SALLY

2K 113 112
                                    



Ailen ile yeni bir eve taşındınız , ve taşındığınız evde ormanlık bir alanda. Sen bu evi pek sevmiyorsun çünkü dıştan görünüşü sana ürkütücü ve rahatsız edici geliyor.

Bi süre sonra eve alışıyorsun ama geceleri odanda pek uyuyamıyorsun. Çünkü sen tam uykuya dalıcakken sürekli garip sesler duyuyorsun  (tırmalama, tıkırtı,kahkaha,ayak sesleri....) ve daha bir çok böyle ses.
Bir gün dayanamıyıp bunu annene anlatıyorsun ve annende sana pek inanmıyor. Ve ciddiye almıyor. Sende maalesef bu durumda pek bişey yapamıyorsun...

Gece olunca...

Artık akşam oluyor ve sende ne kadar çok korksanda odana gidiyorsun ve kendini hemen yorganın içine atıyorsun. Sesler yine çıkmaya başlıyor. Ama bu sefer daha yüksek ve daha sert bir şekilde. Titremeye başlıyorsun, korkuyu hiss ediyorsun ve gözlerinden yaşlar süzülmeye başlıyor. Sesler dahada artıyor, dahada çoğalıyor, gülme ve çocuk sesleri odayı kaplıyor. Bazı sesler senin ismini çağırıyor. Sana bağırıyorlar,hakaretler ediyorlar, eşyalarının yerlere savrulma sesleri geliyor. Bu böyle bi kaç dakka daha devam ediyor. Ve sonra birden sesler kesiliyor. Sen ne olduğunu anlayamıyorsun. Ve biraz cesaret toplayıp yorganını hafiften aralıyorsun.

Ve korkudan çığlık atıyorsun. Odanda kimse yok ama hertarafda kan var. Heryerde! Kanlı el izleri , kanla çizilmiş ufak tefek resimler , ve sonra yorganına bakıyorsun. Ve iğrenç koku yüzünden elinle ağzını kapatıyorsun.  Çünkü yorganını üzerinde bir sürü kanlı el izi ve et parçaları var.

Ağlaman dahada şiddetleniyor. Sonra arkandan duyduģun ses ile kaskatı kesiliyorsun...

"PLAY WITH ME!..."

Sen olsan ne yapardın?...

Not:biliyorum biraz garip ve tuhaf oldu ama umarım seversiniz.😊💖💖💖

Vote verirseniz çok mutlu olurum...😊💖🌟

CREEPYPASTA SEN OLSAN NE YAPARDIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin