Benim tek gunahim kardesimi aramakti neden yaaa bakmiyacaksaniz neden yapiyosunuz kardesim beni tanimiyo benu bilmiyo ne biliyim iste herneyse ben sevval keles on sekizime yeni bastim kucuk bi koyde yasiyorum annem ben bide dayim dayim koyun delisi diye gecer bi gun odamda kitap okuyordum hee bu arada bizim koyde kitap okuyan kimse yook herneyde devam edelim odada kitap okuken odaya annem girdi .kizcem artik yasin geldi seni yukarki koydekki osmanla bi soz takalim he kiscem bi gelsinler bi gosunler istemezsen tamam derim bi gorus bi tani.Annecim ben zaten osmani taniyorum ayni mahallde buyuduk sumuklu biseydi simdi adam mi olmus annecim ben sana demedim mi ben okuycamya hani unuversteye baslicam avukat olucam .Ben osmanla arkadasim hic aklimdan boyle bisey gecmedi biliyosun annecim.ama seni kirmiycam bi gelsinler.tamam kiscem.Benim icin aslinda osmanlarin gelmesi iyi olur bugun kacarim kardesimi bulur getiririm.Boylece osmandan kurtulur ismini dahi bilmedigim kardesimi bulurum.hemen sirt cantama esyalarimi deptim camin altindaki samanligin ustune cantayi atip asiya indim.Dayim masada yemek yiyordu annemde mutfakta hamur aciyodu once dayimin yanina gidip sarildim.dayicim sen benim hem babam hem sirdasim hem arkadasim oldun sana cok tesekkur ediyoruum .ona sarildim dayim konusamadigi icin cok iyi sir tutuyodu .Annemin yanina gecip annecim ben carsiya iniyorum bi isteyin varmi .yok kiscem erken gel hemi dedi ve boynuna sarildim .Kiscem alti ustu carsiya iniyon noldu boyle icimden geldi anne olamazmi hadi hadi bisey olmus .vallaha olmadi hadi ben gidiyorum.hemen samanliga gidip sirt cantami aldim meydana inerken kiz sevval nereye gidip durun kocaya gelcen mi .tobeler olsun bizde bunu kiz bilirdik.kendimi zorla tuttum hemen otobuse binip yerime gectim .Otobuste giderken dayimi gordum gozumden sicim gibi yaslar akiyordu.Ama geri gelicektim oyuzden uzulmiycem.arbada biraz muzik dinledim.son durakta durdu issiz bi yerdi ileride ama baya ileride depo vardi belki bugun orda kalabilirim.depoya girdigimde seseler geliyordu merakli melehat niye gidersinki icrde yirmi tane buldozer vardi bi adam vardi .kasli domeli bisey sandalyedeki adami olduresiye dovuyordu. Bi adam beni gordu aras bey orda biri var .Cabuk onu bana getirin.Bende ayaklarimi topuklarima vura vura kactim .Adam beni yakaladi o kadar kolumu sikiyoduki gozlerimden sicim gibi yaslar akiyordu.O kalas kizi birak diye ama aras bey birak diye bagirdi o kadar korktum ki adin ne senin şe şe şevval niye boyle konusuyosun korktun mu ? HAYIR korkmam icin hic bisey yaptin mi?Yapmami istermisin?hayir o zaman bu kadar benim yanimda korkusuz olma korkuturum.aras bey beni birakin ben kimseye bisey soylemem.soylesen ne deyisir.nasi yani gozumun onunde bi adam oldurdunuz ve bu tam bi muhebetlik.SEN ne okuyosun.Hukuk okuyorum.guzel sevdim sevsen ne olur sevmesen ne olur.
Bana bagirarak konusma sevval . Tamam neden bagiriyosun yaa. Aras bey siz beni zorla tutamazsiniz benim daha kardesimi bulmam lazim
birakin beni lutfen.
Hayir birakmiycam benimle kalacaksin. ne alka yaaa ben kardesimi bulup eve donicem birak beni imdat diye bagririm rezil olursun.
Arabaya bin sansini zorlama bin sevval bin
Iyi be ama eve geridonerim unutma aras bey
Bin hadi bin .
Arabada hic aras beyle konusmadim ama o bana boyna soru soruyodu ama ben kardesimi dusunuyordum araba birden durdu neden durduk
Geldik cunki hadi in .
Inmiycem zorlami inmiycem arbadan indi beni sirtina aldi .
Inmesse ben zorla indiririm .Ya sen kalasmisin yok hayir bence sen ayisin hemde dag ayisi gicikya.
Sen bana gicikmi dedin ?
Sadece su soylediklerimde giciga mi takildin.
Evet.
Abi senin o sirtindaki kiz kim diye bi ses duydum kalas beni indirdi abicim bu kiz arkadasim.
Peki neden bizim evde
Abicim ayip deyilmi
Mereba ben sude kaya senin adinne
Ben sevval keles abin tarafindan kacirilan bi kurbanim.
Gercekten cok sakacisin askim
Ne askimi yaaaa
Sen benle bi mutfaga gelsene bi konusalim.
Seni sude burda zorla tuttugumu orenirse beni laflariyla oldurur.
O zaman ben seni sudeye soyliyim.
Yaaa sadece bir hafta lutfen ben hic bi kiza yalvarmadim lutfen sevval
Ama neden niye nicin ben senin niye sevgilin oluyorum neden
Annem ve babam yeni oldu sudeyi sen mutlu edebilirsin daha yeni amerikadan geldi hic arkadasi yok sen ona arkadaslik yap onun cevre yapmasini sagla senin de cevren yok farkettim birlikte cevre yapin lutfen.
Ama sadece iki hafta tamam mi oyle cokta yilis yilis olmam onu soyliyim
Tamam cok tesekkur ederim simdi gulerek cikalim
Tamam...
Sevval ben
Efendim aras bey
Bisey yok cok tesrkkur ederim
Haaa onemli diyil
Sudecim biraz tuhaf tanistik ben sevval abinin kiz arkadasiyim istersen yarin disari cikalim
Hayir istemiyorum
Hayir canim yarin once bi kave iceriz ben sana lise arkadaslarumi tanistirrim olurmu lutfen.
Sevvalcim istemiyorum evde oturmak istiyorum anla beni
O zaman arkadaslarimi eve cagririm olurmu aras lutfen lutfen lutfen
Bana uyar
Sude olurmu hem kafan dagilir.
Tamam peki ben seni odana cikariyim birlikte yaticaksiniz dimi
Evet abicim
Aras sen kafsyimi yedin ben senle yatmam yaa bizde kalcan dedin okey dedim ama hayir yani olmazTamam ben yerde yatarim sikinti yok
Iyi
Gelmiyomusunuz senin kiyafetlerin nerde
Aaaa tabi aras depoda kaldi ne giycem
Yarin alisverise cikarsiniz tamam mi abicim
Tamam abi cikariz gelimcede sevvalin arkadaslari gelir.
Sevval sen nerden geldin
Niye sordun aras
Meraktan
Ben liseyi ortookulu hatta ilkokulu bile burda okudum yaz tatillerindede koye godiyorumm
Kimle kaldin burda
Aras ne bu merak
Oyundanda sevgilim olcak kizi taniyim dedim
Sen piskopat misin yaaaa allah allah hale sevgili diyo zaten 2hafta sonra okul aciliyo ben gidiyorum heee bu arada bu kadar merak iyi deyil geldimmm sudeeee
Yuh lan kiimse bana bu diyemedi suncacik kiz bana laf mi soktu yuh be aras kaya cus sana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sevgilim
Teen FictionIki kadesin arasinda kalmis hangisini sececegini bilemeyen kalbiyle dusunen aci veren ama sonunda mutlu olcagini dusunen kiz belki birini secicek belki cekip gidecek yada ceteden biriyle olacak bunlari ilerki bolumde ogrenicez