@parkjimin: bir takım işler peşindeyiz @jenniekim
@a: jennieyi etiketlemiş
@b-> evet de ne alaka ki bunlar@jeonjungkook: bana haber vermediniz, üzdünüz
@jenniekim-> :D@c: @kimkai
@d: neler oluyor ve Jimin neden o çirkin kızı etiketlemiş amk
•
@jenniekim'in Instagram hikâyesini izle.
•
Jimin kollarını masaya yaslamış, öne doğru eğilmişti. Dans çıkışında beraber bir kafeye gelip yemek yemeye karar vermiştik, şimdi ise karşılıklı oturuyorduk.
"Çok acıktım," dediğimde başını sallayarak beni onayladı. O sırada telefonu çalmaya başlamıştı, aramayı cevaplamış ve Taehyung'la konuşmuştu.
"Buraya geliyor," diyerek saçlarını kurcaladı. "Sorun olmaz değil mi?"
Başımı iki yana salladığımda kaşlarını çatarak birkaç saniye bana baktı. "Aklıma bir şeyler geldi."
"Ne?" dediğimde çatık kaşları düzelmiş, bir anda gülmeye başlamıştı.
"Taehyung'la çıkacaksınız."
"Ne?" dediğimde elini salladı.
"Birbirinizi kullanacaksınız. Kai'nin dengesiz tavırlarından sıkıldığını söylüyordun. Seni özleyip özlemediğinin belli olmadığından bahsediyordun."
"Evet ama Taehyung ne alaka?"
"Tae de bir kızdan hoşlanıyor," diyerek güldü. "Ama kız buna yüz vermiyor. Bir süre çıkıyormuş gibi davranacaksınız ve tepkilerini izleyeceksiniz."
Kaşlarım çatıldığında gözlerini devirdi. "İyi, söylemedim say."
Taehyung kafeden içeriye girdiğinde Jimin bizi görmesi için elini kaldırmıştı. Bizi gördüğünde yanımıza gelmiş, bana içten bir selam vererek Jimin'in yanına oturmuştu.
"Ne oldu?" diyen Jimin, başını salladı. "Sen nereden geliyorsun? Ne bu surat?"
Tae gözlerini kısaca bana çevirdiğinde bendem rahatsız olduğunu ve söylemek istemediğini anlamıştım. "Mina işte."
Jimin gözlerini gözlerime çevirerek bak ben demiştim der gibi bakmaya başladığında omuz silktim.
"Ne?" dedi, Taehyung. "Ne oldu?"
"Ben Jennie'ye bir teklif sundum," diyen Jimin, boğazını temizleyerek gülümsedi. "Yani, senin adına."
Taehyung'un kaşları çatıldığında gülerek Jimin yerine ben devam ettirdim. "Kai dengesiz davrandığı için ne hissettiğini anlamadığımı söylemiştim Jimin'e. O da senin bir kızdan hoşlandığını ama kızın sana yüz vermediğini söyledi."
"Şimdi, o tam öyle değil-" Kaşlarımı kaldırdığımda, "Tamam, belki biraz öyle olabilir," diyerek düzeltmişti.
"İkiniz sevgiliymiş gibi davranacaksınız ve Kai'yle Mina'nın tepkilerini anlayacaksınız. Sevgili olduğunuzu söylemeyeceksiniz ama flörtleşeceksiniz."
"Olur."
"Ne?" dediğimde Tahyung sırıttı. "Olur. Bence çok mantıklı. Zaten çok güzel kızsın, yanıma da yakışırsın. Mina da ondan daha güzelini bulduğumu düşünüp kendini yer. Sen de Kai'nin hissettiklerini anlamış olursun."
Herhangi bir tepki vermeden beklediğim o birkaç dakikalık süre boyunca Taehyung gözlerimin içine beklentiyle bakmıştı. Suratımı buruşturarak dudaklarımı yaladım.
"Tamam," dedim, beklenti dolu bakışlarına dayanamayarak. "Tamam."
•