Metabolizma Hızlandırma(1)

4.8K 140 12
                                    

Merhaba :) bu sefer ki konu metabolizmayı hızlandırma ama öncelikle bir şey söylemek istiyorum. Eminim ki okuyanların çoğu bu kız nereden bilecek ki kilo vermeyi sağlıklı yaşamayı kaç yaşındaki daha bu kız diyebilir. Emin olun ki buraya yazdığım şeyleri zaten ben önceden denemiş olduğum ve işe de yaradığı için yazıyorum. Ayrıca üniversitede diyetetik okumayı planlıyorum bu konu hakkında oldukça araştırma yapıyorum eğer o olmazsa yda mutlaka sağlıkla ilgili bir şey okuyacağım çünkü sağlıklı yaşama çok değer veriyorum.

Şimdi konumuza geri dönelim :)

Bundan önce kısa bir not
*Eğer metabolizmanızın ne kadar hızlı olduğunu öğrenmek istiyorsanız internette bununla ilgili siteler var kilonuzu vs yazınca size bununla ilgili bilgi veriyor. Bu hesaplamayı internette bulabilirsiniz.



Öğün öncesi önerisi! (Metabolizmayı hızlandıracak)

Kahvaltı dışındaki diğer öğünlerinizden 30 dk. önce aşağıya yazacağım şeyi yerseniz ki tadı berbat değil merak etmeyin :) metabolizmanız hızlanacaktır ve bu sayede kilo vermeniz daha kolay olacaktır. Kısa tarifimizi yazıyorum :)

*2 çorba k. yarım yağlı yoğurt
*1 çay k. zencefil
*1 çay k. zerdeçal
*1 çay k. tarçın

Bunların hızlıca karıştırdıktan sonra yavaşça mideye indirebilirsiz ;) bunu öğünlerden 30dk önce yaparsanız hem iştahınızı biraz kesecektir hem de metabolizmayı hızlandıracaktır.
Her gün yapmaya çalışırsanız etkisini çabuk göreceksiniz. :)

Eğer 10 vote gelirse sonraki bölümde 5 günde 5 kilo verdiren ama şok diyet olmayan benim de şuanda kullandığım diyet programını paylaşacağım! :)
Sağlıklı günler dilerim :3

Kilo Verin! Sağlıklı YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin