~Hobi Szemszöge~
„Valaki mellém bújt és jó szorosan megölelt. Yoongi volt az. Éreztem ahogy könnyeivel átölel és aludt el a mellkasomon.."
Ám mikor felkeltem..Nem volt ott mellettem.. *Csak...Álom volt?? Pedig már kezdtem örülni hogy megbeszélhetünk mindent..újra..*Ekkor észre vettem valamit. Az a valami a nyaklánc volt..Ami hiányzott a nyakamból. *Hol van??...Ugye..CSAK NEM???!*
Hajítottam le magamról a takarót és rohamosan futottam ki a szobából. Megnéztem a nappalit de nem volt ott. *Könyörgöm legyél a konyhában, istenem!*
Bár..mikor oda is beértem..nem találtam senkit..Csak egy fazekat a tűzhelyen tele friss kajával és egy papírt a pulton közvetlen a kaja mellett. *MOND HOGY EZ NEM AZ AMIRE GONDOLOK!*Megfogtam a papírt és láttam hogy némely hol vizes..jobban mondva mint ha..könnycseppek lettek volna rajta..??
Azonnal bele kezdtem az olvasásba.
„Jung Hoseok. Ezt a levelet neked írom, először és utoljára...Nem is tudom hol kezdjem..Talán ott hogy először tisztázzam azt hogy miért nincs igaza annak a ripacsnak..bocsánat. A barátnődnek, azzal kapcsolatban hogy én teljes szívemből utállak..Nos..Ez valójában egyáltalán nem igaz! Én szeretlek téged! És nem úgy mint egy barátot..hanem annál többet érzek irántad! Te vagy az első szerelmem! Csodáltalak és felfigyeltem rád! Azt akartam hogy belém szeress..de ez nem így történt...Elő jött az a nő és beskatulyázott téged. Kiálltál mellette és nem mellettem..Azt hittem azért van ennyire erős a barátságunknak hogy egy hazug nő miatt nem kapunk össze..de rájöttem ugyan olyan a mi kapcsolatunk is mint régen a Namjooné és a tiéd..Elveszítettem egy lehetőséget mert Ő ott van melletted! Elveszítettelek téged mert Ő közénk állt!..És mivel tudom hogy nem akarsz többé látni..elmentem. Itt hagytalak csak azért hogy boldog légy. Nem akarok többé a gondod lenni! Ezért döntöttem úgy hogy elhagylak..De szívem legmélyén..még ha olyanokat is vágtál a fejemhez amik rettenetesen fájtak..Akkor is..Még mindig szeretlek! És szeretni is foglak a halálom napjáig! Sosem foglak elfeledni és köszönöm hogy ez idáig tűrtél engem! Ezek után nem fog kelleni, ne aggódj! Utóirat.: Főztem neked kaját. Remélem finomra sikeredett és ízleni fog! Na szia...Mindörökre!
Min Yoongi"
Mire a lap végére értem sós könnyeim hatszorosan folytak le arcomról. *MIÉRT VAGYOK ILYEN IDIÓTA??!! MOST ŐSZINTÉN!? EGY NAGYON ARROGÁNS BALFASZ VAGY HOSEOK! ELŰZTED AZT AKIT NEM AKARTÁL! MIÉRT NEM TUDTAD EZEKET AZ ÉRZÉSEKET HAMARABB ÉSZRE VENNI NÁLA? ÉS MIÉRT HAGYTAD HOGY AZ A NŐ ELHITESSE VELED HOGY YOONGI NEM SZERET? MIÉRT NEM HITTÉL YOONGINAK? MIÉRT NEM KÉRTÉL INKÁBB BOCSÁNATOT HOGY OLYAN SOKÁIG AGGÓDÁSBAN KELLETT FENT LENNIE MIATTAD? MIÉRT KELLETT AZT TENNED HOGY FELPOFOZOD MAJD UTÁNA OLYANOKAT MONDANOD NEKI HOGY „Több gond van veled mint macskaként!" ??MONDD MIÉRT TETTED EZT VELE??*Csak úgy dőltek belőlem a „Miért" kérdések és magamat okoltam mindenért, teljesen jogosan! Tényleg én tettem tönkre ezt az egészet! Beismerem!
Szerencsére hétvége van így nyugodtan addig bőghetek ameddig ki nem száradok. *Akkor most...Mit tegyek?? Csaj dobása vagy kereső útra induljak Yoongiért?..Hülye kérdés! Először keresem meg Yoongit utána mindent elintézek hogy boldogok legyünk csak mi ketten! Mert igen..szeretlek téged ugyan úgy ahogy te engem csak eddig nem érzékeltem mennyire fontos vagy számomra illetve egy biztos útra léptem mint hogy megpróbáltam volna neked bevallani az érzéseimet..*
Nem is agyalva tovább. Gyorsan befaltam egy tányérral a kajából majd cipőt felvéve, indultam el a nyomodra.
~Jimin Szemszöge~
Reggel arra keltem fel hogy Yoongi hozzám szólva ül nem messze mellettem az ágyamon.
-Jimin. Hallasz és érted a nyelvemet ugye?~
-Persze hogy értem a nyelved! Hisz félig macska vagyok én is. De..amúgy jó reggelt! Jól aludtál? Nagyon ki lehettél purcanva lelkileg és fizikailag ha a bejárati ajtajának a lábtörlőjén alszol.. - Kuncogtam el halkan bár mikor eszembe jutott hogy ez nem igazán vicces, rá néztem aggódva
-Yoongi..Mi történt mióta elhagytam a házat?
Yoongi szemei csak úgy csillogtak és éreztem hogyha most ember lenne sírva nézve rám.
-Semmi jó, Jimin..Semmi jó!~ - Mondta a hangjában lehetett hallani mennyire mély ponton van most és hogy fáj neki
-Kérlek..Mondd el nekem..
-Hát..Az úgy volt hogy miután elmentél..Egyedül maradva vártam rá tök fölöslegesen egész éjjel. Nem jött haza. Pedig mindvégig fent maradtam csak azért hogy tudjam minden rendben van vele. Másnap délután 4.-ig vártam rá és mivel már nem bírtam tovább elmentem a munkahelyére..Akkor azt kívántam bárcsak ne mentem volna pont akkor! Mert..Mert akkor láttam ahogy az a nő személy ott volt és beszélgetett Hobival. Oda mentem egy kisebb ablakhoz és hallgatózni kezdtem. Annyit ki tudtam szűrni hogy tegnap este míg én rá vártam ők elmentek szexelni egyet és hogy most jelenleg együtt vannak. Otthon pedig minden rajzomat amit neki vagy amin rajta vagyunk ketten felgyújtottam vagy eltéptem. Akkor ért haza és mikor meglátott a folyóson oda jött hozzám és mosolyogva mondta hogy „Olyan jó téged újra látni.." majd megölelt. Én meg nálam végleg be telt a pohár. Kérdeztem mindent. Hogy miért tette ezt velem, hogy miért jött össze azzal a ribivel. Mindent amit csak tudtam elmondtam neki hogy Őt valójában nem is szereti illetve hogy a pénze kell neki és mikor én kértem elnézést azért hogy Ő egy naiv ember aki be dől másodjára neki felpofozott. Pedig megígérte régen hogy nem fog bántani..Mégis megtette! És miután elnevezett engem gondnak illetve hogy lehetnék újra macska bement a szobájába én meg este megírtam a levelet majd éjfélkor távoztam és hozzátok menekültem..~
Mindvégig hallgatni..fájdalmas volt hogy ennyire el fajult a dolog és még ideje se volt bebizonyítani hogy igaza van mert nem tudott előre nekem szólni..
-Gyere ide..hadd öleljelek meg most az egyszer! - Azzal ő nem is gondolkodva bele bújt a mellkasomba én meg gyengéden simogattam végig a hátát
-Miért fáj ennyire? Miért akarom még mindig látni..?~
-Hát Yoongi..Ilyen a szerelem sajnos..Tudom hogy a legelsőd de ne aggódj. Pár nap vagy hét kérdése és jobban leszel! Ettől csak erősödni fogsz! És amúgy is én és Namjoonék itt leszünk neked! Ha örökké itt szeretnél maradni akkor örökké itt fogsz!
-Köszönöm Jimin! Tényleg egy nagyon jó és igaz barát vagy!~
-Alap dolog neked segíteni! - Ekkor kordult meg a hasam
-Csak nem..éhes vagy?~
Hallottam a hangjában némi mosolyt ami engem is mosolyra késztetett
-Ami azt illeti igen..Remélem Jin valami remek főztel jön elő, annyira finoman tud főzni..Komolyan mondom. A legjobb szakácsot kapta Namjoon maga mellé. Olyan fantasztikus kajákat tud főzni hogy még kiszarni is élvezet – Nevettem el magam a végére-Te esetleg éhes vagy? - Kérdeztem tőle mikor már az ágyból is kibújtam és mentünk le a konyhába
-Hát..Ha nem sajnáljátok tőlem a kaját akkor szívesen ennék..~
-De buta vagy Yoongi! Tőled semmit se sajnálunk! Majd kapsz a kajámból! Na gyere! - Azzal siettünk le a konyhába és mikor oda értünk köszöntöttek bár akkor Yoongira nem számítottak.
-Jó reggelt Jimi.. - Ekkor megpillantották a kisebbik teremtményt a jobb oldalamon, azaz Yoongit
-Csak nem...??🐱17.RÉSZ VÉGE!🐱
Annyeong Rókicák!❤️Itt is van az új rész! Remélem tetszett! Szomorkás mégis a végére próbáltam egy kis humort bele vinni..remélem az is sikerült mint ahogy elnyerni a tetszéseteket! Sorry a hibákért! Kövi rész Csütörtökön jön!! Addig is legyen szép napotok/estétek/reggeletek vagy akár hajnalotok! Na Annyeong!❤️..!!MÁR CSAK 5 RÉSZ VAN HÁTRA!!..❤️
Ajándékkép így a végére..:💕Egy cuki cica..Yoongit akarja ábrázolni mostani állapotában.💕
BINABASA MO ANG
Az imádnivaló Kiscica [YOONSEOK FF.] (BEFEJEZETT!!)
FanfictionEgy világ, ahol a macskák emberré tudnak válni. Ahol két fajta macska is létezik. Az egyik csak a gazdája kívánságára tud átváltozni míg a másik maga dönti el hogy ember vagy macska szeretne lenni. Hogy ez hogy fog kapcsolódni Yoongi és Hoseok törté...