acı,hüzün,kalp acısı

7 2 0
                                    

Ece'nin anlatımından:

İçim yanıyor du rüzgarla eslem teyze beni yanlız bıraktıklarında WhatsAppa girip Murat'a tıkladıktan sonra uzun bir mesaj yazdım...

👇👇👇

aldatmak, anlamların sığmadı'ğı bir harf dizisidir, eğer sana aldanabileceğ'im kadar kendimi bırakmışs'am, araya üçüncü kişilerin girmesi anlamına gelmiyor, araya yalanların girmesi bile aldanmışl'ık hissiyatı uyandırıyor insanda. güneşin doğası gelmiyor kendi gözlerin'le yakaladığ'ın yalana dolanmış cümlelerle. her şeyi yere düşüyor günlerin, zamanların. onca zaman, nasıl kandırılma'ya izin verdim diye soruyor insan kendine. ben kendimden nefret etmiyorum.
bende zayıf yanı sen yarattın. kırabileceğ'in noktaları sen işaretle'din ben uyurken. kalemi ben vermiştim, fakat bana batır diye değil. alnıma birkaç yazı yaz, yarınım'da olmasan da olur, bugün'üm güzel olsun diye belki. beni kendi bedenim'le aldattın, benimle sevişirken, beni severken bambaşka biri yaratıyordun içinde.
hepsini bir deniz kenarında, üç beş saniyeye sığdırdığ'ın yabancılık hissinden okudum. okumak bazen kaçmaktır. ki sen bilirsin, nefret ettiğim kitapları bile ağlayarak, küfrederek okumaya devam ettiğimi benim. ki sen bilirsin, bende üç varsa, beş hayal ettiğini senin.
bir başka beden girsey'di araya, ki eski sevgililerini öldürmek için kullanmasay'dın saç araları'mı.
ya da kullansay'dın.
sen, onları içinde yaşatmak, diri tutmak için kokla'dın ellerimi. ellerime çiçekler çiz'din, sana papatyalar alacaktım üstelik. çizmeyi bilmiyorum, öğrenecektik, tüm dini kitaplar gibi. ki nerden bilebilirim inanmak bir uyuşturucu çeşididir, sana inanmayıp, gözlerine göz bebekleri'mi emanet etmeseydim,
inan tüm sevgililerin'le sevebilird'im seni.
sen, onları içinde yaşatmak için, benim içimi öldürene kadar, inan yarınım'ız olmasa da olurdu. bugün'ler güzeldi.
şimdi tüm küfürleri kaldırım kenarına oturmadan edebiliyorum, ağzımdan çıkabiliyorl'ar alkol kokmad'an dudak kenarlar'ım. şimdi senden nefret edebiliyorum, her gittiğim yerde iki kahve istiyorum. "biri sikilmem'iş olsun." bir diğerini ağzınm'ış gibi deliyor'um çay kaşıklarıy'la. sonra masaya döküyor'um. masadan atılıyor'um.
seni içimden atıyorum, beni merak et, beni öl, beni yaşa, canın yansın, canını yaksınlar, saç aralarına ihanet tutuştursunlar.
şimdi yoksun, ama her aklıma geldiğinde ne olur ısrar ettirme.
"siktir git."
-----------------------
Evet mesaj buydu ve mesajımı görmüştü bende engeli bastım. Artık çok geçti kırılan kalbim artık onarılmaz dı çok zor du çünkü benim kalbim artık paramparça etti murat artık onu affetmiyecektim asla asla.........

Kimseye Bir şey demeden evden çıktım karanlık sokakta tek başıma yürüyor dum ama takı gözlerim kararana kadar takı hissettiğim acı ya kadar birden gözlerim karardı tek gördüğüm şey beyaz bir arabanın bana çarptığı bana araba çarpmıştı...........

-----------------------------------------------------

Evetttttttttttt nasılsınız kitabı yazarken ben bile duygulandım.....

Yaz Vakti Parti!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin