İLK AŞK

282 12 3
                                    

Sonra Nefes gürültü seslerine uyandı.Galiba dışarıda çocuklar arasında kavga çıkmış.ama Nefes hala olayın şokundaydı.Acaba rüyasındakı kişi kimdi?Onu tekrar göre bilecekmi?Ona kavuşa bilecekmi?
Nefes cama doğru yürüdü.Düşündüğü doğruydu.Çocuklar arasında kavga çıkmışdı.Nefes camı açdı ve çocuklara seslendi;
N:çocuklar ne oluyo orda
Ç:Nefes abla yan mahalledekiler kardan adamımızı yıktı
N:diğer mahallenin çocukları siz niye buraya geldiniz hadi kendi mahallenize hadi hadi.
Çocuklar kendi mahallesine gitti.Bu sorun çözüldü.Şimdiyse Nefes iş bakmaya gidecekti.Çalışdığı şirket tadilattaydı.Bu yüzden yeni işe ihtiyacı vardı ama geçici.Nefes internette işe bakarken reklam ajansında işçi arandığını gördü.İşte fırsat.Nefes hemen şirketi aradı.Bugün sivi vermeye gitmeliydi. Nefes üzerini değişip hemen ajansa gitti.Çok güzel giyinmişti tabi üzerinede Nefesin güzelliği eklenince ortaya mükemmel bi şey çıktı.Şirkete girdi.Herkesin gözü Nefesin üstündeydi.Nefes siviyi verdi ve işe kabul oldu.Şirketteki işi reklamları internet sitelerine aktarmaktı.Bu da Nefesin uzmanlık alanıydı.İşe yarın başlayacaktı.Eve geldi.Koltukta oturdu ve bügün gördüyü rüyayı düşündü.O rüyayı aklından çıkaramıyordu.Rüyasındakı her kimdise onu görmek istiyodu.O adam gözünün önünden gitmiyodu.Nefes mutfağa gitti kendine bi güzel kahve yaptı.Sonraysa dışarı çıktı.Gezmek istiyodu.Sahile gitti.Temiz havada oturdu ve kendini kandırmaya çalışdı.
Nefes;o adam her kimse onu unutacağım.Hem o hiç yakışıklı değil ki.Rüyaların tersi olurmuş.(bilmece bulmuş gibi sevinerek)Demekki ben onun hiçbişeyi olmicam.Bu yüzden umutlanmaya gerek yok.
;Nefes kendini toparlamışdı.Aşırı enerji doluydu.Eve gitti.Şarkı açdı ve çılgınca oynamaya başladı.Ama sonraa
Nefes;bu parti yalnız olmaz en iyisi kızları çağırayım.
Whatsapp kız grubuna şöyle yazdı
N:kızlar bu gece parti var akşam bana gelin
M:tamam da ne partisi?
E:evet ne partisi?
Y:tabi geliriz
N:Ne partisiyse ne partisi siz gelin yeter.Kafa dağıtırız.
M:tamam
E:tmm
Nefes parti için hazırlık yaptı evi tam discoya çevirdi.Akşam oldu kapı çaldı.Nefes kapıya bakmaya gitti Kapıyı açdı.Gelen kızlardı.
N:hoşgeldiniz
M:hoş buldum
E:hoş bulduk canım
Y:aşırı enerjiksin ne iş?
N:boş ver ya neyse geçin içeri.
Nefes;Herkez içeri girdi.Disco şarkısı açdım.Her kez oynamaya başladı.Çok eğlendik.Gece çok güzel geçdi.Sonra kapı çaldı.
N:birini beklemiyodum
Y:şey benim abimdir.Beni almaya gelicektide
N:tamam ben bakarım
Nefes;kapıyı açdım.Uzunbiylu yakışıklı biri vardı.Evet bu o.Rüyama giren erkek o.
T:merhaba Yasemin içerdemi?
N:m m mer haba.e evet içerde.Buyrun geçin dışarda kalmayın malum hava soğuk.
T:e geçiyim bari
Nefes;İnanamıyorummmm bu o işte.Hayatımın aşkıı.
Y:abi hoşgeldin
T:hoşbulduk
Y:kızlar tanıştırıyim.Abim Tahir
E:memnun oldum
T:bende
M:memnun oldum😍
T:bende çok saolun.
Y:abi geç otur
T:bi dakka peki beni (Nefesi işaret ederek)bu hanımefendiyle tanıştırmiyicakmısın?
Y:ha tabi.Nefes yani ismi Nefes
T:memnun oldum Nefes💗
N:bende diyicemde isminizi bilmiyorum
T:ismim Tahir
N:😍memnun oldum

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin