2 maanden later. Harry Pov.
'Schaakmat!' Schreeuwt Louis enthousiast. Ik grinnik.
'Lou, we zijn aan het darten. Niet aan het schaken.'
'Het is bijna hetzelfde..' mompelt Louis als hij de dartpijlen uit het bord trekt.
'Nou, nee eigenlijk-'
'Shh..' onderbreekt Louis me. 'Niet praten, maar spelen.' Zegt Louis als hij de pijlen aan me geeft. Ik grinnik en geef hem een kus op zijn wang als ik voor het dartbord ga staan. Ik gooi de pijlen en uiteindelijk komt maar 1 pijl op het bord te staan. Ik hoor Louis grinniken. Ik kijk hem aan, waardoor hij lachend zijn hand voor zijn mond legt.
'Zit jij nou te lachen?' Vraag ik als ik een stap dichter bij hem zet.
'Nee hoor.' Grinnikt Louis nogsteeds.
'Je lacht me uit.' Zeg ik als ik nog dichterbij hem kom te staan. Louis schud snel zijn hoofd.
'N-Nee echt niet.' Lacht Louis. Ik ga nog dichterbij hem staan totdat onze neuzen elkaar aanraken.
'Stop met lachen.' Fluister ik tegen zijn lippen aan.
'Make me.' Ik druk mijn lippen gretig op die van Louis en leg mijn hand in zijn haar en de ander op zijn heup. Zachtjes begin ik te trekken aan zijn haar, wat hem laat wimperen.
'Slaapkamer.' Weet Louis uit te brengen onder de zoen door.
Ik stop met zoenen, waardoor Louis me vragend aankijkt.'Kaylin en Dylan komen straks, weet je nog?'
'Kunnen we ze bellen of het 10 minuten later kan? Misschien een halfuurtje.. een uur.' Mompelt Louis op het einde. Ik grinnik en geef hem een klein kusje.
'Wil je ons kleine meisje niet zien?'
'Ons kleine meisje?' Louis kijkt me vragend aan.
'Louis, hou hier over op. We zijn hier nog niet klaar voor en dat weet je..' antwoord ik.
'Sorry.. Het is gewoon- nee, laat maar.' Zucht Louis. Ik pak zijn hand vast.
'Nee, zeg maar. Ik luister.' Glimlach ik.
'Liever niet. Je wordt er toch niet blij van..' mompelt hij.
'Toe maar. Gooi het eruit.' Grinnik ik.
'Ik vind gewoon nogsteeds dat ze perfect voor ons is, Hazz. Ze zou het zo fijn vinden hier..' ratelt Louis. Ik sla een diepe zucht. Louis laat mijn hand los en doet een klein stapje naar achteren.
'Zie je?! Je wordt nu chagarijnig en dan beginnen we deze hele discussie opnieuw.' Zucht Louis geïriteerd als hij zijn handen in de lucht vragend in de lucht gooit.
'Lou.. Doe nou niet zo.'
'Wat bedoel je doe nou niet zo. Jij bent degene die me dwingt om het te zeggen.'
'Baby, ik ben niet eens chagarijnig. Ik begrijp je punt.' Leg ik rustig uit.
'Nee, dat doe je niet. Ik heb je wel door! Je probeert gewoon rustig te blijven, omdat je geen ruzie wilt.'
Foetert Louis.'Ja, wat wil je anders dat ik doe?! Naar je schreeuwen?! Dan krijg je toch hetzelfde probleem!' Schreeuw ik geïriteerd.
'Gooi het er gewoon uit, Harry.'
'Wat bedoel je?'
'Hoe denk jij over Kaylin. Leg dat eens uit.' Zegt Louis eigenwijs als hij zijn armen overelkaar heen slaat.
'Ik wil haar ook adopteren.' Antwoord ik kort. Louis kijkt me verbaasd aan. Het is een lange tijd stilte, totdat Louis spreekt:
'Maar je zei net-'
'Ik wil haar ook adopteren, maar we zijn er nog niet klaar voor, Lou.' Onderbreek ik hem. Louis zucht en loopt naar me toe. Ik sla mijn armen om hem heen als hij zijn hoofd in mijn nek legt.
'Wanneer dan wel?' Mompelt Louis in mijn nekholte.
'Zo snel mogelijk, schat.' Stel ik hem gerust.
Ongeveer een uur later hoor ik de deurbel. Ik sta op van de bank, waar Louis en ik op zaten, en loop naar de voordeur. Ik doe het open en zie Kaylin in de armen van Dylan.
'Hazza!' Schreeuwt Kaylin enthousiast als ze haar armpjes naar me uitstrekt. Ik pak Kaylin van Dylan over en zet haar neer op mijn heupen.
'Hey, kleine.' Glimlach ik als ik haar een kusje geef op haar wang.
'Ik ga maar alvast naar binnen. Laat vader en dochter maar even alleen.' Zegt Dylan als hij het appartement binnenloopt.
'Dylan..' zucht ik zwaar.
'Sorry, ik zeg gewoon wat ik zie.' Antwoord Dylan als hij wegloopt en me achterlaat met een knipoog.
Ik loop met Kaylin achter hem aan en zie Louis Dylan een knuffel geven.'Alles goed hier?' Vraagt Dylan. Louis knikt.
'Alles gaat super.' Antwoord hij kijkend naar mij.
'Loulou!' Schreeuwt Kaylin. Louis loopt naar ons toe en pakt Kaylin over.
'Hey, Kaykay.' Grinnikt Louis als hij haar ook een kus geeft op haar wang.
'Ik ga eten pakken, want dit duurt me te lang.' Zucht Dylan als hij de keuken inloopt. Ik loop naar Louis en Kaylin toe en geef ze beiden een kus op de wang.
'Cuties.' Mompel ik. Louis kijkt me met een grote glimlach aan terwijl Kaylin zoekend om zich heen kijkt.
'Wat zoek je?' Vraagt Louis.
'Beertje.' Mompelt Kaylin nogsteeds kijkend om haar heen. Ik loop naar de bank en pak het beertje. Ik geef het uiteindelijk aan een blije Kaylin die de beer een stevige knuffel geeft.
'Beer!' Schreeuwt ze enthousiast.
Dylan komt binnengelopen met een grote pak popcorn en een groot glas cola. Louis en ik kijken hem vragend aan.'Wat? Als jullie de heletijd met Kaylin gaan slijmen, wil ik ook wat te doen hebben, hoor.' Hij stopt met lopen en wijst ons aan. 'En nee.. Ik ga niet delen.' Eindigt hij als hij naar de banken toeloopt en erop ploft. Hij doet de TV aan en opent Netflix.
Dit belooft nog een gezellige avond te worden.
Wow, alles in dit Hoofdstuk ging echt te snel. Sorry daarvoor.. mijn inspiratie is weg, dus sorry als er telkens geen boeiende hoofdstukken aankomen.
Still love you though :*
Vergeet niet te stemmen!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Fanfic{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...