Normal bir gündü. Arkadaşım ile konuşuyorduk. Birden gözüme bir şey takıldı. Su adındaki arkadaşımın camına baktım. Bize bakıyordu. El salladım. Hiçbir tepki vermeden arkasını dönüp gitti.
Fatma ile ben Su'yu çağırmaya gittik.
Zili çaldık. Asansöre bindik ve Su bize
-SİZE KORKUNÇ BİR ŞEY ANLATACAĞIM dedi. Fatma asansörden korktuğu için-İNİNCE ANLATIRSIN dedi.
~Bilge: Anlat bir şey olmaz dedi.
~Su: Boş ver inince anlatırım dedi.
Binadan çıktık.
~Su: Camda ki kişi ben değildim dedi.
~Bilge: Nee!? ciddi misin sen???
~Fatma: Şaka mı yapıyosun ?
~Su: Hayır şaka yapmıyorum..
Biz o an binanın önünden çığlık atarak parka doğru kaçtık. Biraz konuştuk konuşurken hep Su'yun camlarına bakıyorduk. Tırsmıyor değildik. Parkta biraz oynadık. Akşam olmuştu. Bir balkona gözümüz çarpmıştı. Orda Samara kılıklı bir şey gördük. Çok geç olmuştu eve gitmek zorundaydım. Fatma ve Su da eve gidiyordu. Benim evim uzaktaydı. Geç olduğu için Fatma ve babası beni eve götürdüler. Fatma eve giderken bir tane balkona baktığında orada asılmış bir kaç kukla görmüş ve bir tanesi Fatma ya kafasını döndürmüş. Fatma korkmadı değil tabi. Bana da bunu sonraki gün anlattı ve biz çok korkmuştuk. Fatma'ların odası bizim bütün camlarımızı görüyor ve bizim balkonda balkon kapısında dışarıya bakan bir kadın görmüş. Beyaz saçlı ve beyaz elbiseliymiş. Saat 11 den 2 ye kadar oradaymış.
~Devam edecek~
Herkese merhaba benim kitabımı okuyan güzel insanlar.
Umarım hikayemi beğenmişsinizdir.
Bu arada maalesef bunları yaşadık.
Yorumlarda fikrinizi belirtirseniz çok çok çok çok sevinirim.
Kendinize iyi bakın
Sizi seviyorum.
Byeee ❤❤❤GERÇEK