Yine hastenedeyim.Yine yanlız.Hey 1dakika kapı çalıyo. Ahh yine mi hasta bakıcı ne var sanki bu kadar sık kontrol edicek altı üstü lösemiyim, beynimde tümör var. Uff yine unuttum özür dilerim kendimi tanıtıyım. Ben öykü 15 yaşındayım. 2 senedir manisadaki bu hastanede tedavi görüyorum. 2 gün sonra Almanya ' ya gidicem, ameliyat için. Off yine sıkıldım. Bi an önce Almanya ya gitmek istiyorum. Nasıl bi yer , insanları falan çok merak ediyorum. İnternetten biraz araştırdım ama görmekle aynı şey değil sanırım. Neyse saat 11:30 olmuş ben yatayım uyuyabilecekmiyim bilmiyorum ama denicem. Ouf bu ses de ne böyle sabahın köründe!!. Gözlerimi yavaşca açtım. Karşımda masaya vuran yeşil gözlü, uzun saçlı, kumral tenli, çok tatlı bir genç duruyodu. Uyandığımı görünce masayı vurmayı bıraktı ve koltuğa oturdu. "- Selam prenses" - Prenses mi benim gibi saçı olmayan birine prenses mi diyosun prenseslerin saçı olur bi kere dedim ve ağlamaya başladım. Yanıma geldi göz yaşlarımı silip yanağıma bi öpücük kondurdu. Utancımdan ne yapacağımı bilemedim ve "- A ama sen kimsin ? B beni nerden tanıyosun?" "- Senin uzun zamandır takipcinim. Sey kendimi tanıtmayı unuttum özür dilerim ben Berkay. Eskiden aynı okuldaydık ama sen beni tanımıyodun. Hasta olduğun anlaşılınca okuldan ayrılmıştın. Seni o kadar çok aradım ki sonunda buldum. " dedi ve gülümsedi. Benim gözlerim tekrardan dolmuştu. İcimden " bu çocuğun amacı ne? Neden geldi ki şimdii? "diye geçirdim. Birden kapı acıldi ve doktor "- Bugün nasılsın bakalım öykü ? " "- İyiyim teşekkür ederiim. " "- Bu yakışıklı da kim böyle? " "- Arkadaşım." "- Peki biraz çıksın bakalım." Berkay kapıya doğru yönelince "-Hayır , burda yanımda olması daha iyi olucak " dedim ve Berkaya gülümsedim. Doktor : Yarın Almanya ya gidecegimi ve hazırlık yapmam gerektiğini söyleyip çıkmısti Berkaysa "- Sakın kalkma. Herseyi ben hazırlıyıcam yarında Almanya ya birlikte gideceğız" dedi. Ben mutlulukdan ne yapacağımı bilemedığım icin sadece gülümseyebildim. Saat 12:00 olmuştu uyumam gerekiyordu ama uyuyamıyordum. Berkay hala beni izliyodu. "- Uyumayacakmısın ? diye sordum. Yarın erken kalkıcagız. "- Yanına gelebilirmiyim ? " "-T tamam ama neden? " Birsey demeden yanima geldi ve "- Birlikte uyuyalım mı prenses ? " "- Peki ". Usulca yanıma uzandı. Ona döndüm ve teşekkür ettim. Yaptığı hersey icin. İşaret parmağını dudagıma dokundurdu ve "- Şşşş sakın konuşma sarıl ve uyu. " Dediğini yapmıstim ama uyuyamıyordum. Kalbim çok hızlı atiyordu. Elini tutmak istiyordum. Yavaşca elimi eline değdirdim ve usulca kavradım. Çok mutluydum yoksa aşk mı? Saat 05:15 olmuştu ve ben hala uyumamıs bütün gece onu izlemiştim.Artık uyumam gerekiyordu. Yavaşca gözlerimi kapadım ve uykuya daldım..