UYKUCU BEN

27 2 0
                                    

Gene sevgilili bir güne günaydın diyerek gözlerimi açtım. Yeni bir sabaha prensimin mesajıyla uyanmak bir başka güzel oluyor arkadaş. Aaaaa kalk Ada kalk bugün halanlar kuzenlerin gelecekkkk. Saat 11.00. 2 saate burda olurlar. Hemen hazırlandım saçımı falan yaptım.  Dinnnn Daaannnn Dooonnn. Hızla kapıya koşarken yere doğru süper bir uçuş yaptım. Kapıyı açarken koştuğumu belli etmeden kapıyı açtım. Yaaa bu haksızlık. Ben halamları bekleyim postacı gelsin. Hiç bozuntuya vermeden gelen zarfı aldım ve içeri girdim. Üstünde babmın adı yazıyordu. Acaba neydi. Annem mi bişeyler göndermişti. Yoksa iş yerindne mi gelmişti. Bakmazsam meraktan çatlardım. Zarfı açarken sinemalardaki havayı yaşattım kendime. Dıt dıt dıt dıt dıt dıt dıt veee of ya ama bu iki oldu bugün. Atraksiyon istiyom hayatımda zarftan fatura çıkıyo. Bu ne ya. Neyse bugün kuzenlerimle iyi bir ekşın yaşarız. 

                                                                       1 SAAT SONRA

din dan don din dan don din dan don din dan don. Kapıya çok basmasından anladım AYça'nın da geldiğini. Veee büyük buluşma. Kuzenim Ayça, Halalarım, Meltem, Burç. Hepsine tek tek sarıldıktan sonra biz direk ebnim odama geçtik kuzenlerimle. Ayça her zamanki gibi direk tablete sarıldı. Zaten biz hep Meltem Burç ve Ben takılırdık. Biraz evde oturduktan sonra AVM ye gitmeye karar verdik. (Haberiniz olsun iki kuzenimde çok ispiyoncudur ve en ufak bir şeyi bile söylerler halalarıma.) Biz Meltemle ayakkabı dükkanlarına saldırı başlatırken Burç dışarda bizi bekliyordu. İkimizinde ellerinde 3 'er poşet vardı. Diğer dükkanlardan da birazcıcık aluşveriş yaptıktan sonra gezmeye devam ediyorduk. Elim poşetlerle doluydu. Meltemin de öyle tabii. Aha lan vallaha o. Karşıdan Cem ve Can geliyordu. Hayıırr sakın benimle konuşmasın. Hemen yetiştirirler kuzenlerim. hemen alışveriş delisi olduğumu öğrenmemesi için poşetleri Burç'un eline verip tuvalete koştum. Beni görmüş olacakki hızlandı ve arkqamdan geldi. hemen duvarın arkasına saklandım ve yanımdan geçerken tutup kolundan çektim. Baktım Burç ve Meltem görmemişlerdi. Hemen Cem'e beni tanımaması gerektiğini ispiyonculuğu falan anlattım ve yanağından öpüp kuzenlerimin aynına uçarcasına koştum. hemen AVM den çıkmak istiyordum. Sonunda eve gemiştik. Ayça gene ve gene tabletle oynuyordu. Burç başka bir odada kalacaktı. Ayça ben ve Meltem benim odamda kaldık. Geceyi uyumayarak geçirdik diyeceğimi sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz çünkü ben çok uykucu bir kız olduğum için uyudumm :)

BEN ONA RESMEN AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin