In het bos.

1 0 0
                                    

De beste vrienden Stiles Stilinski en Scott Mcall horen dat er een lijk gevonden is in het bos. Maar ze hebben nog maar een helft gevonden dus gaan ze de andere helft zoeken. Ze zoeken maar vinden niets maar toen kwamen ze de sherrif tegen, de vader van Stiles. Scott was weggelopen, de sherrif dacht dat hij nog thuis was. Dus gaat Scott terug naar huis, wanneer hij onderweg is struikelt hij over het lijk heen. Hij raakt in paniek en verliest zijn inhalor, hij loopt weg en wordt aangevallen door een mysterieus dier. Hij werdt gebeten maar kon ontsnappen hij liep razendsnel naar zijn huis. Wanneer hij daar was ging hij meteen zijn wond verzorgen en gaat slapen. Toen hij wakker wou hij de wond gaan verzorgen hij kijkt vol verbazing naar de spiegel, de wond was helemaal geheeld. De beste vrienden gaan gewoon verder met hun "normale" dag: les volgen, naar de locker, Lacrosse spelen... of wacht Lacrosse daar gebeurd ook iets ze zijn allebei niet de beste spelers, maar opeens is Scott best wel goed hij vangt iedereen zijn bal en loopt razendsnel. Stiles staat met zijn mond vol tanden aan de kant van het veld, hij is zo verbaasd dat Scott opeens de beste speler van het team is. De aanvoerder is Jackson hij is jaloers omdat hij de beste wilt zijn. Hij kan het niet tollerelen dus hij gaat kijken wat er mis is met Mcall. Maar hoe kan dat nu Scott was altijd de slechte en opeens staat hij bij de beste spelers..."zou dat door de beet komen" vraagt Scott zich af. Na school gaan de 2 vrienden terug naar het bos maar deze keer naar Derek zijn huis. Wanneer ze daar zijn staat Derek daar met Scott zijn inhalor "ik denk dat deze van jou is." zegt Derek. Maar hoe komt hij aan de inhalor van Scott zou Derek daar geweest zijn?...Heeft Derek Scott gebeten? Wanneer Derek weg is, gaan Scott en Stiles verder zoeken. Ze vinden een soort van rare cirkel op de grond van wolfswortel ze trekken het eruit. Ze zien vervolgens een wolven hoofd in de plaats van een mensenlichaal. Ze kijken nog een keer en zien daar een plant verwijderen die en zien toch een mensenlichaam. Het blijkt dat het limchaam de zus van Derek is zou hij dan zijn eigen zus hebben vermoord of niet? Ze bellen de politie en derek word in de gevangenis gegooid.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 22, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

teenwolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu