part 7

401 23 3
                                    

Ο Niall εφυγε για το ταξιδι με τη μηχανη απο το πρωι.Βαριεμε χωρις αυτον.Δεν εχω τι να κανω.Λες να μη φορεσε το κρανος του;Μα τι λεω;Εδω και μιση ωρα εχω τετοιου ειδους συζητησεις με τον εαυτο μου.Βαρετες.

"Μαμαα θα βγω με την Dep.Τελιωσα τα μαθηματα μου."

"Να εισαι εδω στις 10:30 γιατι αυριο εχεις σχολειο."

"Οχου ρε μαμα.Δεν ειμαι μωρο.Θα γυρισω οτι ωρα θελω." ειπα κι εκλεισα βιαστικα την πορτα για να μη προλαβει να πει τιποτα.Για την ακριβεια ειπα ψεματα.Δεν ειχα καθολου ορεξη να βγω με την Dep.Ηθελα να μεινω μονη μου να σκεφτω.

Καθησα λοιπον σε ενα παγκακι και αρχισα να σκεφτομαι οσα εγιναν τις τελευταιες μερες.Ομως ακουσα το κινητο μου να δονειται.Ελεγε 'αγνωστο' οποτε υπεθεσα οτι ηταν ο Λιαμ.

"Τι θες;" ειπα θυμωμενη.

"Γεια σας.Ο Niall Horan μου ειπε να σας τηλεφωνησω.Επαθε ενα ατυχημα με την μηχανη.Εσπασε μερικα κοκαλα και εφυγαν απο τη θεση τους αλλα ευτυχως αυτος εχει ακομα τις αισθησεις του.Μπορει να μιλησει.Δεν ξερουμε ακομα αν σωζεται."

"Π-πλακα μου κανετε;Σε ποιο νοσοκομειο ειναι;Πειτε μου να ερθω." ειπα ταραγμενη.Μια στιγμη σκεφτηκα οτι ηταν καποια φαρσα του Λιαμ αλλα μολις πηγα στο νοσοκομειο συνιδητοποιησα οτι ηταν αληθεια.

Ετρεξα μεσα και οταν ειδα σε τι κατασταση βρισκοταν ταραχτηκα.Δακρυα κυλουσαν στα μαγουλα μου.Τοτε γυρισε το κεφαλι του και ειπε:

'Μη κλαις μικρη μου.Ολα θα πανε καλα" τοτε ετρεξα και τον αγκαλιασα ετσι ξαπλωτος που ηταν στο κρεβατι του νοσοκομειου.

__________

comm ;)

Change My Mind-greek fanfiction Niall HoranWhere stories live. Discover now