Aylardan temmuz çok sıcak bir yaz havasıydı izin için İstanbulda ki ofisinden ayrılan dedektif Akın ve arkadaşı Hatice mersine tatile gitmişti ve orda çok dehşet verici bir olay olmuştu dağın tepesinde bir adam boğularak ölü bulunmuş ve bu adamın hiç bir ülkede kaydı yoktur görünüşüde mağara adamı gibidir polis etrafını çevrelemiş kimsenin girmesine izin vermiyodur dedektifimizin bu durumdan haberi olmadan tatilini yaparken onun en yakın arkadaşı Haticenin kulağına bu durum gelir ve hemen akına söyler Akın da merakla olayın olduğunu yere gider polisler önce Akını ve arkadaşı Haticeyi tanımaz bariyerlerden geçirmez ama sonradan gelen bir ekipten tanıyan çıkınca izin verirler dedektif Akın ipuçları arar iyice inceler ama hiç bir şey yoktur ama kendisinin farkettiği bir şey olmuştur ve o izin peşinden gidecektir o iz ise etrafta çok kısa zaman önce kurumuş olan su izleri arkadaşıyla birlikte uzaklaşırlar ve kafa kafaya verip düşünmeye başlarlar Akın gördüğü ip ucunu söylemenin zamanı geldiğini düşünüp söyler ve onun üzerine düşünmeye başlarlar eski suç çetelerini inceleyip bir bulguya varırlar sonuçlar tam da Akın ve Hatice'nin tamin ettiği gibidir suçlular kara bela lakaplı her zaman aynı yöntemi kullanan ve uzun zamandır aranan Trabzonlu İdristen başkası değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dedektifler
Mystery / Thrillerarkadaşlar yazdığım ilk bölüm eksiklerimi söylerseniz sevinirim