פרק 18

5.1K 252 29
                                    

נקודת מבט ג'ק (פעם ראשונה!!!)

ישבתי במשרד שנמצא בתוך האחוזה שלי ואז הייתה לי התראה שקיבלתי קובץ כלשהו.

פתחתי את הקובץ וראיתי עוד סרטון של איימי.

כן קוראים ל'מלאך המוות' איימי.

ראיתי אותה עוצרת משפחה קטנה בצד ומאיימת עליהם ומפחידה את הילדות הקטנות.

אני לא סובל שהיא עושה את זה.

ואז בום.

היא ירתה באבא.

"חתיכת מטומטמת שכמותה. נמאס לי ממנה כבר, אין לי מושג למה שכרתי אותה בכלל!" צעקתי על עצמי ודפקתי את ידי במצחי.

ואז ראיתי מישהי רצה לכיוון המקום, איימי לא מבחינה בה.

סקאר.

היא שלפה את האקדח שלה ממכנסה וירתה באוויר, ככה קנתה את תשומת ליבה של איימי.

"ומי הגברת שמפריעה לי בעבודתי אם אפשר לשאול?" איימי שאלה במבט חודר את סקאר.

היא פחדנית.

סקאר הרימה את שרוולה ואז הבנתי מה היא עשתה, היא הראתה לה את הקעקוע של הקוברה.

איימי ישר נרתעה והסתכלה עלייה בהלם.

אמרתי כבר שהיא פחדנית?

היא הורידה מהר את שרוולה וסימנה לאמא לקחת את שתי הבנות מבלי שאיימי תראה.

"איזה כבוד, אני רואה למול עיניי את הדבר הכי מדובר בעולם התחתון 'הקוברה'." איימי אמרה וצחקה לעצמה.

"מה יוצא לך מזה שאת רוצחת אנשים חפים מפשע? ילדים קטנים שעוד לא ראו שום דבר בחייהם! מה יוצא לך מזה לעזעזאל?!" סקאר צעקה עלייה והיא ישר הורידה את החיוך מפנייה.

פתטית.

"זה כיף לי." איימי אמרה ושוב חייכה חיוך מטופש.

פתאום סקאר חבטה בבטנה של איימי והיא מעדה אחורה.

"את תשלמי על זה." איימי אמרה קמה על רגלייה.

איימי חבטה גם היא בבטן של סקאר אך סקאר אינה מעדה ובעטה ברגלה של איימי והיא שוב מעדה אחורה.

סקאר היא הלוחמת הכי טובה שהייתה לי מאז ומעולם למרות שעבדה איתי פחות מחודש.

פתאום איימי הוציאה מחגורתה סכין וניסתה לדקור את סקאר בבטן אך לא הצליחה, היא ניסתה לדקור אותה שוב ושוב אך לא הצליחה.

ואז עבר שם נער היא ישר ראתה אותו ושלפה את אקדחה, סקאר הסתובבה אל הנער וצרחה לו לרוץ הוא ברח, ושכשסקאר הסתובבה להכות את איימי שוב איימי דקרה את את סקאר בבטן.

היא נפלה על רגלייה ואז נפלה על גבה בחבטה רועשת.

איימי ידעה שסקאר תגן על אנשים חפים מפשע אז היא ניצלה את זה בשביל להשיח את דעתה.

רגע.

היא דקרה את סקאר.

סגרתי מהר את המחשב לקחתי איתי שני אקדחים ויצאתי בריצה לחנייה שלי ולקחתי את המכונית הראשונה שראיתי מבין כל המכוניות שיש לי.

נסעתי במהירות המרבית יודע ששום שוטר לא יעז לתת לי דוח על נהיגה מופרזת.

הגעתי במהירות למקום ושמעתי צעקות נכנסתי לסמטה וראיתי את סקאר מדממת בלי סוף שהסכין עוד נעוצה בבטנה.

ואז הסתכלתי אל מקור הצעקות- איימי.

יש לה סכין ברגל.

בגלל היכרותי עם סקאר אני בטוח במאת האחוזים שהיא זרקה אותו עלייה וזה פגע לה ברגל.

"חתיכת מטומטמת! את סיימת את עבודתך כרוצחת! אין לך ניסיון בשיט! ואת הורגת כל מי שלא בא לך בעין אפילו ילדים! בהתחלה הבלגתי לך כי אמרתי, אוקיי זה מקרה אחד אבל את ממשיכה בלי סוף!" צעקתי על איימי והיא נראתה כמו ילד בן חמש שצועקים עליו.

שלפתי את אקדחי מכוון אל ראשה.

"עשית יותר מידי בעיות בזמן כל כך קצר, פגעת בחיילת שלי ובאנשים תמימים, לזה אין מחילה." ואמרתי לה ויריתי בראשה.

הרמתי מהר את סקאר לכיוון המכונית שלי, ואז בנסיעה התקשרתי לכמה מהאנשים שלי שיפנו את הגופה של איימי.

אחר כך התקשרתי לרופא הפרטי שלי שיבוא בדחיפות לבית שלי.

אני חייב להציל את סקאר. היא יותר מידי חשובה לי ואין לי מושג למה לעזעזאל.

פרק חמוד בסך הכל, אני די גרועה בלכתוב בלשון זכר ועוד מנקודת מבט של ג'ק כי אני לא מצליחה לפענח אותו למרות שזו הדמות שאני יצרתי.

בעיות שרק כותבים יבינו😂

מקווה שאהבתם תהנו❤

שנה טובה🌹 לא פעילה בחגים ושבתות🦄

𝚃𝚑𝚎 𝙲𝚘𝚋𝚛𝚊Where stories live. Discover now