C XXVI*Iertare*

424 28 0
                                    

-Andreas... se ridica rapid de jos si incearca sa plece.

-Nu e momentul! imi face un semn scurt din mana si iese fulger din casa.

-Stai! il prind langa masina si il oblig sa se intoarca spre mine.

-De unde stie? ridic din umeri nestiutoare si atunci usa de la casa se aude. Mihnea iese triumfator din casa mea si il simt pe Andreas incordandu-se si il prind inconstient de mana. 

-Ce credeai? Ca vei castiga? Daca o ai pe Antonia, iti vei pierde fiul. ajunge langa noi si isi ia o atitudine aroganta.

-Tu i-ai spus? nu e nevoie sa-l calmez pe Andreas, eu sunt mai nervoasaNu avea niciun drept sa faca asta, daca eu am decis ca in ochii lui Junior, Andreas va fi un simplu tata ce e ocupat cu serviciul, inseamna ca asa va fi. Nu conduce nimeni viata fiului meu, mai ales Mihnea.

-Credeati ca veti fi fericiti? V-ati batut jos de mine, platiti!

-Te-ai jucat cu echilibrul emotional al unui copil pentru propriul castig? marai si deja toti din casa au iesit afara. Cred ca toti banuiesc ce se va intampla. 

-Copilul e destul de inteligent, stie ca tatal lui e un mostru!

-Cu ce drept? il las liber pe Andreas si il lovesc pe Mihnea cu pumnul in fata. -Cine te crezi sa-i spui copilului meu asta? Ha? Cine esti tu? Tu m-ai pus sa aleg! Tu ai vrut asta! Ti-am spus de mii de ori ca e posibil ca dragostea mea pentru Andreas sa nu fie moarta! Stiai in ce te bagi! Acum de ce esti razbunator? De ce ranesti un copil? urlu la el si ma simt trasa din fata lui si il vad pe Andreas cum il tranteste la pamant si ii cara pumni peste pumni.

-Ce ai castigat acum? Fiul meu ma uraste, esti fericit? Vei dormi mai linistit la noapte stiind ca ai facut un copil de 6 ani sa-si urasca tatal?

-Copilul merita sa stie adevarul!

-Nu la varsta asta! Si nu e treaba ta sa ii spui! Are parinti! incerc sa-l impiedic pe Andreas sa-l mai loveasca si cedeaza lasandu-se purtat de mine. -Nu merita, lasa-l! 

-Te fac bucati! Te-ai atins de copilul meu si l-ai ranit, pentru asta vei plati! ma zburlesc cand aud tonul folosit de Andreas si inghit in sec, Andreas furios e in stare de orice. 

-Vino! il imbratisez pentru a-l calma si il imping spre casa.

-Il omor, ma auzi? Il fac bucati! urla si ii fac semn sa taca. Junior il poate auzi. 

-Nu merita, Junior te iubeste, te va ierta.

-Cum Antonia? Stie cat de idiot am fost si ce ti-am facut! Antonia, te-am lovit si parasit cand erai insarcinata, l-am abandonat pe el 6 ani. Cu ce drept am aparut acum in viata lui?

-Cu dreptul de tata, Andreas! Nu e vina ta ca ai fost mintit. Cum a spus si Nick in urma cu cateva saptamani, ti-a fost mai usor sa crezi ca te-am tradat, decat ca ai trait in minciuna atatia ani. Eu te-am iertat pentru ca te iubesc si te vreau in viata noastra, la fel va face si Junior, lasa-i doar putin timp, e un copil.

Blestemati in iubire(+18) -Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum