Molto Bene, Molto Male

2.5K 167 711
                                    

Evet, öncelikle merhaba arkadaşlar. Bugün twitterda 'larry porn' sayfasında gezerken acaba Louis bunları izlese neler olurdu dedim. Daha sonra hemen yazmaya başladım.
Biliyorsunuz ki uzun soluklu hikayeleri yazmak pek benim işim değil, sürekli olarak yazamadığım için ama one-shot yazmayı hem seviyorum hem de yazabiliyorum diye düşündüm ve bundan sonra düzenli olarak one-shot yazmaya karar verdim.
Sizin yardımınızı istiyorum. Aklınıza gelen ve keşke yazılsa da okusak dediğiniz one-shot fikirleriniz varsa bana mesaj olarak atabilirsiniz ve ben de yazmaya çalışırım.
Son olarak da yorum yaparsanız çok mutlu olurum çünkü biliyorsunuz yorumlar yeni şeyler yazmak için motivasyon kaynağımız.
Bu arada küçük bir uyarı, bölüm bolca smut içerir.





Küçük oda, minik bir koltuk, dört oğlan ve bir kadın. Pencerelerin açılmadığı, rutubet kokusunun etrafı sardığı bir odadaydılar. Dünyanın en büyük erkek grubu havasızlıktan ölecekti ve hala kameralar kayıt yapmaya devam ediyordu.

Röportaja başlayalı yarım saat olmuştu ve hala durmadan devam ediyorlardı. İsminin Kate olduğunu bildiği kızıl saçlı kadın ellerindeki kağıtları sürekli döndürüyor, üzerine notlar alıyor ve gergince gülümsüyordu. Louis uyumak istiyordu.

"Evet çocuklar, geri dönüşünüz için hepimiz çok mutluyuz. Özellikle fanlarınız çıldırmış durumda. Neden bu kadar uzun sürdü?"

"Doğrusu Kate kendimizi birey olarak hissedemez olmuştuk. Ne demek istediğimi anladın mı?" dedikten sonra Liam gülümsedi.

"Yani bir şey yapmadan önce tüm grubu düşünmek zorunda kalıyorduk. Yiyeceğimiz yemekte bile öyle." diye devam ettirdi Niall.

"Biliyorsun hepimiz farklı kişilikleriz, farklı şeylerden hoşlanıyoruz ve bu durumdayken aynı şeyleri yapmamız gerekiyor. Bazen sıkıntı yaratabiliyordu." Nefes alıp dudaklarını ıslattı Liam. "Ve ara verip kendi başımıza olmak nasılmış öğrenmek istedik. Kısa bir süre sonra dönseydik kesinlikle yine aynı şeyleri hissedecektik. Ama şu an tamamıyla geri döndük. Artık hem birey olabiliyoruz hem de grup."

"Evet keşke bazı arkadaşlar bu arada insan olmayı da biraz öğrenseydi." diye sitem etti Louis Niall'a karşı.

"Kalbimi kırıyorsun Lou-Lou! Seni çok sevdiğimi biliyorsun." diyerek ellerini kalbinin üzerinde birleştirdi Niall ve Louis'ye üzülmüş bir şekilde baktı.

"Biz aradayken sürekli olarak bana beni ne kadar çok özlediğini anlatan mesajlar atıyordu arkadaş, hatta 1D şarkılarını açıp benim sololarımda ağlarken video atıyordu. Sonradan öğrendim ki soğan kullanıyormuş."

"Ama bu seni özlemediğim anlamına gelmez ki." diye karşı çıktı Niall.

"Evet haklısın gelmez. Ama ilk toplandığımız günde bana yataksız odayı ayarlaman ve üzerime 'şaka' olarak soğuk su dökmen gelir Niall." dedi Louis ve devam etti. "Bu odanın soğuk olduğunu ve kış aylarında olduğumuzu da hatırlatmak isterim."

Niall ellerini karnına yerleştirdi ve gülmesini durdurmaya çalıştı. Tüm oda kahkaha atıyordu ve Louis ise üşüyordu.

"Tek değilsin Louis," dedi Liam kahkahasını durdurmaya çalışırken. "Bana da sürekli videolar atıyordu ya da interneti sallayan komik meme'lerden."

"Kabul etmelisin ki çoğu gerçekten komikti." dedi Niall.

"Peki Harry, sana karşı Niall tarafından yapılan bir suikast var mı?" diye sordu kızıl saçlı Kate. Harry'nin röportajın başından beri sessiz olması ona göre normal değildi.

"Aslında beni o kadar çok rahatsız etmedi. Fakat sürekli olarak Larry smut ya da fan kurgusu hikayeler atıyordu." Herkes donmuştu. Kimsenin bunun beklemediği açıktı.

UMANOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin