Hey!!! Vote/Comment/Follow?
Shitt, we moesten eerst naar het weer kijken voordat we hier kwamen. "We moeten snel een taxi bellen voordat het nog harder gaat regenen!" gil ik nog door de wind en regen heen. "Ik bel wel!" hoor ik Sasha zeggen. "Shit! Ik heb geen bereik!" zegt Sasha weer. Iedereen gaat kijken op zijn/haar telefoon, en we hebben allemaal geen bereik. "Dan wordt het maar rennen!" roept Jake. "Sasha! Kijk jij op jouw telefoon waar we naartoe moeten!" gil ik. "Is goed!" gilt Sasha terug. "We moeten deze straat in en daarna rechtsaf!" gilt Sasha weer en wijzend naar een straat voor ons. Maar als we die straat inlopen en daarna rechtsaf lopen, zien we volwassenen en kinderen drugs gebruiken. "Is dit wel de goeie weg!?!" roept Jaden naar Sasha. "Volgens mij wel! De hotel heet toch The Three Stars Hotel?!?" gilt Sasha. "Ja, tenminste ik denk het!" gil ik. "Ja, dag! Het stormt buiten en wij zijn verdwaald!" roept Jake. Ik voelde opeens iemand aan mijn arm trekken. Het was een volwassene of je kunt beter zeggen een oude opa (want zo ziet hij eruit). "Kom, ga er lekker bij zitten!" roept hij tegen mij. "Aaaaaahh! Jake help me!!!!" gil ik. Gelijk kwam Jake me helpen en sloeg die oude man in elkaar, wat ik opzicht wel zielig vond, maar dat had hij wel verdiend. Ik voel me nu al stukken beter. "Laten we hier maar gauw wegwezen!" gil ik. En waarschijnlijk is iedereen het wel met me eens. "Sasha, weet je zeker dat het rechtsaf is en niet linksaf?!?!" roep ik naar Sasha. "Ja, duhh! Ik ben niet dom ofzo hoor!" roept Sasha terug. "Laat me eens kijken!" gil ik en Sasha geeft me haar telefoon. " Je hebt op schermrotatie gedrukt en daarom is de kaart op zijn kop!" gil ik naar Sasha. Ik zie haar blozen. "Sorry, mijn telefoon is net nieuw dus ik snap 'm niet zo goed." zegt Sasha. "Ach ja, het kon iedereen wel overkomen." zeg ik tegen Sasha om haar op te vrolijken. Ik zie aan haar gezicht dat ze opgelucht is. Iedereen volgde mij terwijl ik de weg aan het uitstippelen ben.
"Eindelijk!" roep ik terwijl ik op een bank neerplof. "Zonder jou waren we hier nooit geweest" zegt Jaden dankbaar. "Het was geen moeite hoor" zeg ik opscheppend. Bestaat het woord 'opscheppend' wel? Als we bij de balie zijn vraagt de vrouw aan de balie met een boze toon:"Kan ik julie helpen?" "Ja, we hadden twee kamers besteld" zeg ik dan. "Wat is de naam?" vraagt de vrouw chagrijnig. "Alicia, Alicia Wheeler" zeg ik. "Maar natuurlijk. Komt u maar met me mee" zegt ze heel aardig . Dat was raar ze leek eerst een echte bitch, maar toen ik mijn naam zei, deed ze opeens heel aardig tegen mij. Waarschijnlijk omdat ze heeft gezien dat mijn familie rijk is. Of omdat ze gewoon raar is.
Ik plof neer op mijn bed en Sasha doet hetzelfde (We hebben besloten dat Sasha en ik een kamer delen en Jake met Jaden). Na het douchen, eten en tandenpoetsen vraag ik aan Sasha:"Zullen we gelijk slapen?" "Ja, ik ben erg moe" zegt Sasha gapend. "Okè, slaaplekker" zeg ik. "Slaaplekker..." zegt Sasha.
"Woww, wat was dat!" gil ik. Sasha had het waarschijnlijk ook gehoord, want zij is ook wakker geworden. Ik hoorde geklop op onze deur. Toen ik de deur opendeed kwamen Jake en Jaden gelijk binnen. "Kom binnen..." zeg ik sarcastisch, want ze zijn al binnen. "Hebben jullie dat gehoord!" zegt Jake"Het leek wel alsof er iets is ingeslagen door de bliksem ofzo!" vervolgt Jaden. We hoorden weer een knal. "Dit gaat niet goed aflopen..." zeg ik en ik wijs naar buiten. "Mijn god!" hoor ik Sasha zeggen...
Hey, hebben jullie gezien dat dit een speciaal hoofdstuk is? Als jullie dat niet vinden dan weet ik het ook niet meer. Enne, hebben jullie nog tips voor mij?
Vote/Comment/Follow?
Ciaooxxx
JE LEEST
The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)
Mystery / ThrillerAlicia is een normaal meisje, tenminste, dat dacht ze. Ze is enigskind en ze zit in de tweede. Haar beste vriendin is Sasha. Ze zitten allebei op cheerleaden en zijn ook de hoofdcheerleaders. Alicia krijgt een oogje op een jongen van het rugby team...