ROYAL PAINS
| kraljevske patnje |U sobi se mogla osjetiti melanholija prožeta uzdasima ljubavi i zadovoljstva. Na prostranom krevetu dva zagrljena tijela činila su se kao da su stvorena jedno za drugo. Milovao joj je obraz s punom ljubavlju, dok je ona pomno upijala svaki detalj na njegovom licu, zapamtila je svaku pjegicu i svaki ožiljak koji su krasili to muževno lice.
Široka šaka se lagano spuštala njenim leđima. "Znaš, radoznalost je ubila mačku, ljubavi." Blago ju je stisnuo za bedra.
Naglo ih je prebacila tako da je on sada ležao na leđima, a ona na njemu. "Tačno." Klimnula je nekoliko puta. "Ali ju je zadovoljstvo vratilo nazad, dragi." Mali osmijeh ocrtao se na njenom mladolikom licu. Koliko je zadovoljstva bilo u njenom životu oboje su znali da ta mačka neće lahko preći preko svoje radoznalosti.
.
| aesthetics |
"Ja sam boginja svog ličnog pakla. "
"Kada dođe vrijeme za osvetu, bit će slađa od bilo kog deserta. "
"Samo želimo malo zabave."
"Bogati dječaci nemaju srce."
"Žene i alkohol su jedina dobra strana života."
.
| playlist |
Roxanne - The Police
Rich Girl - Hall and Oates
Goddess - Banks
Butterfly - Kehlani
Shameless - The Weeknd
Don't Play - Halsey
7 Rings - Ariana Grande
River - Bishop Briggs
Waves - Dean Lewis
Love Her Too - Marc E. Bassy ft. G-Eazy
Where You Belong - The Weeknd
Fingers - ZAYN
Saved Soul - Chemical Ghost
Thief - Ansel Elgort
Feels Right - Alina Baraz.
Svi likovi i događaju su izmišljeni, svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima je slučajna.