Birgün evde yanlızsın ve canında çok sıkkın. Ailenin bir işi çıktı ve şu an evde değiller, dönemlerinede çok var. Sende biraz zaman öldürmek için bilgisayarda takılmaya karar veriyorsun. Ama can sıkıntın bir türlü geçmiyor. Sende çözümü telofonundan wattpad'e girmekte buluyorsun. Wattped'de dolanırken karşına birden bire bir CP çağırma kitabı çıkıyor. Sende hemen kitaba tıklıyorsun ve okumaya başlıyorsun. Gözüne en kolay gelen çaģırmayı seçiyorsun. Ve bilgisayarın başına geçiyorsun. Kitap da yazan herşeyi aynen uyguluyorsun ve heyecanla beklemeye başlıyorsun.
Ama hiç bir şey olmuyor ve sende hayalkırıklığı ile tam odandan ayrılacakken birden kulağına bir titreme sesi geliyor. Sen ilk önce ne olduğunu anlamıyorsun ama bu titremelerin bilgisayarından geldiğini fark etmen ile bilgisayarın camının paramparça olması bir oluyor. Sen kendini korku ile yere atıyorsun ve olanları seyretmeye başlıyorsun.
Bilgisayarından kanlı bir el çıkıyor ve parmağı ile masanda duran çikolataları işaret ederek" Acaba paylaşırmısın?" diye soruyor. Sonra kafasınıda bilgisayardan çıkarıyor ve karşında sevgili Ben Drowned...
Sana muzipçe gülümsüyor.Sen olsan ne yapardın?...
Not: çok uzun oldu , özür dilerim...😟💖
Vote verirseniz çok sevinirim...😊💖💖💖💖💖💖💖💖.