3.1

10.4K 618 305
                                    

Multideki şarkı: Dolu kadehi ters tut / Beni yordun

Yorumlarınızı, görüşlerinizi lütfen belirtin ve oy kullanmayı unutmayın.

İyi okumalar.

●●●

Hiçbirimizin Kerem'i beklemediği ortadayken o yüzündeki serseri bir sırıtışla bize bakıyordu. Elini kapıya koyup tek tek yüzlerimizi inceledi gözleriyle, sonra da benim üzerimde durdu bakışları. Bedenimi arsızca süzerken kendimi iğrenç hissetmiştim gerçekten.

Abim ve Savaş'da bakışlarını görmüş olacak ki biraz daha önüme geçtiler. Abim sessizce söylenirken konuşmaya başladı.

"Kerem de geldiğine göre gidebiliriz artık?" dedi ve arabaya doğru ilerledi. Bizde peşinden gitmeye başladık.

Şoför koltuğunun arkasına geçip kapıyı kapattım. Savaş rahatsız olduğumu anlamış olacak ki Kerem'den önce davranarak yanıma oturdu. Kerem Savaş'a delici bakışlar atarken fısıldadı.

"Bu olayı konuşacağız." Tabii ki de duymuştum. Üç kişiyiz şurada bir zahmet yani. Savaş gergin bir biçimde baktı Kerem'e. Ondan haz etmediği apaçık ortadaydı ya da ben fazla paranoyakça davranıyordum. Gelen bildirim sesiyle irkildim ve telefonuma baktım.

Anonim kişisinden 3 adet mesajınız var*

Anonim: Ya sikerim böyle işi. (10:05)

Anonim: O piç kurusu nereden çıktı? (10:05)

Anonim: Orangutanla fok çifleşmesinden doğan fokorangut malı. (10:06)

Fokorangut?

Ah anonim ah senin gibi pırıl pırıl delirmek istiyorum.

Cemre: *O piç kurusu nereden çıktı?
               Ben de bilmiyorum ya. (10:07)

Cemre: *Orangutanla fok çifleşmesinden doğan fokorangut malı.
                Yaratılıcılıkta level atladın lan djakwkwkak (10:07)

Cemre: Gerçekten öyle bir şey yok değil mi? (10:08)

Anonim: Hadi ben süzme salağım, (10:08)

Anonim: Senin de benden hiç bir farkın yok. (10:09)

Anonim: Ee işte boşuna demiyorlar üzüm üzüme baka baka kararır diye. (10:09)

Anonim: Tek fark biz bize bakınca aydınlanıyoruz Cemrem. (10:10)

Cemre: Doğru söyle beynini peynir ekmek yapıp mı yedin? (10:10)

Anonim: Hıhım. (10:11)

Cemre: Ne diyorsun lan? (10:11)

Anonim: Hıhım diyorum, ne var bunda haşin sevdiğim benim? (10:12)

Cemre: Ay cidden süzme salaksın ve tuhaf bir şekilde bunu seviyorum. (10:12)

Cemre: Tertemiz deliriyorum. (10:13)

İzlenildiğim hissine kapılıp kafamı telefondan kaldırdım. Sağ tarafıma baktığımda yüzünde ufak bir tebessümle tüm mesajları okumuş olan Savaş'a şaşkın şaşkın baktım.

"Demek Kerem'in bahsettiği çocuk bu," dedi hâlâ gülümsüyordu.

"Fotoğrafı var mı?" dedi devam ederken.

"Ya sussana, abimler burada," diye fısıldadım.

"Sen çok fena bir brokolisin kedicik," dedi gülümsemeye devam ederken.

Son Görülme | yarı texting -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin