Yıldızları sabaha kadar izledik.
Sabah erkenden evlere dağıldık. Ama benim planlarım vardı. Ali yle yalnız kalacaktım ona söyleyeceğim şeyler vardı. Akşam 8 gibi Ali nin yanına gittim.
A: Küçük titan, ne oldu?
Y: Sana gelmem için bir şey olması gerekiyor.
Dedikten sonra dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
A: Sen kesin beni kızdırcak bişeyler söyleyeceksin Yaprak bak ne oldu söyle.
Y: Ali benim okçuluk turnuvalarım var ya oraya şu okuldaki çocuk vardı ya Barış ın dışında ,Mete bana aşık olan ama sonra vazgeçip giden.
A: Ee nolmuş ona?
(İlk defa kitap dışı bir karakter soktum)
Y: İşte onunla aynı takımdayız daha doğrusu takımları iki kişilik yapmışlar biz onunla denk gelmişiz.
A: Yaprak o çocuk gelip senden vazgeçtiğini söylemişti. O zaman bir sorun teşkil etmiyor bence.
Y: Öyle demeyi çok isterdim sevgilim ama bu takımları öğrendikten sonra bana mesaj attı. "Benimsin bahar yaprağım" dedi. (Herkes Yaprağa isim takıyordu buna da bişeyler uydurdum biliyorum saçma)
A: Nasıl yani? O mezarlıkta keşif yapsın bence öldü o.
Y: Sakin Alikuşum ya çözeceğiz ayrıca ben sana bunu git çocuğu patakla diye söylemedim. Birbirimizden bişey saklamıyoruz diye söyledim. Ha bide benim planlarım var sen hiç merak etme.
A: Ayrıca Yaprak önce senden vazgeçtim diyor sonra da bu ne ya oyuncak mı bu.
Y: Şeyy ben sana böyle bembeyaz bir yalan söylemiş olabilirim o zaman seni bırakmayacağım demişti de.
Yaprağın iç sesi:
Noluyor lan bana ben niye her şeyi dan diye Ali'ye anlatıyorum.
A: Yaprak o çocuğun bir %1 şansı falan vardı artık o da yok.
Y: Ali bi dur öff o turnuvayı izlemeye geliyorsun zaten o gece planımı devreye sokacağım.
Yaprağın iç sesi:
İyi ki Ali'ye bu salağın bana sürekli mesaj falan attığını söylemedim.
Turnuva 1 hafta sonraydı.
1 hafta sonra:
Turnuva günü her şey hazırdı bizim takımda hazırdı. Yani Mete yle ben.
Mete: MT
MT: Sevgilim hazır mısın?
Y: Hazırım sevgilim.
MT: Sen bana sevgilim mi dedin?
Y: Tamam dedim işte uzatma.
Turnuva başladı ben ve Mete çok iyi gidiyorduk. Ve maçı biz kazandık.
Çok mutluydum.
Y: Ben seni seviyorum
MT: Yaprak ben de seni bunu senin ağzından duymak çok güzel.
Y: İyi ki seninim. İyi ki varsın aşkım. Hiç gitme.
O sırada Mete kafasını iyice yaklaştırdı. Tam beni öpecekken ittirdim.
Y: Hösst! Noluyoruz.
MT: Bana seni seviyorum dedin Yaprak artık benimsin.
Y: Oğlum sen mal mısın ya ben sana mı dedim. Kafanı çevir istersen.
Arkasında Ali vardı.
A: Ben de seni bitanem.
Ali'nin iyice yanına yaklaştım. Ve kendime doğru çekip öptüm.
MT: Yaprak benimle neden oynadın.
Y: Mete beni sürekli rahatsız ediyorsun mesajların duruyor sana benimle oynama dedim beni, seviyorsan adam gibi konuş dedim sana yoksa canını yakarım dedim. Ve işte amacıma ulaştım canın yandı değil mi?
MT: Siz durun bunun hesabını soracağım sizden.
A: Tamam boş konuşma uza.
Mete gittikten sonra içim rahatlamıştı. Onun canını yakmıştım.
Ama daha hiçbir şey bitmemişti.
A: Yaprak ben seni çok özledim ya seni yanımdayken bile özlüyorum.
Dedikten sonra kafasını iyice yaklaştırdı ve geri çekmek zorunda kaldı.
G: Abi zaten evleniyorsunuz ya sabır biraz ha bu arada Yaprak başkan madalya töreni mi ne varmış seni çağırıyorlar.
Y: Tamam Gökhan geliyorum.
Gökhan çıktı.
A: Hadi Yaprağım gidelim.
Elimi tuttu ve beni sahneye götürdü. Tabi bunu Mete gördü. (Kendi yazdığım karakter bunu görünce içimin yağları eridi resmen ya yazarınız psikopat galiba arkadaşlar.)
Neyse işte o gün öyle geçti...
Ve bölüm biter.
SÜRPRİZZZZZZ...
YENİ BÖLÜM GELDİ İLHAM GELDİ BİR ANDA VE BU BÖLÜM DİĞER BÖLÜMLERİME GÖRE UZUN FARKETTİYSENİZ...
NEYSE DUYURUYU NİYE YAPTIN DİYORSANIZ O BÖLÜMÜ ATTIĞIM SAATTE BİTİKTİM 0 İLHAM VARDI ÖYLE OTURURKEN AKLIMA GELDİ
(sorry desem mi bilemedim.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4n1k(4 Yıl Sonra)
Подростковая литератураEvveett Üniversite biter ve çete hikayeleri devam eder... (Tamamen hayal ürünüdür.)