eski hayat

74 4 3
                                    

Jack ile harika bir hayatımız vardı. Evlendiğimizden beri hep birbirimizi sevdik . Hep birbirimize yardım ettik . Hep mutluyduk .

Zaman güzelce geçti ve biz Jack ile çocuk sahibi olmaya karar verdik .Bize yeni bir tat ve yaşam verebileceğini düşündük .1 ay sonra karnımda bir tekme hissettim ve hemen o anda Jack ile doktorumuza gittik .Bir bebeğimiz oluyordu ve kızdı .Adını Bella koymayı düşünüyorduk .

Zaman yine çok hızlı geçti ve ben o zamana kadar sancılar çektim, sağlıklı beslendim . Ve sonunda kızımın doğum anı geldi .Jack ile aceleyle hastaneye gittik .Jack arabayı kullanırken elleri titriyordu. Acilen bizi doğum odasına götürdüler. Sağlıklı bir şekilde kızım Bella' mı doğurdum. Tam hastaneden çıkıyorduk ki Bella bir anda mosmor oldu .Koşarak hastaneye geri döndük. Doktorlar Bella'yı ameliyathane ye aldılar .Jack ile birbirimizin elini tuttuk. Bir süre sonra ikimizde gözyaşımızı tutamadık ve hüngür hüngür ağlamaya başladık .2,3 saat bekledik ve Bella ameliyattan sağlam ve iyi çıktı. 1 ay sonra bir ameliyat daha yapacaklarını söylediler. Bella'yı kucağıma aldım ve onu alnından öptüm. Bir oh çektim. Arabaya bindim ve Jack ile öpüşüp güldük. Yolda Bella ile konuştuk. Eve vardığımızda ona evimizi gezdirdik. Gidip onu beşiğine yatırdık. Akşam olduğunda Jack ile birbirimize iyi geceler deyip uyuduk. Ben uyumadan önce ailem için dua ettim ve gözlerimi kapatıp bütün sancılarımı unutmaya baktım. Bella ile hayat iyi gidiyordu. Hep beraber çok mutluyduk.

1 ay geçti ve kızımızın 2. ameliyat günü geldi. Hastaneye gittik ve doktorlar onu ameliyathane ye aldılar. Kızım daha 1 aylıktı ve ameliyat olacaktı. Ben bile 34 yaşına gelmişim hala ameliyat olmadım.

Ameliyat başladığında yine Jack ile el ele tutuştuk.  Ben Jack in elini o kadar çok sıkıyordum ki elinin kızardığını fark ettim ve elini sıkmayı bıraktım. Ama o bunun farkında değildi çünkü o da benim kadar heyecanlıydı. Bella 2. ameliyatından da sağ çıktı. Yine çok mutlu olduk. Doktor bir ameliyat daha geçireceğini söyledi. Teşekkür edip arabamıza gittik. Bella bir ameliyatı daha atlattı. Yine çok mutlu olmuştum ama daha atlatmamız gereken bir ameliyat daha var. Arabada aklıma çok iyi bir fikir geldi. Hep beraber dünyanın en büyük oyuncak mağazasına gitmeye karar verdim. Bu düşüncemi Jack e de söyledim. Hemen yolu değiştirdi. Yarım saate kadar vardık. Bütün oyuncak mağazasını gezdik. En üst kattan şeker aldık. Sonra pelüş oyuncak katına geldi. Bella bir kuzu gördü ve gülmeye başladı. O kuzuyu elime aldım. Biraz inceledim ve kasaya gittim. Kuzuyu aldım ve Bella nın eline verdim. Kucağına yaklaştırdı ve güldü. Jack ve ben birbirimize baktık ve gülümsedik.  Sanki o anda içimde bir mutluluk çığlığı koptu. O kadar mutlu olmuştum ki. Onun bir gülümsemesi insana o kadar iyi geliyor ki. Bütün sancılarım unuttum. Bella ya baktık ve 1 dk sessizlik oldu. Jack sessizliği bozarak "Hadi bir üst kata gidelim" dedi. Evet anlamında kafa salladım. Resmen bütün günümüzü orada geçirdik. Biraz gezdikten sonra Bella ağlamaya başladı. "Sanırım yoruldu" dedim. "O zaman gidip uyuyalım çünkü bende çok yoruldum" dedi Jack. Arabaya binip evin yoluna koyulduk.  Bella arabada çoktan uykuya dalmıştı.

Eve vardığımızda hemen yatağa attık kendimizi.

Artık hergün dışarıdaydık. Ne zaman dışarı çıkmasak hemen Bella ağlamaya başlıyordu. Ya parka gidiyorduk, ya komşulara ziyarete gidiyorduk ya da kafelere gidiyorduk.

Geçen gün Özgürlük Anıtına gittik. Çok mutlu olmuştum çünkü orada gezdigimizde Bella nın ağzı kulaklarındaydı. Günlerce oraya gittik.

2 yıl böyle geçti ve Bella nın 3. ameliyat günü geldi. Arabaya atlayıp hastaneye geldik. Yine çok heyecanlıydık ama artık alışmıştık. Bütün inancımla Bella için dua ettim.

Bella bu ameliyatı da sağ sağlim geçirdi. Doktor bir ameliyat daha geçireceğini söyledi ama bu ameliyatının son olduğunu söyledi. Oh çekip şimdiden dua ettik. Eve gidip uyuduk.

1 ay geçti ve karnımda bir tekme hissettim. Jack ve ben arabaya binip ultrason çektirmeye gittik. Bella nın erkek kardeşi oluyordu. Adını babası gibi Jacky koymayı düşündük. (Babasına çok benzeyen bir ad ama daha şirin hali.)

Eve gidip bu konuyu bugün 2 yaşına girecek olan kızımız Bella ya haber vereceğiz. Ona bu doğum günü hediyesi gibi olurdu. Onun yanına gidip erkek kardeşi olacağını söyledik. Anladı. Ilk bir çığlık attı ve sonra ağlamaya başladı. Onu susturmamız zor oldu. 1 saat falan ağladı ve kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittim ve elinde pasta olan bir Pastacı geldi. Bella için siparis ettiğim pastaydı bu. Jack e göz kırparak Bella yı oylamasını söyledim. O da Bella ya kuzusunu verdi.  Bella ile gülüşe gülüşe oynadılar. Onlara baktıkça "iyi ki de bir çocuğum var ve bu kadar ameliyata rağmen çok sağlıklı " diyorum. Onlar oynarken birden ışıklar kapandı ve ben doğum günü pastası ile "iyi ki doğdun Bella" diye geldim. Bella çok mutlu olmuştu. Ardından babası da bana eşlik etti. Doğum günü pastasını üfledi ve koşa koşa Hediyelerini açmaya gitti. Ben ona elbise almıştım ve elbisesini çok sevdi. Hemen giyindi. Inanamazsınız ama dans edermiş gibi haraketler yaptı. Sonra sıra geldi Jack in hediyesine. Jack kızının kuzusu için yeni bir fil arkadaş almış. Ona sarıldı ve kuzusu ile konuşturdu.(ne konuşturduğunu anlamadık ama onun konuşması bile bize büyük bir mutluluk verdi) Bella biraz kuzusu ve fili ile oynadı. Biz de o sırada Bella nın öbür ameliyatı için ödeyeceği miz parayı konuşuyorduk. Bella ya bakmaktan Jack işe gidemiyordu ve bu yüzden para sorunumuz vardı. Bir daha ki ameliyat parasını nasıl ödeyeceği mizi bilmiyoruz. Ama kızım için herşeyi yaparım.

2 ay geçti ve Bella nın 4. ameliyat günü geldi. Büyük bir heyecanla Onu son ameliyatı na soktuk. Dua ede ede ameliyatın bitmesini Diledim. Bu ameliyatı da geçti ve kızımı kucaklayıp öptüm. Doktor üzücü haber vereceğini söyledi ve dedi ki:"Üzgünüz ama kızınız bir ameliyat daha geçirecek."  şok olmuştum. Artık kızım öbür ameliyata dayanacak mı hiç bilmiyorum. Artık o kadar sinirim bozulmuştu ki hüngür hüngür ağlamaya başladım. Çok sinir olmaya başlamıştım. Jack beni sakinleştirdi ve eve gittik. Bella yı yatırdım ve banyoya gidip akan makyajımı temizledim. Uyumaya hazırlanırken bu kabusun bitmesini diledim.

2 gün sonra yeni bebegimin suyu geldi ve hastaneye gittik. Hastaneye giderken doğacak olan bebegimin hasta olmaması için dua ettim. 1 saate kadar Jacky i sağlıklı bir şekilde doğurdum. Güzel Yüzlü bir bebekti. Eve gittik ve Jacky yi Bella ya gösterdik. Bella ilk surat astı ama sonra onu güldürmeye başladı. Bizde Jack ile onları izledik ve birbirimize yanaştık. Onları izlerken çok mutlu oluyorduk. Tam gülmeye başlamıştık ki Jacky ağlamaya başladı. Bella ya onun yorulduğunu söyledik. "Yatma vakti!" dedi babaları. Bella üzüle üzüle yukarı kata odasına gitti.

Jacky yi de kucağıma alıp bizim odadaki beşiğe yatırdım.Onu öptüm ve kendimi yatağa attım.

3 yıl geçti ve bu 3 yıl boyunca çocuklarımız ile çok iyi zaman geçirdik. Hep dışarı çıktık ve gezdik. Çok mutlu olmuştuk. Taki bu Bella nın son ameliyatı na kadar. Ve sonunda Bella nın son ameliyatı da geldi. Dua ede ede hastane yoluna gittik. Bella yı son ameliyatı na da aldılar ama bu sefer kurtulamadı. Hayatına son vermişti. Jack ile ikimizde çok ağlamıştık. Sanki bu ikimiz içinde hayatın sonuydu.

Hayat zor ama hep iyi tarafından bakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin