Laat mij los????????????

131 22 10
                                    

Jungkook pov
Ik was mijn kamer aan het opruimen toen opeens jin riep. Jongens kunnen jullie even naar beneden komen riep jin. Dus ik ging naar beneden iedereen was er al. Wat is er jin zei Jhope. We hebben over een halfuurtje een intervieuw hier in de buurt maak je maar klaar zei jin. oke zeiden iedereen. mag ik mee ik durf niet alleen thuis te blijven zei Havva. Ja tuurlijk ga jij mee zei jimin.
Half uurtje later
Jimin pov
We waren aangekomen bij de intervieuw. Jongens ik ben jullie nieuwe fotograaf jullie vorige is ziek dus ik neem zijn plaats in zei Bart de fotograaf. Ow oke zei ik. Zusje ga maar daar zitten naast bart zei jin. Ow oke zei havva.
Havva pov
Die bart keek mij zo eng aan ik werd er bang van. Zo van wie is de zusje van dit kleine meisje zei bart en die steelde mijn wang. Ik werd bang. Van Jimin en ik zei jin. Ow en hoe is jullie band met haar zei bart. Heel goed zei jungkook. Dus dan vinden jullie vast niet erg als ik haar sla zei bart. Bart pakte mij op en deed zijn hand voor mijn mond. Ik werd bang en moest huilen. Wie ben jij echt zei Suga boos. Ik ben bart en ik ben de helper van Nassan jullie stalker zei bart. Laat haar los zei jimin. Nee zei bart. Laat haar nu los of anders zei Jin. Of anders wat zei bart. of anders bellen we de politie zei V. Suga pakte zijn gsm maar bart zag het. Leg die telefoon weg zei bart. nee laat haar eerst gaan zei suga. leg die telefoon weg riep bart. Bart pakte mijn armen stevig vast ik moest nog harder huilen ondat het te veel pijn doet. De rest zagen dat en ze werden boos. Jij godverdomme klootzak laat haar los zei jimin boos. Niet voordat suga zijn telefoon neerlegt zei bart. Oke oke ik ga mijn telefoon neerleggen maar laar haar los je doet haar pijn zei suga. Bart liet mij los. Maar hij pakte een stoel en zette mij erop en deed touw om mijn handen en voeten en deed tape op mijn mond. Wat ga je met ons doen zei Jungkook. Jullie gaan luisteren naar mij en doe wat ik zeg zei bart. Nooit zei RM. Of moet ik anders jullie zusje pijn doen bart gafde mij een klap in mijn gezicht. Klootzak zeiden jimin en jin. Ja dat komt er van als jullie niet gaan luisteren naar mij zei bart. Wat wil je van ons en wat heeft havva er mee te makeb zei RM. nou havva is schattig en is jullie zusje dus en wat ik wil is dat jullie uit de groep gaan zei bart. Nooit wij gaan nooit uit de groep gaan zei suga. Oke dan maar zo zei bart. Bart trapte in mijn buik hij slaat mij ik was aan het huilen. stop je doet haar pijn zei jungkook. Als jij onze zusje nog 1 keer aanraak dan ga het jouw beste dag niet zijn zei jimin. Ow ik ben al bang zei bart. Wacht maar tot we hier uit komen zei jhope. ik ga eventjes weg ik ben over een uurtje terug zei bart en ging weg maar hij deed de deur opslot. Iedereen loopte naar mij toe. Ze maakte mij los. Zusje zei jin huilend. ik knuffelde iedereen. Ik ben zo bang zei ik. We gaan jouw beschermen niemand komt nog aan jou dat beloven wij zei suga. Maar ik hoorde niks meer ik zag zwarte vlekken voor mijn ogen en toen werd alles zwart.

Sorry als het einde van de deeltje altijd het zelfde is zo dit deel is ook al af tot morgen veel liefde voor jullie 😍😘💖❤💚💜💙💛💕💘💞💗💓

BTS Zusje 1 ❤❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu