som. On mal na moje veľké šťastie toľko rozumu, aby odišiel.
Som mimo. Netuším čo tým chcel povedať, neviem čo si o sebe myslí. Len tak si sem nakráča a tvári sa, ako by mu patril celý svet. A pokiaľ viem, má šťastný vzťah s Loren, tak neviem čo rieši. Všade dávajú na instagram svoje zamilované fotky, píšu si cez instastories ľúbostné listy. Tak načo by chodil za mnou? Akože nevidím dôvod prečo s ňou chodí, ale keď je šťasný, čo zjavne aj je, tak prečo má potrebu loziť za mnou?
Obliekla som si obyčajné adidas tepláky a nejaké staré nirvana tričko. Zišla som dole a chcela som si spraviť obed. Akurátže som si ho nespravila. Viete čo sa stalo? Idem si tak dolu že pohodička.A koho to neuvidím? Živá barbie nám sedí na našej intergalaktickej sedačke. Normálne Loren Gray si tam tak sedká, s žúžovým pitíčkomv ruke. Keď ma uvidela, vychrstla celú tú gebuzinu ktorú mala v tej svojej botoxovej hube na zem. „Zachí?" zapišťala. Fuj. Je mi na grc. Jej hlas znie, ako keby ste pískali hračkou pre psy. Proste nechutné.
Namiesto toho, aby prišiel len Zach, prišiel aj Jake, Jack, Daniel a Jonah.
„Čo tu táto pizda robí?" Ja som sa nad jej poznámkou zamračila. Odmietala som jej zatiaľ čokoľvek povedať, lebo nepotrebujem tu sa s ňou zase hádať. Aj keď si nemyslím že sa to bez hádky zaobíde. ,,Hej, Loren, kľud. Je to len sestra tuto Jakea a Logana." Snažil sa ju ukľudniť Zach.
Pohŕdavo sa na mňa a na Jakea pozrela. Postavila sa z našej intergalaktickej sedačky a vybrala sa ku mne. Ja som zišla zo schodov a bola som zvedavá kam sa naša intelektuálna konverzácia dostane. ,,Takže Tereza Jack Paul. Znovu sa stretávame." Fľochla na mňa pohľadom. Bola som velice prekvapená že sa zníži k tomu aby sa mi prihovorila. Určite to musí bolieť. ,,Ver mi, Bleech, že by som ťa radšej už v živote nevidela." Zaškerila sa na mňa ,,Nerozmýšľala si nad plastikou? Alebo aspoň nad tým, že by si si konečne kúpila nejaké normálne vyzerajúce oblečenie?" Kývla ku môjmu vygajdanému tričku. Ja som sa usmiala, ,,Vieš, plastiku by som si nedala spraviť už len kôli tomu, že svet nepotrebuje ďaľšiu umelinu ako je tá ktorá práve stojí predo mnou. A s tým oblečením som spokojná. Ak nebudem, určite ti dám vedeieť." ,,Svetu by bolo bez teba Terezka lepšie." Odfrkla si. Ja som sa víťazne uškrnula ,,Ako sa má Harvy?" ,,Ty kurva!" Rozbehla sa ku mne. Podľa mňa mala v zámere mi vyškriabať oči tými svojími nechutne dlhými oranžovými nechtami. A možno by sa jej to podarilo nebyť mojich skvelých reflexov. Podložila som jej jednoducho nohu, a ona letela. Na zem. Rozpľacla sa na nej ako žaba keď ju prejde auto. Presne tak.  ,,Pozdrav ho odomňa potom. Ja si teraz idem robiť obed." Ešte som jej povedala a odišla som do kuchyne.
Môže byť niekto tak sprostý ako ona? Ale teraz reálne. Je na mňa nasratá podľa mňa len z princípu že chce. Sama začala túto "vojnu". Na twiteri na mňa nakydala kopec hnoja a vyzývala ma k protiúderu. Tak som jej ho dala. Zo supreme sme nafotili fotky kde sedím len v tričku Loren's Angel. Tie fotky sa potom vytlačili na tričká ktoré sa do týždňa po celom svete vypredali.  Takže ja naozaj nechápem prečo je Zach s ňou. Nie je predsa sprostý. Aj keď po dnešku by som nad tým zauvažovala.
,,Obed je hotový." Zakričala som. Prvý sa do kuchyne dovalil Corbyn, ktorý si hneď uchmatol tanier s najvačším kusom lasagní. Došli ostatný a tiež si zobrali. Sadli sme si ku stolu, a ja som sa spýtala ,,Že tá umelina už odišla?" ,,Odišla, šťastie na nebesiach." Poznamenal Daniel. ,,Čo proti sebe vlasne máte?" Opýtal sa Zach. ,,Budem k tebe úprimná. Povedz mi jeden dôvod prečo by som ju mala mať rada." Povedala som mu s plnou pusou. Chvíľu bolo ticho, a potom sa ozval ,,Nejde o to, aby ste sa mali radi, ale aby ste sa aspoň tolerovali." ,,To by si mal hovoriť jej, nezdá sa ti? Ona je vlasne kus plastu, na ktorý je natrepaný tona make upu. Je protivná, jej hlas znie, ako keby si pískal z hračky pre psov." ,,Piče, neurážaj ju tu furt. To nemáš naozaj na viac?" Osopil sa na mňa ,,Nakráča si sem, začne ma urážať. Len tak. Pre nič za nič. A hovor mi, že ju mám tolerovať. To sa rovno môžeš vyhlásiť za pápeža. Musí byť v posteli kurevsky dobrá, lebo nevidím iný dôvod, prečo by si s ňou mal byť." Bola som nasratá. Ešte ju tu predo mnou aj obraňuje. Ostatný chalani tam len ticho sedeli, a čučali na nás s vyvalenými očami. ,,Tak mi povedz čo má proti tebe ona." Vytiahla som mobil, naťukala som supreme instagram, a našla som tam to tričko. ,,Na nejakej sociálnej sieti si ma do huby brala, urážala ma a podobne. Vyzvala ma na proti úder, a ja som jej ho dala." Ukázala som im to. Jack zvískol, Jonah ma poklepal po pleci a Daniel povedal ,,Dobrá práca. Takto sa mi páčiš." Usmiala som sa. A jediný kto bol v tom momente nasraný tak to bol Zach. Ale ja som neskončila ,,A Zach vieš čo sa stalo po tom? Vtedy chodila ešte s Harvym, tak ho na mňa nahuckala. Povedala, že si so mňou môže robiť čo chce. Zach pozeraj sa na mňa!" Skríkla som, lebo mi uhýbal očami. ,,Poslala ho za mnou s tým, že ma má pretiahnuť, znásilniť, zbiť a čo ja viem čo ešte všetko. A bol by to spravil. Akurát že skončil na pohotovosti a niekoľko týždňov na chirurgií." Bola som vytočená najviac ako sa dalo. ,,Dobre, tak túto kapitolu máte za sebou. Aspoň sa ale snaž!" Začal po mne kričať tiež. ,,Ty si hluchý alebo si prepočul že chcela aby ma znásilnili? Si nepočul že bez dôvodu ma uráža? Že som štetka, kurva? Prepočul si?" V sebe som musela veľmi dusiť hnev, aby som úplne nevybuchla. Už som k tomu tak či tak nemala ďaleko. Ale ako môže byť až taký drzý, a toto vypustiť z huby? ,,Možno má Loren predsa len pravdu." Otvorila som ústa v nemom úžase. A nielen ja. Čo som mu spravila, aby ma mohol takto urážať? Nebudem vám klamať. Dotklo sa ma to. Veľmi.
Tresla som tanier do umývadla. Nebola by som prekvapená, keby sa rozbil. Bežala som do izby, kde som sa prezliekla. Braletka, motorkárske nohavice, koženka a boty na opätku. Schytila som prilbu a zbehla som dole schodami. Otvorila som si dvere, aby som mohla odísť, ale ešte pred tým ako som zabuchla som zakričala ,,V noci ma nečakajte, myslím že potrebujem chlapa na jednu noc." Treskla som dverami. V garáži som už sadla na Kawasaki, ktorú mi doniesli aj s ostatnými autami. Naštartovala som, a už som sa hnala cez L.A. Rýchlosť milujem. Milujem pocit blízkosti smrti. Milujem to, keď viem, že každá chybyčka ma pripravý o život. To ma učí robiť veci perfekte.



🌹

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKWhere stories live. Discover now