Rozdział 29

1.1K 20 1
                                    

Już jutro będzie rok 2020. Kuba chciał dzisiaj zrobić podwójną niespodziankę dla Natalii.

- Nati! Ubierz się ciepło idziemy na miasto. - krzyknął wkładając naczynia do zmywarki.

- Jak to na miasto? To nie siedzimy w domu?

-Nie... Idziemy na rynek. Tam ma być jakiś koncert.

-Fajnie. Ktoś jeszcze idzie?

-Dzwoniłem do Kingi i mówiła, że jej się nie chce. Wiesz 6 miesiąc ciąży. Filip jest w górach. Nikt inny nie przychodzi do głowy więc wychodzi na to, że idziemy sami.

- Dobra to daj mi chwilę muszę się naszykować.

-Ja już znam tą twoją chwilę. Masz godzinę i wychodzimy.

- Przecież się wyrobie...-odpowiedziała Natalia i zamknęła się w łazience.

Po 40 min Natalia była już gotowa. Wyszli z mieszkania i po drodze na rynek kupili szampana. Chwilę później byli już na miejscu. Przyszło sporo ludzi mimo, że jeszcze trwały przygotowania do koncertu. Równo o 21:00 rozpoczął się koncert, na którym występowały same sławne osoby. Kuba i Natalia postali chwilę, śpiewali równo z piosenkarzami a potem poszli na grzane piwo i przy okazji coś zjeść.

Roguz wstał od stolika upewniając się, że w spodniach miał pudełeczko z pierścionkiem i stanął koło Nowak.

- Natalio... Znamy się od liceum, pracujemy ze sobą, jesteś moją dziewczyną. Ale chciałbym to zmienić. - uklęknął.

Ludzie którzy siedzieli w pobliżu zwrócili wzrok na nich.

- policjant wyjął pudełeczko i je otworzył - Natalio... Zostaniesz moją żoną?

Nowak była zdziwiona, nie widziała co powiedzieć, totalnie ją zatkało. Ale uśmiechnęła się, wstała i rzuciła się Kubie na szyję.

-Tak Kuba - wyszeptała.

Roguz założył jej pierścionek na palec i wszyscy zaczęli bić im brawo. Niektórzy krzyczeli SZCZĘŚCIA albo GRATULACJE.

- Zaskoczyłeś mnie.

- O to chodziło. Czekaj chwilę. - odszedł od stolika.

Natalia przyglądała się pierścionkowi. Nie mogła uwierzyć, że za niedługo będzie Panią Roguz. Chwilę później wrócił Kuba.

-Co takiego musiałeś załatwić?

-Toaleta - wyszeptał - pilna sprawa - zaśmiał się.

- Aha okej - również się zaśmiała.

Do 0:00 zostało zaledwie 10 min. Przez ten ostatni czas leciały same hity. Niedługo później zaczęło się odliczanie i Kuba nalał szampana do kieliszków.

10...
9...
8...
7...
6...
5...
4...
3...
2...
1...
0...

Wtedy wystrzeliły petardy. Stuknęli się kieliszkami i wypili szampana.

-Szczęśliwego nowego roku kochanie.

-Wzajemnie - odpowiedziała i pocałowała go namiętnie.

Impreza trwała jeszcze do 1:00. Na szczęście nie było żadnej akcji w której mogłaby interweniować policja więc wrócili do domu.

1 styczeń 2020

Policjanci wstali po 13:00. Poszli zrobić sobie południowe śniadanie i wypić kawę.

-Japierdziele... Rocznikowo mam 32 lata... - powiedziała Natalia biorąc gryza kanapki.

- A ja 33...patrz jak ten czas leci. A przecież niedawno zaczęliśmy ze sobą pracować, a to już 2 lata.

-Trzeba zacząć chyba planować wesele... Im później tym gorzej.

-A kiedy byś chciała?

-W czerwcu albo w lipcu. Żeby ciepło było.

-Ale nie upał bo nie będzie fajna pogoda na wesele.

Nastąpiła chwila ciszy.

- Tak sobie myślę... Powinniśmy zamieszkać razem. Sprzedamy swoje mieszkania i wprowadzimy się do jakiegoś większego. - zaproponował Kuba.

- Ile będziemy mieli za te mieszkania? Z 300 tysięcy złoty?

- No jakoś tak... Wiesz wyremontowane, fajna lokalizacja i obydwa na pierwszym piętrze. Z 200 tysięcy za jedno. I to tak minimum...

-No okej powiedzmy, że będziemy mieć te 400 tysięcy. To na pewno się coś znajdzie. Ale dolicz jeszcze remont. Nie wiadomo w jakim stanie kupimy mieszkanie. Po za tym co? Najpierw jedno mieszkanie trzeba sprzedać.

-Nie, wystawimy oba. Jak się sprzedadzą to...

-No właśnie co? - spytała Natalia.

-Albo zamieszkamy u kogoś albo wynajmiemy coś do póki nie kupimy.

-Nie wiem czy to jest dobry pomysł. Ale możemy spróbować. W takim razie co? Sprzątamy i robimy zdjęcia? - Kuba kiwnął głową.

Policjanci posprzątali jedno mieszkanie i porobili zdjęcia a potem zrobili tak samo z drugim. Opisali je i wystawili na kilku stronach. Odzew był natychmiastowy. Już ludzie byli poumawiani na wizyty.



-----------------
Gdzie kupią sobie mieszkanie?
Kiedy będzie ślub?
Czytajcie dalej 😁

W pogoni za marzeniami - Gliniarze [ZAKOŃCZONA] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz