Sjedili smo na trosjedu u dnevnom boravku. Elajdža mi je ležao na prsima i gledao crtani na televizoru. Taehjung je pričao sa nekim na telefon kada je ušao u dnevni boravak.
- Neko hoće pričati sa tobom.- rekao je Elajdži i dao mu telefon. Na ekranu je bila Rejčel u bijelom mantilu.
- Teta Rejč!- uzviknuo je. Nasmijao sam se i mahnuo Rejčel.
- Ko je otišao bez pozdrava?- upitala je.
- Tata je navalio, ja ne bi otišao.-
- Lako je sve na tatu svaliti.- rekao sam. Svi smo se nasmijali. Elajdža i Rejčel su pričali dobrih sat vremena.
Primjetio sam da je Elajdža spavao na momente te sam uzeo telefon od njega.
- Rejčel, nazvaću te čim ga ušuškam.- rekao sam.
- Naravno.- rekla je i prekinula poziv. Ustao sam i odnio ga u sobu gdje ćemo zajedno spavati. Spustio sam ga na krevet i pokrio.
- Gdje je stric Tae?- upitao je pospano.
- Dole je. Zašto?- pomazio sam ga po smedjoj kosici.
- Treba mi pričati priču.- znao sam da neće otići spavati dok ga ne budem zvao te sam to uradio. Kad je Taehjung ušao poljubio sam Elajdžu u čelo i izašao. Zadržao sam se na vratima.
- Želim onu o bijeloj haljini.- rekao je Elajdža.
- Opet?- upitao je Taehjung. Imao sam osjećaj da je Elajdža klimnuo glavom jer se ništa nije čulo.
- Tog divnog dana smo spremali iznenadjenje. Tvoja mama nije imala pojma šta se spremalo. Bila je sredjena i obučena u prelijepu veliku bijelu haljinu.- rekao je i zastao kao da se prisjeća.
- Želim da vidim.- rekao je Elajdža. Srce mi se slamalo. Pričao je o našoj svadbi. Znao sam da mu je Taehjung pokazivao svoje sjećanje na nju što je bio jedan od njegovih darova. Mogao je drugima pokazivati sjećanja.
Odmakao sam se od vrata i sišao niz stepenice. Sjeo sam na trosjed i prošao rukom kroz kosu. Uzeo sam telefon i nazvao Rejčel. Javila se i više nije bila u bijelom mantilu. Ugledao sam Jungkuka, ležala je na njemu.
- Moramo razgovarati.- rekla mi je. Klimnuo sam glavom. Jungkuk se uozbiljio kao da je znao o čemu je riječ.
- Imala sam pacijenta koji je primljen pod kartonom poremećenog psihičkog stanja. Otišla sam na kontrolu i ugledala Ariel. Ona je bila taj pacijent.- ispravio sam se. Ariel, vještica koja je pomogla Lisi da me pronadje?
- Da, Jimin, ta Ariel.- rekao je Jungkuk.
- Šta joj se desilo?- upitao sam.
- Kada me je ugledala samo je rekla: "Moram mu reći. Ona se vraća." Pričala sam sa doktorima kažu da su je doveli jer danima hoda napolju i ponavlja jedno te isto.-
- Vjerovatno je mislila na Gril.- rekao sam. Rejčel me je pogledala čudno.
- I Gril se vratila?-
- Kako misliš "i"?- upitao sam. Uzdahnula je i ustala. Njena kamera je sada prikazivala enciklopediju životinja na njenom stolu.
- Kada sam došla sa posla ovo me je čekalo na stolu. Jimin, ovo je bilo na polici. Zaboravila sam da je imam. Bila je njena.- kamera se okrenula prema njoj. Uzdahnuo sam.
- Moram se vratiti.- rekao sam. Buka iz sobe me je trgnula.
DU LIEST GERADE
Sumrak: Novi početak
JugendliteraturPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...