Η χαρά είναι ενα πολύ έντονο συναίσθημα, το οποίο νιώθουμε σε διάφορες περιστάσεις, για φίλους, οικογένεια, γεγονότα, ακόμη και για εμάς τούς ίδιους . Ομως ποτέ δέν ξέρουμε τί θα συμβεί και αυτό, μπορεί να αλλάξει τα πάντα σε δευτερόλεπτα
...<< ααααχχ... Το κέικ είναι πολύ βαρύ >> φωνάζει η Samantha στα αγόρια της παρέας μπάς και φιλοτιμηθεί κάποιος να την βοηθήσει ...
Κοιτάζω τα αγόρια που ήταν γύρω μού κάνεις.
<<παιδιά!? >> κοντοστάθηκε στην σκάλα και ξεφύσηξε
<<έρχομαι!! >> της είπα αφού κανείς δεν προθυμοποιήθηκε... Ετρεξα πρός την Sam . Νιώθοντας ένα αναστατωμένο βλέμμα απο τον jasson "Mar ". Σαν να άκουσα μέσα στο μυαλό μού...Ενα άσχημο γεγονός μπορεί να χαλάσει τα πάντα και έτσι μια σκοτεινή ενέργεια, μπορεί να σε κάνει να πέσεις, να παρασύρεις σπασμένα γυαλιά μαζί σού και μια τζαμαρία να γεμίσει στό αίμα.....
Jasson: <<Mar>> και για λίγο να μην μπορέσει να κάνει τίποτα... Μια αιωνιότητα χάθηκε κάπου στο μέλλον.
2000 [the millenium age]
Ηταν ξημερώματα μιας δευτέρας του Μαρτίου... Οπου την ένιωσε πάλι. Μετά απο είκοσι χρόνια... Ενά ζωντανό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό του... Ο ενθουσιασμός που ένιωσε η ψυχή του, άξιζε την αναμονή των 20 ετών... Είχε γυρίσει πίσω.
Εκλεισε τα μάτια του και αυτομάτως μεταφέρθηκε μπροστά από μία θερμοκοιτίδα... Κοίταξε τα τεράστια κάστανα μάτια τής όπου είχαν καρφωθεί και εκείνα πάνω στά δικά του... Ηταν τόσο αγνή, άπλωσε το διάτρητο χέρι τού και τις χάιδεψε το κεφαλάκι τής. <<Καλωσήρθες>> ψιθύρισε και τής χαμογέλασε...<<Επ! Τι κάνουμε εδώ; ξεκολλήσαμε απο την κιθάρα μάς βλέπω ... Ε; >> είπε ειρωνικά ο Johny και χαμογέλασε , ενω ο Jason τον κοίταξε διστακτικά... <<σού εχω νέα !! Εγινα φύλακας δαίμονας! Κατευθείαν σταλμενος απο τον Lucifer ... Αν και δεν μου αρεσουν τα παιδιά... >> χαμογέλασε ειρωνικά ενω ο Jason έβραζε απο θυμό έτοιμος να τού ορμήσει ....
<<αγόρια Σταματήστε... Δεν θα επιτρέψω η προστατευόμενη μου να έχει τέτοια σκηνικά στο μυαλό της >> φώναξε με την τραγουδιστή φωνή της η Ραφαέλα, ανοίγοντας τα μπλέ φτερά της γύρω απο το μωρό...
<<και τώρα ειναι η ώρα που φεύγετε ... Αντέ ξουτ .. .. Ξουτ ~~>> ειπε παιχνιδιάρικα κοιτάζοντας τον Johny ...
<< ευχαριστώ>> τής ψιθύρισε ο Jasson και εξαφανίστηκε μαζί με τον Johny
YOU ARE READING
Angel soul
ParanormalΤι είναι οι ψίθυροι, οι σκιές, το φως το σκοτάδι; Και τι όταν ξαφνικά σηκώνεσαι από το κρεβάτι σου και όλα έχουν αλλάξει... Τίποτα δεν ισχύει πλέον... Μόνο μια καινούρια κατάσταση... Καλώς ήρθες στον κόσμο των αγγέλων. Σου λένε...