Yolculuğa Hazırlık

20 4 23
                                    

Güneşin batışına yakın Beyaz Ejderka kıralılığının Ying körfezinde beş yakın arkadaş çıkmak istedikleri yolculuk hakında ufak bir tartışma içindeydiler.
Kuzguni siyah saçlara sahip kız deniz mavisi olan gözlerini kısarak arkadaşlarına hitaben konuştu.

"Bax sabahtan beri aynı şeyileri  söylüyorsunuz sipirale gideceğiz, sipirale gideceğiz. Niye o adaya bu kadar çok gitmek istiyorsunuz ne var orda"

Bax arkadaşının hemen kabul etmeyeceğini bildiği için şaşırmadı. Airica narin, saf bir kız gibi görünsede. Bu maskenin altındaki korkunç canavara 1.elden tanıklık etmiş biri olarak onu daha fazla kızdırmamak için herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmaya başladı.

"Orda sirenlerin yaşadığını duydum. Airica sen sormadan söyliyeyim onları avlamaya gitmek istemiyorum sadeca gerçekten varlarmı, varlarsa neye benziyorlar, neler yapabilirle ,söyledikleri kadar güzellermi bunları merak ediyorum.
Hem diyelim siren yok ama sipiralde  güzel şeyler bulabiliriz. Lütfen bu seferlik bizi götür ."

Airica kömür karsı saçlara sahip arkadaşı baxın sözlerini dikatlice tarttıp biraza düşündükten sonra hak verdi sonuçta sipiral'de bir çok hazinenin olduğunu o da duymultu.

"Tamam Bax sizi oraya götüreceğim.
Yol çok uzun ve tehlikeli hazırlık yapmak için 2 gününüz var. İki gün sonra güneş doğarken burda olnayanı bırakıp giderim ona göre hazırlanın."

Airica'nın bu sözlerinden sonra diğer dört kişi koşarak evlerine hazırlanmaya gitiler biliyorlardı ki arkadaşları birşey söylerse o şeyi kesinlikle yapar.
Airica arkadaşlarının. Arkadından onların ne kadar salak olduklarını düşünerek gözlerini devirip gemisinin hazırlıklarını yapmak için yola koyuldu.
Airica'nın gemisi kan nesiler boyunca aileye aktarılan bir miras. Fakat tek miras yoluyla aktarılan gemi kan değil kanın ikizi olarak bilinen azrailde var. Kan Airica'ya aitken Azrail abisi Ariona ait. Kan ve Azraile adlarını veren şey onların siren derisinden yapılmasıydı sirenleri o kadar çok avlıyıp öldürürmüşlerki iki geminin de güvertesi kandan görülmüyormuş kanın isimi bu yüzden verilmişken azrailin ismi sirenleri çok fazla öldürmesi üzerine verilmiş bir isimdi.

Airica ve Abisi denizlerin korkulan iki korsanı olmakla beraber çoğu korsan onların adını bile anamıyor donanmanın başlarına koyduğu ödül yüzünden onların kafasını istiyen o kadar çok kişi var ama kimse cesaret edemiyor. Eh haklılarda bu iki büyük korsanı karşılarına almak büyük cesart veya aptalık gerekir.

İki gün sonra güneş tam tepedeyken kan yola çıktı. Gidecekleri yer sipiral olan bu gemide herkez tetikte ve gergin. Ne denir ki gitikleri ada kaplan kıralığı'nın donanması tarafından korunmaktaydı. Orada yakalanırlarsa hepsi halkın önünde idam edilirlerdi. Üstüne üstlük teknede sivil üç kişi vardı.

İlk dört bölüm kısa olacak sonra dördüncü bölümden itbaren uzuyacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İlk dört bölüm kısa olacak sonra dördüncü bölümden itbaren uzuyacak.
Umarım beğenmişsinizdir .😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siren AvıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin