CP"Romantico"...

1.3K 86 237
                                    

Doğum gününüz geldi ama siz çok mutsuzsunuz çünkü kimse sizin için bu anlamlı ve özel olan günü kutlamadı. Arayıp,soran hiç kimse olmadı. Bu yüzden moraliniz çok bozuk. Biraz dışarıya çıkıp hava almak istiyorsunuz. Üstünüze giyeceğiniz şeyleri geçirip kapıya doğru ilerliyorsunuz. Tam dışarıya çıkcakken evinizin içinde büyük bir gürültü kopuyor. Tabii sizde endişelenip ne olduğuna bakmaya gidiyorsunuz. Ve bu gürültünün nereden geldiğini anlamaya çalışıyorsunuz. Sonra gürültüyü yine duyuyorsunuz. Ve bu sefer bu seslerin mutfakdan geldiģini anlıyorsunuz. Hemen mutfağa gidiyorsunuz ve büyük bir şok geçiriyorsunuz. Çünkü en sevdiğiniz CP'yi mutfaktaki dağılmış eşyaları toplarken buluyorsunuz. Sonra oda sizi fark ediyor. Sizi görünce yerden toparladığı eşyaları yine elinden düşürüyor. Ve kıpırdamadan size bakıyor. Sizde ona bakıyorsunuz. Bi kaç saat birbirinize böyle mal,mal bakıyorsunuz ve sonra bakışlarınızı mutfak masasına çeviriyorsunuz. Ama gördüğünüz manzara karşısında gözleriniz doluyor. Çünkü en sevdiğiniz CP sizin için koskocaman bir doğum günü pastası yapmış.

Ama bidakka daha bitmedi. Gözünüzü masanın üstünde gezdiriyorsunuz ve bu sefer gördüğünüz şey karşısında gözyaşlarınızı tutamıyorsunuz. Herşeyden en çok istediğiniz o hediye. (Ne olduğu size kalmış:)) . Hemde daha tam paketlenmemiş.

Duyduğunuz ses sizi kendinize getiriyor.
"Doğum günün kutlu olsun aşkım..."










"Sen olsan ne yapardın?..."












































































Please Vote and Yorum...😁💖💖💖💖💖💖💖.

CREEPYPASTA SEN OLSAN NE YAPARDIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin