İlk Aşk

406 11 0
                                    

Nefes;soğuk kış akşamında sıcak kahvemi elime almış yudumluyordum.aynı zamanda dışarını izliyordum.çok güzeldi.karlar süzülüyodu.her taraf bembeyazdı.çocuklarin bazısı kardan adam yapıyodu bazısı kar topu oynuyodu.içim kıpır kıpırdı.bir şey yapmak istiyordum veee yaptım da.üzerimi değiştirip aşağıya indim.çocuklarla oynicaktım.çocuklar beni çok seviyodu.
N:çocuklar merhaba
Ç:nefes ablaaaaaa.
Nefes;çocuklar bana sarildi ve bana oynama teklif ettiler.bende tabii ki kabul ettim.kartopu oynuyoduk.çok eğlenceliydi.sonra kaydıraktan kaydık salıncakta sallandık.sonraysa kardan adam yaptik.çok güzel oldu.havuçun ucundan ısırıp yedim.kalan yerini kardan adamın burnu yaptım.günün sonunda çok eğlenmiştik ama bi o kadar da yorulmuştuk.çocuklarla vedalaşıp eve geldim.üzerimi değiştim.kendime güzel bir akşam yemeği hazırladım.yedikten sonra oraları toplayıp yatağa gittim sabaha kadar mışıl mışıl uyudum.gece rüyamda birini gördüm.uzunboy yakışıklı bir erkek gördum.onunla konuşmaya başladık.
(Erkek-E)
E:merhaba
N:merhaba
E:sen ne olucaksın biliyormusun?
N:anlamadım
E:sen benim yarim olacaksın.Sen benim helalim olacaksın.
N:biz seninle karşılaşmadık bile
E:buraz sabret gerçek hayattada beninle karşılaşacaksın ve o zaman bana aşık olucaksın.sadece sabr et, sabr et ,sabr et!

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin