Kavga etmeyi bırakıp bana bakmışlardı. İkisine de çok sinirliydim ama en çok sinana sinirliydim. Ne demek ya nefesi elinde alıcam.
Tahir de bana verdiği sözü tutmadı zaten. İyi ki sinana bir şey yapmiycaktı. Gıcık ya.
" sinan nefesi elinden alıcam derken neyi kastettin sen ya. Ben sana dedim ki seni arkadaş olarak seviyorum." Diye bağırdım ona.
" nefes bak yanlışlıkla söyledim." Dedi. Ya bende inandım.
" sen bana hâla aşık olduğunu söyledin sinan. Ben sana nasıl inanıyım ya. Eski masum ve kalbi temiz olan sinan yok şimdi benim karşımda. Sen çok değişsmissin. Anla artık ben seni sevmiyorum." Dedim. Som söylediğim onu kırmış olmalıydı ki sırt çantasını da alıp evden çıkıp gitti. Ama ben haklıydım.
" nefes bana bak o şerefsiz bi daha buraya gelmiycek." Dedi tahir. Aa tahir bey bence siz bi susun çünkü sıra size geldi.
" tahir sen hani sinana bir şey yapmiycaktın bana söz vermiştin." Dedim kızgın bir ifadeyle.
" nefes duymadın mı neler dedi." Diye bağırdı bana.
" duydum. Ama izin verseydin de ben bir şey deseydim. Sen bana verdiğin sözü tutmadın tahir. Ben sana güvenmiştim." Dedim. Sözünü tutamıyosa beni nasıl sevicekti ki. Ya birgün benden vazgeçerse.
" mesele sana verdiğim sözü tutmamak mıydi nefes." Dedi. Daha yüksek sesle bağırıyodu.
" eveg tahir mesele bana verdiğin sözü tutmamaktı. Ya birgün benden vazgeçersen... ben sana nasıl inanıcam." Dedim. Ağlıyodum...
" nefesim ben seni seviyorum deme şöyle şeyler. Senin nefesin tükense ben kendi nefesimi veririm sana. Sırf sen yaşa diye." Dedi. Kalbini sevdiğim adam.
" yaa tahirim." Dedim ve ardından öksürdüm. Hemen yumuşayamazdım.
" hemen yumuşamam tahir kusura bakma." Dedim. Ee benim de bir farkım olsun değil mi..." gidiyorum ya ben ne halin varsa gör." Dedim sinirliymiş gibi yaparak.
Tam kapıya doğru ilerledim ki durdum. O da bana gülüyodu.
" ben nereye gidiyorum ya burası zaten benim evim." Diyip salona geri döndüm. Sanırım şapşallığım tutmuştu.
" me gülüyosun ya gülmesene." Diye bağırdım tahire. Ama o hâla gülüyodu gıcık işte me olucak.
" ya sen gitsene git de kendini bana nasıl affettiriceksin onu düşün." Dedim. Amacım tahiri gönderip depresyonda ki kızlar gibi romantik film izleyip çikolata yemekti. Ben şimdi kesin ağlarım ya o yüzden tahir görsün istemiyorum.
" sen beni kovuyo musun?" Diye sordu hâla gülerken.
" ne münasebet canım ben asla öyle bir şey yapmam." Dedim. Daha sonra ise koltuğa oturup bacak bacak üstüne attım ve kollarımı göğüs kafesimde bağladım. Çiçek ol diyodu ya öğretmenler işte onun gibi.
" ne halin varsa gör ya zerre kadar ilgilenmiyorum seninle." Dedim. Resmen şuan tahir evden gitsin diye trip atıyodum ya.
" ahh." Diye bağırdı. Ne oluyo ya neden bağırdı ki şimdi bu.
" ne oluyo ya." Diyip arkamı döndüm. Bi de ne göriyim...
" asiye abla." Dedim şaşkın bi ifadeyle.
Asiye abla tahire tokat atmıştı. Ayy gülsem mi ağlasam mı bilemedim ya.
" kuzum bu hödük ne etti sana." Dedi. Kız dayanışması işte ohh canıma değsin..
" ya asiye abla boşver ya mesele uzun. Hoşgeldin gelsene biz arka bahçeye çıkalım." Dedim ve asiye ablanın yanına gidip onu kolundan tuttum.
Tahire de yandan bir bakış atıp saçlarımı savurdum ve asiye ablayla beraber arka bahçeye çıktık.
Tahir ise arkamdan " aşk olsun nefes." Diyodu.
Bende içimden "ay olmuş zaten olucağı kadar. Daha ne olsun tahirim." Dedim.
Biz asiye ablayla çimenlerin üzerinde otururken tahir de yanımıza geldi.
" nefes kuzum evin güzelmiş." Dedi asiye abla.
" teşekkür ederim ablam. Ne zaman istersen bana gelebilirsin. Hem bende tek başıma sıkılıyodum zaten." Dedim güler yüzlü ifadeyle.
" gelirim tabi." Dedi canım ablam.
" nefes benim canım acıyo." Dedi tahir. Aslında yalan söylediğini biliyorum. Sırf ben onunla ilgileniyim diye yapıyo.
" ya asiye abla biz senle alışverişe mi çıksak." Dedim tahire bakmamak için.
" olur kız. Hatta çok güzel olur. Ne zaman gideriz?" Diye sordu asiye abla da.
" yarın senin için uygun mu?" Diye sordum bende ona.
" uygun uygun." Dedi ve telefonunu alıp içeriye geçti. Sanırım mustafa abiyi ariycaktı. Tahir de bunu fırsag bilip yanıma geldi.
" bende geliyim mi nefesim." Dedi. Kendini affettirmeye çalışıyodu ama benim 2 gün falan affetmeye niyetim yoktu.
Sinan da burda olsaydı hatta gitmeseydi onu ben kendim kovucaktım ama o işi bana bırakmadan gitti zaten.
" nefesim." Dedi tahir. Ben hâla ona cevap vermiyodum.
" nefes kızım bi yüzüme bak ya." Dedi. Ayy baksam mı ya... dayanamıyorum ki.
" ne var?" Diyip o bahaneyle yüzüne baktım.
" affer be kızım." Dedi. Hmm bir düşüniyim.. HAYIR...
" banane." Dedim trip atar gibi.
Sanırım kırılmıştı bana. Arabasına doğru yürüyodu ki ben arkasından bağırdım.
" şaka yaptım."..................
Sizce bölüm nasıldı?
Lütfen oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayın.💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Ficção Adolescentekaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.