YÜZLEŞTİM...

257 10 0
                                    



Ben senin yüzünden nişanlanacağıma bile mutlu olamıyorum biliyor musun? Nerden bileceksin ki dimi özür dilerim yanlış soru. İnsan nişanlanırken heyecanlı ve mutlu olur dimi ben senin yüzünden olamıyorum baba. Nişan günüm alındı tatlı heyecan stres derler ya elbisesi davetiyesi falan yaşayamıyorum ben senin yüzünden. Çünkü içimde bir boşluk var ve o sensin. Ne kadar emeğin desteğin faydan olmasa da faydandan çok zararın olsa da aklımdan çıkmıyorsun kalbimden çıkmıyorsun. Çünkü içimde büyümemiş küçük bir kız çocuğu var daha. Annem diyor ki nişan da çalgıcıya söyleyeceğim gelinin annesi babası demesin diyor niye diyorum baban yok ki senin diyor. Ben seni silemedim ama herkes silmiş baba ben bunu fark ettim. Ben daha sana haber bile vermeden herkes gelmeyeceğini biliyormuş zaten. Ben tarihi aldığımız gün seni heyecanla arayıp söylemek istemiştim ama telefonu eşin açtı gene ve sen gene yoksun ya da yok olmak istiyorsun bilmiyorum. Konuştuk filan sonra dedim ki nişan tarihim belli oldu onun için aradım dedim ne zaman dedi söyledim. Belki dedim babam izin alabilir gelirsiniz dedim yüzsüz gibi ben bunu söyledim baba. Peki bana ne dedi biliyor musun ama helal olsun senin beni oyalamak yerine direk yüzüme vurdu babanı tanıyorsun ben söyleyeyim ama geleceğini sanmıyorum dedi bana. Ben seni tanıyor muyum baba gerçekten. Hayır hem de hiç tanımıyorum bana yabancısın nelere kızar neleri seversin huyun ne ben bilmiyorum baba tanımıyorum ben seni tabi sende kızını. Ama sana bir şey söyleyeyim mi başka bir evlat olsa seni aramaya gerek duymaz biliyorsun dimi umurunda olmazsın seni düşünmez. Ben o kadar salağım ki işte seni düşünüp arıyorum. Birde davetiyeye adını yazılmasını istiyordum ayıp olur yanımda olmasa da benim babam var diyordum annem bunu istemediğini yüzüme vurmasına rağmen ben yazılacak diyordum. Şimdi bir bakıyorum da büyük bir hata yapmışım benim bir babam yokmuş. Bu gerçekle yılardır yüzleşmek istemiyordum ama yüzleştim artık ve senden umudu kestim. Kesmek istiyorum ve kesmek için elimden gelen her şeyi yapacağım. 

Bir Babasızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin