MAYA
Mi-am lasat capul intr-o parte, asistand la cea mai draguta impacara pe care o vazusem vreodata. Blonda il tinea in brate ca si cum nu ii va mai da niciodata drumul, iar el se pierdea pur si simplu in ea. Mi-am sters o lacrima, sunand din clopotelul de pe masa.
-Bine, porumbeilor, dineul s-a incheiat.
Le-am surpins privirile pline de repros, pe masura ce strangeam progresiv setul cel scump de farfurii al mamei. I-am dat lui Kayn una peste mana, cand a incercat sa puna mana pe una.
-Sunt fragile! Shu!
Rase, ridicandu-si ambele brate in semn de predare.
-Fara violenta verbala, iubito!
I-am facut cu ochiul, unduindu-mi soldurile intr-un mod provocator inspre bucatarie. Muntele de vase era inca modest, dar nu era nici noua seara si mie imi era o foame de lup. Am scos cartea de bucate din sertar, cautand sarguincioasa cel mai simplu si totusi intrigant preparat. Intimitatea mea fu in curand incalcata de bratele lui Kayn in jurul meu si de dulcegariile celor doi proaspat impacati.
-Ce faci, micuto?
Ma saruta pe crestet, analizand peste umarul meu, chiar daca stiam ca tot ce vede sunt pozele.
-Cine stia ca de la creveti se mananca atat de putin?
Cei trei prezenti ridicara la unison mainile.
-Toata lumea stia asta, May... Doar ca tu esti mai prostuta de fel.
M-am intors brusc la el, ciupindu-l puternic de sfarc.
-Ouch, ouch, bine, bine, voi fi baiat cuminte.
I-am multumit printr-un zambet, continuand sa rascolesc prin retete in cautarea celei perfecte.
-Voila! am strigat la un moment dat, asezandu-mi degetul peste fotografia unor paste aranjate complicat, cu ceva sos albicios. Va gatesc paste, fericitilor!
Mi-am notat repede ingredientele pe o lista, imprumutand cativa bani din ''borcanul pentru zile negre''. Era mai de graba pentru datile in care ei plecau de acasa un numar indelungat de ore si frigiderul era atat de gol incat il puteai folosi pe post de igloo.
-Ma duc pana la magazin, copii. Tine-i pe astia in termeni buni pana ma intorc... Am munciy deja prea mult sa ii impacam.
L-am sarutat scurt pe buze, facandu-le cu mana. Aerul rece ma izbi din plin, arzandu-mi obrajii deja cu tente azurii.
KAYN
M-am asezat pe canapea, cu un genunchi ridicat la piept. Acum imi amintesc exact motivul pentru care nu suport cuplurile din care nu fac parte. Siroposeniile lor erau atat de gretoase, incat a trebuit sa imi pierd atentia in telenovele coreene ale iubitei mele. Parca dramele astea prost regizate erau mai masculine decat ceea ce tocmai se intampla inainte ochilor mei.
-Stiti ce zi e astazi? se auzi la un moment dat vocea lui David, peste plansetele actritei principale.
-Shh... vreau sa vad daca moare tipul asta prost imbracat.
Baiatul imi inchise televizorul intr-un mod nepoliticos, venind in stanga mea.
-Ce zi e astazi?
M-am scarpinat in cap incurcat, numarand pe degete cate zile trecusera de la weekend.
-Nu stiu... Vineri?
CITEȘTI
Volumul III- Gemenii Hateway *Frăția*
Novela Juvenil"Particularitatea familiei noastre era ca nu existau părinți și copii, ci doar copii." Revin cu progeniturile soților Hateway și anume Maya și Edward Hateway, doi gemeni cu carisma și o ura frățească adorabila. Când Lucas își găsește un loc de munc...