Goeiemorgen

270 30 25
                                    

Havva Pov
Ik werd wakker van de licht die in mijn kamer scheen. ik heb me nog niet voorgesteld ik ben Havva ben 18 aar heb 2 broers en 1 zus mijn oudste broer heet Jin en mijn andere broer heet Jimin ze zijn zo lief voor me ze beschermen me altijd ze zorgen voor me ik hou super veel van hun. ik heb ook nog een tweelingzus zei heet Emsal. Zij is ook super lief voor me en zorgt ook voor me. Onze ouders zijn 1 week geleden in een auto ongeluk gestorven dus ik heb alleen mijn broers en mijn zus nog van familie. Ik werd uit mijn gedachten gehaal door dat mijn broer Jin riep. Havva kom naar beneden er is bezoek. Ik kom zei ik. ik pakte vlug een setje kledij en deed het aan. Ik kamde mijn haar en deed het in een vlecht ik deed nog een beetje mascara en lipgloss op. Ik ging naar beneden er zat iemand op de bank. Hallo ik ben Havva ik ben de zus van Jimin Jin en van mijn zus Emsal.
Jungkook Pov
ik zag een meisje naar beneden komen ze had mooi bruin haar ze had blauwe ogen ze is super knap ik werd uit mijn gedachte gehaald door dat ze spreekt. Ik ben Havva ik ben de zus van Jimin en Jin en ik heb ook nog een zus zei Havva. Ik ben Jungkook ik zit samen met jouw twee broers in een band met samen nog 4 andere jongens zei ik.
Havva pov
wauw hij heet Jungkook hij is kapot mooi. En hij zit nog in een band met mijn twee andere broers en met nog 4 andere jongens. Havva we moeten je iets vertellen zei Jimin. Oh vertel maar zei ik. We zitten in een band met Jungkook en nog 4 andere jongens zei Jin. Hoelang al vraag ik. Al 5 jaar zei Jungkook. W-wat stottert ik met waterige ogen dus jullie hebben al die tijd dat verborgen gehouden houden jullie niet van mij zei ik. Wat tuurlijk houden we veel van je ma we willen gwn niet dat je haat krijgt van Fans enzo zei Jimin. Je bent ons kleine zusje we willen niet dat jou iets overkomt zei Jin. Ik liep huilend de trap op naar mijn kamer en lag in mijn bed te huilen opeens ging de deur open.

zo deel 1 is er morgen weer een deeltje wat vinden jullie van het deeltje vergeet niet te stemmen en te reageren veel liefde voor jullie
💜💜💜💜💜💜💜💜💜

BTS Zusje 1 ❤❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu