on yedi:

1.6K 144 45
                                    

oy verip yorum yaparsanız sevinirim,


@jenniekim: madem hesabı geri açtık, fotoğraf atmaya başlayalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@jenniekim: madem hesabı geri açtık, fotoğraf atmaya başlayalım

@a: FİZİĞİN?

@ohsehun: amk kızı atma şöyle şeyler delirtiyorsun beni
@jenniekim-> kes
@ohsehun-> ama ama....
@jenniekim-> şhh

@b: bacakları kalın sanki biraz

@lalisamanoban: oHA JENNİE BUN E O GÜN DİLKAT ETMEMİŞTİM

@parkjimin: hassiktir amk senin fiziğinin bu kadar iyi olduğunu niye daha önce fark etmemiştim ben
@jenniekim-> :D

@c: kız çirkin bence ayrıca fiziği de güzel değil

@d: @kimkai
@d: @kimkai
@d: @kimkai

@e: KIZ RESMEN KAİ'YE 'KAYBETTİĞİN KIZA DÖN BİR BAK' DİYOR AMKRĞLWPDİEĞFWLFPEŞLF
@d-> açıklama yapmadılar daha

@jeonjungkook: bu fotoğrafı ben mi çekmiştim ne:D

Sıraya koyduğum kafamı kaldırarak gözlerimi kırpıştırdım. Gece yine iyi uyuyamamıştım ve son zamanlarda normalde hiç yapmadığım şeyi yapıyor, okulda uyuyordum.

Yanımda Sehun'u beya Lay'i göremediğimde çatılan kaşlarımla elimi ceketimin cebine attım ve telefonumu çıkarttım. Öğle arasındaydık.

Sehun ve Lay de muhtemelen yemekhaneye inmişlerdi.

Cüzdanımdan para alarak sınıftan çıktım ve yemekhaneye ilerlemeye başlayarak esnedim. Çok uykum vardı, çok çok uykum vardı.

Yemekhaneye girdiğimde kendime bir tepsi yemek almış ve Sehun ve Lay'i aramaya başlamıştım.

Oradaydılar.

Jongin'lerle beraber oturuyorlardı.

Gözlerimi onların üzerinden çekerek birkaç masa ileride, yanında bir kızla oturan Lisa'ya bakmaya başladım. Lisa'nın yanına adımlamaya başladığımda Sehun beni görmüş, eliyle işaret ederek yanlarına çağırmıştı. Başımı sallayarak Lisa'nın oturduğu masaya ilerledim ve tepsimi masaya bırakarak Lisa'ya bakmaya başladım.

Lisa kafasını kaldırıp beni görünce gülümsemişti. "Sehunlar Kailerle oturuyor," diyerek suratımı buruşturdum ve kendime çektiğim sandalyeye oturdum.

"Barışmalarını sen istemiştin."

Omuz silkerek patateslerden ağzıma birkaç tane attım. "Sadece bu zor olacak. Sehun benim hep yanımdaydı."

Lisa'nın yanında oturan kıza bakmaya başladığımda kız suratına sahte bir gülümseme yerleştirmişti. "Hera ben."

Herhangi bir tepki vermediğimde gözlerini üzerimden çekmiş ve suratındaki sahte ifadeyi silmişti. "Jennie, Instagrama fotoğraf atmışsın."
Durdu ve sırıttı. "Asıl olay Jimin ve Jungkook'un senin fotoğrafına yorum yapması."

"Bunda bir şey yok ki."

"Off," diyerek gözlerini devirdi. "Onlar biraz fazla popüler oldukları için takipçi yağabilir sana, bunu anlatmaya çalışıyorum."

Omuz silktiğim sırada iki yanımdaki sandalyeler de çekilmiş ve Sehun bir tarafa Lay bir tarafa oturmuştu. "Ee," diyen Sehun, bana bakarak sırıttı. "Ne konuşuyorsunuz?"

"Hiç," diyerek meyve suyumdan bir yudum aldım. O sırada Lay de tepsimdeki patateslerimden yemeye başlamıştı. Gözlerimi kısarak ona baktığımı görünce gülmüş, omuz silkerek yemeye devam etmişti.

yemin ederim sıkılıyorum daralıyorum bezginim delircem

when u touch me [jenniexkai]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin