Tahir söylediğim şeyle çok sinirlenmişti. Sinanın bizi ayırmasından korkuyodu.
" nefes neden söylemedin? Neden sende kalıyo? Ne zaman gidicek? Peki o seni seviyo mu?" Diye sorular sordu bana.
" istediğim sorudan başlayabiliyo muyum?" Dedim gerginlik kaybolsun diye ama beceremedim.
" nefes sorularıma cevap ver." Diye hafif bir şekilde bağırdı.
" tamam. Bende kalıyo çünkü burda kimseyi tanımıyo. Sana neden söylemedim konusuna gelirsekte söyledim ya daha ne istiyosun. Ayrıca da sadece 1 hafta kalıcak." Dedim. Son soruyu cevaplamasam daha iyi olucaktı sanırım.
" nefes eksik cevapladın." Dedi. Off ya bu sorudan kaçışım var mı acaba" varsa da nasıl"
" yoo unutmadım ki soru falan. Hepsini cevapladım." Dedim ama tahir pek inanmamıştı. Hatta hiç inanmamıştı.
" nefes o da seni seviyo mu?" Diye sordu tekrardan.
" tamam anlatıcam ama kızmak yok olur mu?" Dedim. Şirin davranıyordum kim bilir belki yumuşar.
" sen anlat o kısmına da bakarız." Dedi. He he bakarsın neyse anlatıyım da kurtuliyim.
" evet çocukken o da bana aşıktı ben duygularımdan bi süre sonra vazgeçtim yani onu sevmediğimin farkına vardım ama o... o hâla beni seviyomuş. Öyle dedi dün." Dedim. Ardından şirince gülümsedim.
Tahir o kadar kızgındi ki şuan karadenizi bile yıkabilirdi.
" nefes onunla beraber aynı evde kalamazsın." Dedi. Yok artık ya.
" tahir saçmalama ya orası benim evim ayrıca onu da kovamam." Dedim. Sanırım aklına bir şey gelmişti çünkü sırıtmaya başlamıştı.
" tamam o zaman ben sana gelirim. O gidene kadar." Dedi. Cidden yuhh bu kadar mı kıskanç olunur ya.
" tamam olur." Dedim. Karşı koymaya cesaret edememiştim.
" hadi gidiyoruz." Dedi ve beni kolumdan tutup arabaya bindirdi.
Kaleli konağa gelmiştik...
" sen beni burda bekle ben senin arabanın anahtarlarını ve birkaç giysi alıp geliyorum." Dedi bende kafamı salladım.. sonra da içeriye girdi.
10 dakika sonra elinde küçük bir sırt çantask ve benim arabamın anahtarlarıyla geldi.
" sen arabanla önden git bende arkadan seni takip edicem." Dedi. Yok artık ya kaçacak halim yoktu ya.
" tamam." Dedim ve elinde ki anahtarları alıp arabaya bindim.
***********************
Ben evime geldiğimizde sinan da evdeydi.
" nefes canım geldin mi?" Diye yanıma geldi sinan. Ama tahiri görünce durdu.
" geldim." Dedim ve yapmacık bir şekilde gülümsedim.
" tahirin ne işi var burda?" Diye sordu?
" burda kalıcak." Dedim bende.
" neden?" Diye sordu. Off bugün baya bi soru yığınına cevap verdim yetti da...
" sevgilisiyim ya hani ben ister gelirim ister gelmem." Diye atladı tahir. Çok güzel ya her şey mükemmel.
İçimden isyan ederken dışımdan yapmacık gülücükler saçıyodum.
" hmm biz şey yapalım en iyi heeh buldum şişe çevirmece oynayalım." Dedim. Aferin bana aklıma ilk gelen şeyi neden söylüyorum ki ya ortalık daha fazla karışırsa.
" şey ya da ben vazgeçtim televizyon izleyelim." Dedim ama onlar beni takmadı. Bir önce ko fikrimk sanırım daha çok sevmişlerdi. Hayy ben o fikri bulan kafama.......
" yoo bence şişe çevirmece oynayabiliriz." Dedi sinan. Ama zaten demesen olmuyodu gıcık.
" aynen ya. Nefes canım hadi sen boş şişe getir." Dedi tahir. Vallahi yalan buldum ohhh.
" evde boş şişe yok ki." Dedim. İşte şimdi oynayamazdık.
" hmm o zaman boşaltırız nefes. Zaten susamıştım bir şişe soda içiyim de geçsin." Dedi sinan ve dolaptan bir şişe soda alıp içti.
Bu da tutmadı vayy be bende kendimi zeki sanırdım ya..
" hadi başlayalım." Dedi tahir.
Biz yere oturduk ve şişeyi de ortaya koyduk. Ben kız olduğum için ilk ben çeviricektim. Yani onlar öyle söylemişlerdi.
" aa tahir bana sorucak." Dedim.
" hmm nefes beni ne kadar çok seviyosun?" Diye sorduk. İşte intikam savaşı gibi bir şeye başlamıştık bile.
" dünyalar kadar desem bile az kalır tahirim." Dedim. O da önce sinana sonra da bana bakıp güldü ve yanağıma ufak masum bir öpücük kondurdu.
Çevirme sırası tahirdeydi. Şimdi ise sinan tahire soru sorucaktı.
" nefesi gerçekten seviyo musun? Yoksa onunla oyun mu oynuyosun?" Diye sordu.
Aslında bu oyunun doğruluk mu cesaretlik mi olanını oyniycaktık ama ben izin vermedim yoksa daha kötü olaylar olabilirdi.
" benim nefesle olan aşkın senin varlığın kadar gerçek." Dedi tahir. Yaa ama ben onu yerim ya.
" görücez." Dedi sinan. Ya ne olur kavga çıkmasın.
" görelim." Dedi tahir.
İkisi birden yerlerinden sinirle kalkıp birbirlerinin üzerine doğru ilerlediler. Zaten az bi mesafe olduğu için kısa sürmüştü.
" nefesi elinden alıcam tahir." Dedi sinan. Off ya iyi ki bir şey istedim ya.
" anca rüyanda görürsün hatta orda bile göremezsin." Dedi tahir.
Sonra ise sinan tahire yumruk atıcaktı ki tahir onun yumruğunu havada tutup ona bir yumruk atmıştı.
Sonra sinan da kavgaya karşılık verince olaylar daha da çok büyüdü ve ben artık dayanamadığım için bağırdım." yeterrrr."...............
Evet sizce bölüm nasıldı?
İnşallah beğenmişsinizdir. Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Teen Fictionkaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.