Κεφάλαιο 14

4K 216 14
                                    

Αθήνα,Ελλάδα

"Αμέλεια,νομίζω πως ήρθε η ώρα να σου πω κάποια πράγματα"λέει την ώρα που μαγειρεύω ο Αλέξανδρος.

"Φυσικά πες μου"

"Μίλησα με τον Χρήστο σχετικά με την συμφωνία μας"λέει αμήχανα.

"Έγινε κάτι;"

"Όχι απλά πρέπει να σου πω κάποια πράγματα"λέει και βάζω το φαγητό στο φούρνο.

"Σε ακούω"

"Καταρχάς,ο γάμος πρέπει να γίνει άμεσα.Επίσης θα πρέπει να έρχεσαι μαζί μου στην εκδηλώσεις και να προσποιούμαστε ένα κανονικό ζευγάρι.Σχετικά με οποιαδήποτε-"λέει και παίρνει μια ανάσα.

"Σχετικά με οποιαδήποτε σχέση που μπορεί να δημιουργήσεις θα ήθελα απλά να είσαι προσεχτική"

"Εντάξει από αύριο θα κοιτάξω για νυφικό"λέω και του χαμογελάω.

Το μεσημέρι πέρασε και μας βρήκε ξαπλωμένους στο καναπέ να βλέπουμε ταινία,στην αρχή ένιωθα αρκετά άβολα και έκατσα στην απέναντι γωνία του καναπέ,αλλά ο Αλέξανδρος ήρθε και με τράβηξε κοντά του και με πήρε αγκαλιά.Αν δεν με έπαιρνε αγκαλιά δεν θα έβαζε ταινία,έτσι μου είπε.

Για μερικές στιγμές ένιωσα λες και όλο αυτό με τον γάμο,την γνωριμία μας,τα συναισθήματα μας ήταν αληθινά και όχι ένα θέατρο.

Χριστέ μου,δώσε μου ένα λόγο να τον ερωτευτώ.

Να σου δώσω εγώ;

Μπέτυ βούλωνε,ζεις απλά στο κεφάλι μου.

Αλλά τα μάτια του,τα χέρια του,τα μαλλιά του είναι όλα τόσο υπέροχα που αγχχ δεν μπορείς να αντισταθείς.Γιατί να μην είναι όλα αυτά αληθινά;Γιατί να μην με παντρεύεται επειδή μαγαπάει αληθινά;

Απομακρύνομαι από κοντά του και βιαστικά πάω στην κουζίνα,χρειάζομαι τόσο πολύ ένα ποτήρι με νερό.

"Μέλι είσαι καλά;" έρχεται και με αγκαλιάζει

"Ναι απλά χρειάζομαι λίγο χρόνο,ίσως κάποιες διακοπές.Δεν ξέρω"

"Θες να πάμε μαζί κάπου;Μπορώ να λείψω μία εβδομάδα ακόμα από την εταιρεία"λέει και μου χαϊδεύει το μάγουλο.

"Ναι,σε παρακαλώ."λέω και δακρύζω 

"Εντάξει θα το κανονίζω,απλά μην μου στεναχωριέσαι εντάξει;"

"Ναι,σε ευχαριστώ"λέω και το αγκαλιάζω.

"Θα έκανα τα πάντα για να είσαι χαρούμενη Μέλι"λέει και κοιτάζει στα μάτια.

Αχ άλεξ,σαγαπάω τόσο πολύ.

-------------------------------------------------------

Καιι κατ,

Τα σχολεία ξεκινήσανε και η Μαέβα πεθαίνει.

Έχω καινούρια συμμαθήτρια και η τύπισσα γαμάει και δέρνει.

Κάθομαι μαζί της και ναι,είναι υπέροχα.

Είναι 1 παρά το βράδυ και έχω βρεγμένα μαλλιά.

Κάντε και μία προσευχή να μην πεθάνω στην 3η γυμνασίου.

The AgreementOnde histórias criam vida. Descubra agora