-Fetita mea!o femeie roscata si trecuta prin viata vine spre mine si cand vrea sa ma imbratiseze fac un pas in spate. Nu uit totul asa repede.
-Stai departe! ridic amenintator un deget spre ea si isi freaca mainile nervoasa. -Ce mai vreti de la mine?
-Esti atat de frumoasa! incearca sa ma mangaie dar o resping si iau loc pe un scaun de pe hol.
-Ce vrei de la mine? Esti pe moarte si speri sa te iert?
-Tony...
-Nu-mi spune asa! ma rastesc si lasa capul in pamant. Nu are niciun drept sa ma alinte, nu cand a uitat de mine timp de 11 ani, nu are niciun drept nici sa ma sune. M-a vandut, la naiba! -Mi-ati distrus viata si acum speri sa uit totul?
-Esti si tu mama, ma intelegi!
-Sunt mama, zici? Sunt mama? Eu si Andreas am ales sa murim pentru copilul nostru! Eu stiu ce inseamna sa fii mama, tu nu stii! Tu ti-ai vandut fiica dinainte sa o cunosti!
-Tony...
-Pentru tine nu sunt Tony, pentru tine sunt doamna Mitchell! Sa fie clar! sunt sotia lui Andreas si mama lui Junior. Nu mai sunt fiica sotilor Claire.
-Tatal tau...
-Ce e cu el?
-A avut un accident!
-Asa si? Scrie in fruntea mea ca sunt medic? Ce vrei sa-i fac eu?
-Trebuie sa-i donezi sange!
-Din ce stiu eu, Nick are aceeasi grupa, suna-l pe el! Sau iti este frica ca ura lui Nick e mai puternica? I-ati vandut sora si ati lasat ca el sa isi piarda cariera si sa fie impuscat.
-Fata mea, te simti bine? Nick a murit cu ani in urma! imi pune mana pe frunte si o iau violent de pe mine ferindu-ma de atingerea ei. Atingerea acestei femei imi provoaca greata.
-Ah, tu nu stii, nu s-a deranjat sa va sune. Vesti bomba, mama! spun cu sila ultimul cuvant. -Nick nu a murit!
-Cum e asta posibil? Copilul meu traieste?
-Vezi ce bine ti-ai crescut copiii? Nici nu te anunta cand traiesc! Ce nesimtit e si Nick!
-Dar...
-Stii ceva, doamna Claire? Eu n-am timp de voi, am treaba la spital! Etajul meu ma asteapta.
-Trebuie sa ne ajuti! E tatal tau! reuseste sa ma prinda de maini si ma ridic de pe scaun.
-E tatal meu? Vrei sa te anunt ceva? Eu nu am parinti!
-Fiica mea!
-Nu e fiica ta! ma uit in spatele ei si-l vad pe Nick venind nervos spre noi si o prinde pe femeie de brat si o intoarce spre el. -Copiii tai au murit in clipa in care Andreas a apasat tragaciul.
-Imi pare rau!
-Degeaba iti pare rau acum! Din vina voastra sora mea a suferit 4 ani plangandu-ma si inca 6 ani urandu-si sotul! Maya m-a iertat abia dupa 6 ani! Iubita mea nu a vrut sa stie nimic de mine decat dupa 6 ani de zile! Ti se pare ca sunt fericit? Spune! Nick se rasteste la ea si vine si Andreas.
CITEȘTI
Blestemati in iubire(+18) -Volumul 2
Storie d'amoreSituatia se intoarce la 180 de grade dupa 6 ani: cei doi se vaneaza reciproc pentru a se razbuna pentru suferinta traita. Va reusi iubirea sa le deschida ochii si sa ii faca sa renunte la sportul lor preferat, joaca de-a soarecele si pisica? Va acc...